ارسال به دیگران پرینت

خدمت سربازی | اعزام سربازی

سربازان بخوانند | تاریخ اعزام سربازان شهریور تغییر کرد

مشمولانی که برای خدمت سربازی در شهریور ۱۴۰۲ فراخوانده شده‌اند، باید در تاریخ‌های تعیین شده به مراکز آموزش نظامی معرفی شوند.

سربازان بخوانند | تاریخ اعزام سربازان شهریور تغییر کرد

خدمت سربازی

مشمولانی که برای خدمت سربازی در شهریور ۱۴۰۲ فراخوانده شده‌اند، باید در تاریخ‌های تعیین شده به مراکز آموزش نظامی معرفی شوند. این مشمولان باید مدارک لازم مانند برگ آماده به خدمت، کارت ملی، شناسنامه و مدارک مربوط به واکسیناسیون مننژیت و دوگانه را به همراه داشته باشند. عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های مشخص شده، غیبت محسوب می‌شود و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

خدمت سربازی یا فرار؟ تعیین تکلیف مشمولان غایب و سربازان فراری

مشمولان باید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) برگ معرفی‌نامه خود را دریافت کرده و طبق اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. اطلاعات بیشتر درباره زمان و مکان دقیق اعزام نیز از طریق سایت سازمان وظیفه عمومی فراجا و پیام‌رسان‌های داخلی مانند سروش و ایتا قابل دسترسی استسازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی شهریور ماه با مراسم معنوی اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و بهره مندی مشمولان از فیوضات این مراسم، دوره آموزش رزم مقدماتی این دسته از عزیزان در تاریخ ۱۷ شهریور سال جاری  برگزار می‌شود.

 

این دسته از مشمولان می‌بایست روز شنبه ۱۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

منبع : منیبان
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه