ارسال به دیگران پرینت

پزشکیان

قائم پناه، معاون پزشکیان: برای گزینش تقریبا کارها انجام شده | برای اساتیدی که بازنشسته شدند و دانشجویانی که اخراج شده‌اند، تصمیمات جدی گرفته شده؛ انشاءالله بازگردند | برای زندانیان سیاسی هم قوه قضائیه کمک می‌کند

محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی رئیس جمهور درباره اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه‌ها و آزادی زندانیان سیاسی گفت: هم روند بازگشت اساتید و هم دانشجویان امیدوارکننده است و قطعا آئین‌نامه‌ها اصلاح خواهد شد.

قائم پناه، معاون پزشکیان: برای گزینش تقریبا کارها انجام شده | برای اساتیدی که بازنشسته شدند و دانشجویانی که اخراج شده‌اند، تصمیمات جدی گرفته شده؛ انشاءالله بازگردند |  برای زندانیان سیاسی هم قوه قضائیه کمک می‌کند

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور می‌تواند مجددا طبق قانون عبدالکریم حسین‌زاده را برای معاونت روستایی و مناطق محروم انتخاب کند و به احتمال ۹۰ درصد به بالا هماهنگی‌هایش ان‌شاالله انجام می‌شود.

محمدجعفر قائم‌پناه در درباره اقدامات دولت برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه‌ها و آزادی زندانیان سیاسی گفت: هم روند بازگشت اساتید و هم دانشجویان امیدوارکننده است و قطعا آئین‌نامه‌ها اصلاح خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: درباره گزینش‌ها هم تصمیمات خوبی گرفته شد که با وسعت دید بهتر و معیارهای بازتری مطابق با شرایط اجتماعی تصمیم‌گیری شود. به خصوص در مورد گزینش معلمانی که گزینش‌شان رد شده است.

قائم‌پناه گفت: درباره معلمانی که با کد ۱۹ رد شده‌اند، گفت: در مورد کد ۱۹ هم تا حدود زیادی تصمیم‌گیری شد، در اسرع وقت تعدادی از این عزیزان برگشت خواهند خورد، امیدواریم. برای سال آینده هم حتما تصمیمات بهتری خواهیم گرفت که بیشتر نمره عملی ملاک برای قبولی باشد.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه