ارسال به دیگران پرینت

زلنسکی رئیس جمهور روسیه

زلنسکی: اوکراین ۹۲ شهرک در منطقه کورسک روسیه را تصرف کرده است

ادعای زلنسکی: ۹۲ شهرک روسیه در منطقه کورسک را تصرف کرده‌ایم

زلنسکی: اوکراین ۹۲ شهرک در منطقه کورسک روسیه را تصرف کرده است

ادعای زلنسکی

ادعای زلنسکی: ۹۲ شهرک روسیه در منطقه کورسک را تصرف کرده‌ایم

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی با بیان اینکه نیروهای این کشور تاکنون بیش از یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر مربع از منطقه کورسک روسیه را اشغال کرده‌اند، تاکید کرد: ما ۹۲ شهرک در منطقه کورسک را تصرف کرده‌ایم.

رئیس جمهور اوکراین از متحدان این کشور خواست تا مجوز استفاده از تسلیحات غربی برای حمله به عمق روسیه را به کی‌یف بدهند و گفت: فقدان این مجوز علت اصلی عدم توانایی اوکراین برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روسی در جبهه شرق است.

ادعای رییس‌جمهور اوکراین: روسیه دو هزار فروند پهپاد به ایران سفارش داده است

زلنسکی همچنین با اشاره به تصرف شهر سودا از سوی اوکراین در منطقه کورسک روسیه، خاطرنشان کرد: مفهوم ساده‌لوحانه به اصطلاح خطوط قرمز تعیین شده از سوی روسیه که بر ارزیابی برخی از متحدان اوکراین از وضعیت جنگ میان مسکو و کی‌یف تاثیرگذار بود، با پیشروی اخیر نیروهای اوکراینی در خاک روسیه از هم پاشیده است.

نیروهای اوکراینی روز سه‌شنبه ۶ اوت (۱۶ مرداد) با عبور از مرز روسیه وارد خاک این کشور شدند و منطقه «کورسک» روسیه را هدف حمله گسترده قرار دادند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز ۱۷ مرداد حمله اوکراین به زیرساخت‌های غیرنظامی در کورسک را محکوم کرد و آن را اقدام تحریک‌آمیز بزرگ خواند

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه