ارسال به دیگران پرینت

محمدرضا یزدانپرست؛

یادداشت تند و تیز مجری سابق تلویزیون درباره فیلترینگ | می‌دانیم که گوش شنوایی ندارید، اما چاره‌ای غیر از گفتن و نوشتن نداریم

آقای رئیس‌جمهور قرار است فردا نشست رسانه‌ای داشته باشند. از روز انتخاب تاکنون، اگر صدا از سنگ درآمده درباره رفع فیلتر اعصاب‌خردکن، از ایشان و وزیر ارتباطات‌شان هم درآمده، وگرنه در دوران مبارزات انتخاباتی که گوش فلک را برای قول رفع فیلتر، کَر کرده بودند.

یادداشت تند و تیز مجری سابق تلویزیون درباره فیلترینگ | می‌دانیم که گوش شنوایی ندارید، اما چاره‌ای غیر از گفتن و نوشتن نداریم

فیلترینگ، پزشکیان، سکوت، اعصابِ رَنده‌شده مردم و...، همین فعلا!

 محمدرضا یزدانپرست

روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون

آقای رئیس‌جمهور قرار است فردا نشست رسانه‌ای داشته باشند. از روز انتخاب تاکنون، اگر صدا از سنگ درآمده درباره رفع فیلتر اعصاب‌خردکن، از ایشان و وزیر ارتباطات‌شان هم درآمده، وگرنه در دوران مبارزات انتخاباتی که گوش فلک را برای قول رفع فیلتر، کَر کرده بودند. بی‌تردید فردا بالاخره یکی از اصحاب رسانه از ایشان درباره فیلترینگ کلافه‌کننده خواهد پرسید. دکتر پزشکیان یا خواهد گفت آقاجان دست من نیست و تمام، یا خواهد گفت تلاش‌هایی کرده‌ایم و مذاکراتی کرده‌ایم و به زودی اتفاقات مثبتی خواهد افتاد و این حرف‌ها. در هر دو صورت، این اعصاب مردم است که از این فیلترینگ مضحک، رنده شده و هر روز دارند با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

از هجوم به خانه‌های مردم و دیش ماهواره را پایین انداختن و ریسیورها را جمع کردن، نتیجه گرفتید؟ نه!

از پارازیت انداختن روی امواج ماهواره نتیجه گرفتید؟ نه!

از فیلترینگ تا اینجا نتیجه گرفتید؟ نه! آهان...، راستی از این یکی، یک نتایجی گرفته‌اید، آن هم اینکه مردم بام تا شام دارند گلواژه نثار مسئولانی می‌کنند که تصمیم فیلترینگ، از سوی آنها بوده! خب بگویید فحش دوست دارید!

آهان...، راستی چند نتیجه مشعشع دیگر هم داشته، آن هم اینکه بساط فیلترشکن‌فروشی رونق گرفته و فیلترشکن‌های رایگان هم به موبایل همه کودکان و نوجوانان راه پیدا کرده و کاری که قرار بوده صیانت کند، با حماقت، تازه شده مصیبت!

هرچند بارها ثابت کرده‌اند که اعصاب مردم برایشان اهمیت ندارد و ایضا ثابت کرده‌اند که گوش‌شان بدهکار انتقاد نیست، اما در انتخاب پزشکیان، مردم آخرین تیر امیدشان را هم از چله رها کردند تا تمام شود این وضع خنده‌دار و البته گریه‌آور. حیف که چاره‌ای جز گفتن و نوشتن نداریم، وگرنه بلد بودیم...

آقای پزشکیان!

شما در صراحت لهجه شهره‌اید. یا فردا اتمام حجت کنید و بگویید بیخود قول دادم و دست من و وزارت ارتباطات نیست و بروید از فلانی و فلانی رفع فیلتر را بخواهید، تا مردم تکلیف‌شان را بدانند، یا قول مشخص بدهید در فلان روز، این ماجرای دیوانه‌کننده و بی‌منطق و بی‌نتیجه و فلج‌کننده کار و زندگی میلیون‌ها آدم، تمام خواهد شد.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه