ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه اخبار گوناگون امروز ۲۷ مهر اعم از سیاسی ،اقتصادی ، ورزشی ، اجتماعی را در این مطلب میخوانید.

جمع بندی اخبار مهم در ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

جمع بندی اخبار مهم در ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه اخبار گوناگون امروز ۲۷ مهر اعم از سیاسی ،اقتصادی ، ورزشی ، اجتماعی را در این مطلب میخوانید.

پیتسو موسیمانه سرمربی استقلال شد

 با اعلام باشگاه استقلال، پیتسو موسیمانه، سرمربی اهل آفریقای جنوبی، هدایت آبی‌پوشان را بر‌ عهده گرفت.

 این سرمربی‌ ۶۰ ساله، سابقه هدایت تیم‌های ماملودی سانداونز آفریقای جنوبی، الاهلی مصر، الاهلی و ابها عربستان، الوحده امارات و تیم ملی آفریقای جنوبی را در کارنامه دارد.

موسیمانه در دوران سرمربیگری خود ۲۰ عنوان قهرمانی به‌دست آورده و سابقه قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و ندبانک آفریقای جنوبی، لیگ برتر مصر، لیگ قهرمانان و‌ سوپرجام قاره آفریقا و سطح دوم فوتبال عربستان را در کارنامه دارد.

واکنش‌ها به شکایت نکونام از استقلال: باشگاه استقلال باید به جواد نکونام غرامت بپردازد

الهام رستم نیا وکیل ورزشی و مشاور حقوقی: در استعفای جواد نکونام دو حالت وجود دارد، اگر قرارداد باشگاه استقلال و جواد نکونام  اقاله (فسخ توافقی) شده باشد، هیچ گونه غرامتی برای جواد نکونام  قابل مطالبه نخواهد بود.

اگر فسخ یکطرفه قرارداد توسط باشگاه استقلال ثبت شده باشد علاوه بر مبلغ کل قرارداد باید غرامت های تعیین شده در قرارداد را به جواد نکونام بپردازد.

سقوط مرگبار مستاجر پس از درگیری با صاحب خانه

درگیری صاحب‌خانه و مستاجر پایان تلخی داشت و با مرگ هولناک مستاجر به پایان رسید.

صاحب‌خانه در بازجویی درباره درگیری‌ با مستاجرش گفت:‌ 

این مرد بیکار بود و اجاره خانه‌اش عقب افتاده بود. چند مرتبه با او صحبت کرده بودم و آخرین بار چند دقیقه قبل از حادثه با او درباره اجاره عقب افتاده‌اش حرف زدم اما او عصبانی شد و برایم چاقو کشید. در این درگیری موفق شدم چاقو را از دستش بگیرم و او را آرام کنم. 

در حالی که دعوا تمام شده بود برای انجام کارهای شخصی‌ام از خانه بیرون رفتم اما وقتی برگشتم جسد او را دیدم که وسط حیاط افتاده است و همان موقع با پلیس تماس گرفتم.

در شرایطی که شواهد نشان می‌داد متوفی پیش از این نیز سابقه خودکشی داشته، ماموران به بررسی تصاویر ضبط شده توسط ۳ دوربین مداربسته این خانه پرداختند.

 این تصاویر نشان می‌داد که بعد از اینکه صاحب خانه از آنجا بیرون رفت مستاجر به پشت بام رفته و با انگیزه‌ای نامعلوم خودش را به حیاط انداخته است.

موسویان: اسرائیل به تاسیسات هسته ای حمله نخواهد کرد، چون ایران به دیمونا حمله خواهد کرد

اگر ایران تهدید شود، مردم ایران علیرغم همه مشکلات متحد خواهند شد

 حسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان به بی بی سی جهانی گفت: 

من معتقدم که ایران دنبال ساخت بمب هسته ای نیست. اگر ایران می خواست بمب هسته ای بسازد، سالها قبل ساخته بود. همانطور که وقتی تصمیم به غنی سازی گرفتند، این کار را انجام دادند و آمریکا و غرب هم قادر به ممانعت نشد.

من باور دارم که دکترین هسته ای ایران بر مبنای فتوای مقام رهبری ایران استوار است که طبق این فتوا همه سلاحهای کشتار جمعی از جمله بمب هسته ای حرام است؛ چون اینها ابزار نسل کشی بشریت هستند.

علیرغم همه مشکلات فعلی که مردم دارند، اگر ایران تهدید شود، اگر حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تهدید شود؛ مردم ایران علیرغم همه مشکلات برای دفاع از کشورشان متحد خواهند شد و همه اقشار اعم از فقیر و غنی، اصولگرا و اصلاح طلب، طبقات پایین و متوسط و بالای جامعه؛ همه و همه متحدا از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی ایران دفاع خواهند کرد.

آمار ازدواج ایرانی‌ها در ۱۰ سال اخیر نصف شد!

روزنامه خراسان نوشت:

آمارهای تعداد ازدواج از سال ۱۳۹۲ تا پایان ۱۴۰۲ را اگر نگوییم دقیقا نصف شده اما نزدیک به نصف رسیده و این یعنی روند ازدواج ها در ۱۰ سال اخیر روند کاهشی را پیموده است.

بررسی آمارها می گوید، سن ازدواج طی ۱۰ سال در مردان ۷ ماه و در دختران ۸ ماه افزایش داشته است. به این آمار تعداد حدود ۱۴ میلیون مجرد و ۱۰ میلیون جوان در سن ازدواج را هم باید افزود. بررسی ما از ۱۰ سال اخیر نشان می دهد، تعدادازدواج ها تقریبا نصف شده است.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه