ارسال به دیگران پرینت

حمله اسرائیل به ایران

اسرائیل هنوز درباره پاسخ به حمله ایران تصمیم نگرفته است | کاخ سفید منتظر تصمیم اسرائیل برای پاسخ به حمله ایران است

اسرائیل هنوز درباره پاسخ به حمله ایران تصمیم نگرفته است

اسرائیل هنوز درباره پاسخ به حمله ایران تصمیم نگرفته است | کاخ سفید منتظر تصمیم اسرائیل برای پاسخ به حمله ایران است

حمله اسراییل به ایران

اسرائیل هنوز درباره پاسخ به حمله ایران تصمیم نگرفته استیک مقام ارشد آمریکایی می‌گوید کاخ سفید معتقد است که اسرائیل هنوز درباره واکنش خود به حمله ایران تصمیم نگرفته است.یک مقام ارشد آمریکایی به سی‌ان‌ان گفت، کاخ سفید معتقد نیست که اسرائیل درباره نحوه واکنش به حمله موشکی ایران تصمیم‌گیری کرده باشد.

مقامات ارشد دولت بایدن و همتایان اسرائیلی آنها در روزها و هفته‌های اخیر به طور مداوم در تماس بوده‌اند، زیرا برای حمله احتمالی ایران در تلافی حملات به اهداف اصلی حماس و حزب الله آماده می‌شدند. نزدیک به 12 ساعت پس از تحقق آن حمله، همتایان آمریکایی هنوز اطلاعات دقیق و قاطعی در مورد آنچه باید انتظار داشته باشند دریافت نکرده‌اند.

این مقام با اشاره به اینکه ایالات متحده هیچ جزئیاتی برای نحوه واکنش اسرائیل دریافت نکرده است گفت: «در مقطعی، آنها باید جزئیات بیشتری به ما بدهند.»

پس از اینکه ایالات متحده به اسرائیل کمک کرد صدها هواپیمای بدون سرنشین و موشک شلیک شده توسط جمهوری اسلامی ایران را در آوریل رهگیری کند، رئیس جمهور جو بایدن از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر خواست که این را پیروزی تلقی کند.

اسرائیل چند روز پس از رگبار اولیه، پاسخ محدودتری را علیه تهران انجام داد، اگرچه این مقام ارشد آمریکایی اذعان کرد که حمله این هفته – با توجه به انواع سلاح‌های مورد استفاده، به سمت اهداف اطلاعاتی و نظامی – در «مقیاس بسیار بزرگ‌تری» بوده است.»

منبع : اکو ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه