ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۲۳ مهر

خلاصه اخبار نیم روزی ۲۳ مهر ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار نیم روزی را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی ۲۳ مهر ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار

خلاصه اخبار نیم روزی را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

اتحادیه اروپا سه شرکت‌ هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان‌ ایر و ساها را به بهانه ادعای بی‌اساس دخالت ایران در مناقشه اوکراین از طریق ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه تحریم کرد.

سه رأس مثلث به جامانده از دولت سیزدهم/ جاده صاف‌کن‌های تسلط طالبان بر چابهار

رسانه فراز نوشته است:

اکنون یک بار دیگر شرایط را مرور کنیم. افغانستان کشوری محصور در خشکی است و با پاکستان همسایه خود روابط خصمانه دارد. به این ترتیب این کشور برای تجارت با موانع متعددی روبه‌روست تنها مسیر تجارت افغانستانی‌ها بدون پاکستان به بندر چابهار ایران می‌رسد. حال پرسش اینجاست که چرا مقاماتی که همگی هم از دولت سیزدهم برسرکار مانده‌اند، اصرار بر برقراری رابطه با افغانستان و دادن امتیاز‌هایی به طالبان دارند؟کاظمی قمی در دولت سیزدهم سفیر شده، ریگی در فروردین ۱۴۰۲ با حکم خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم مدیرمنطقه آزاد چابهار شده و محمد کرمی را احمد وحیدی وزیر کشور مرحوم سیدابراهیم رئیسی منصوب کرده است.

اعمال محدودیت مقطعی در جاده چالوس

سرهنگ بهروز خانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا، از انجام عملیات عمرانی (لق‌گیری سنگ) در آزادراه تهران - شمال بین تونل‌های ۱۷ و ۱۸ 

با کمتر از یک میلیارد تومان، صاحب خانه شوید!

در جدیدترین آگهی‌های مسکن در شهرستان هشتگرد، آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۰۵ متر به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می‌رسد.آپارتمان نوساز دیگری با زیربنای ۸۴ متر، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.در آگهی دیگری، واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری که ۱۱ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمتی بالغ‌بر دو میلیارد تومان معامله می‌شود.آپارتمانی ساخت سال ۱۴۰۱ با متراژ ۹۰ متر حدود یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.برای خرید آپارتمانی نوساز در هشتگرد با زیربنای ۱۱۰ متر به بودجه‌ای حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان نیاز دارید.در فاز ۲ شهرستان هشتگرد، یک خانه‌ی ۱۳۵ متری که سه سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت چهار میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین، آپارتمان دیگری به بزرگی ۱۰۶ متر و ۱۰ سال ساخت، سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.بودجه‌ی لازم برای خرید آپارتمانی ۱۰۳ متری ساخت سال ۱۴۰۳ در هشتگرد، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است

بازیکنان نیجریه ۱۶ ساعت بدون آب و غذا در فرودگاه!

 شب گذشته زمانی که تیم ملی نیجریه برای دیدار مقابل لیبی وارد این کشور شد، اعضای تیم در فرودگاه حبس شدند و برای رساندن آن‌‌ها به مقصدشان، حمل‌ونقلی ارائه نشد! گزارش شده نیجریه‌ای‌ها حدود ۱۶ ساعت را در فرودگاه بدون آب و غذا سپری کردند. پس از اعتراض شدید اعضای نیجریه و غیرانسانی نامیدن آن، این احتمال وجود دارد که دیدار فردا شب آن‌ها مقابل لیبی لغو شود.

فواید پیاده‌روی با پای برهنه روی چمن

راه رفتن با پای برهنه روی چمن به بدن اجازه می‌دهد تا الکترون‌های طبیعی زمین را جذب کند و به تنظیم ریتم و سیکل شبانه روزی کمک می‌کند. این ارتباط ریتمیک با میدان الکتریکی زمین می‌تواند بر تولید ملاتونین، هورمونی که مسئول کنترل چرخه خواب و بیداری شما است، تأثیر مثبت بگذارد.راه رفتن با پای برهنه روی چمن می‌تواند سلامتی را بهبود بخشد. این فعالیت که به «تماس سطح زمین»(grounding) معروف است، فواید سلامتی متعددی دارد. راه رفتن با پای برهنه روی چمن یک راه ساده و در عین حال قدرتمند برای بهبود سلامت جسمی و روانی است. خواه به دنبال رهایی از استرس، خواب بهتر، یا راهی طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی خود باشید، تماس با سطح زمین طیف وسیعی از مزایا را دربر دارد.

گلایه کاربران از اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنت

به اعتقاد مسئولان و کارشناسان آنچه باعث پایان زودهنگام حجم بسته‌های اینترنت می‌شود، استفاده مشترکان از فایل‌های ویدئویی است که حجم اینترنت را با سرعتی بسیار بالا به پایان می‌رساند. استفاده از فایل ویدئویی در تمام دنیا حجم پهنای باند بالایی را مصرف می‌کند.بنابراین به نظر می‌رسد آنچه که نارضایتی کاربران را از به پایان رسیدن زودهنگام حجم اینترنت فراهم کرده است دانلود فایل‌های ویدیویی است که حجم‌های بالایی دارند و آن‌ها به نحوی باید این استفاده را کنترل کنند.علاوه بر موارد گفته شده دلایل دیگری هم می‌تواند برای زود تمام شدن حجم بسته‌های اینترنتی وجود داشته باشد. به طور مثال به‌روزرسانی و فعالیت خودکار نرم‌افزارهای نصب‌شده روی دستگاه‌های شما (گوشی، تبلت و…) در زمان اتصال به اینترنت، می‌تواند یکی از دلایل زود تمام شدن حجم اینترنت باشد.در صورتی که برنامه‌های نصب‌شده روی دستگاه‌ها برای حالت به‌روزرسانی خودکار فعال شده باشد، بهتر است حالت خودکار آن را لغو شود تا بتوان هر زمان که کاربر مایل بود این فرآیند به‌روزرسانی را انجام دهد.

قیمت طلا به پیشروی ادامه داد؛ سکه از مرز ۵۰ میلیون عبور کرد

قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۴ میلیون و ۱۳۱ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۵۰ میلیون و ۱۵۰ هزارتومان اعلام شد.

تصاویر ۴ سرباز کشته شده در حمله دیشب حزب‌الله

تصاویر ۴ سرباز کشته شده حمله دیشب حزب‌الله به تیپ گولانی که ارتش اسرائیل منتشر کرده است.IMG_20241014_135342_952

مدارس بعد از ظهر ۷ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

دبیر کارگروه اضطراری آلودگی هوای خوزستان از غیرحضوری شدن کلاس های درس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه، کارون، رامهرمز، بهبهان و هویزه امروز دوشنبه به دلیل انباشت آلایندگی‌ها خبر داد.

منبع : ۵۵ آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه