ارسال به دیگران پرینت

وام ۲۰۰ میلیون تومانی | شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی

این بانک ها وام ۲۰۰ میلیون تومانی می دهند | شرایط دریافت وام چیست؟

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی از چند بانک ایرانی از جمله بانک تجارت، بانک ملی، بانک صادرات، بانک دی، بانک کشاورزی و بانک ملت را توضیح می‌دهد. هر بانک شرایط خاص خود را دارد، مانند نوع حساب، مدت سپرده‌گذاری، نرخ بهره و دوره بازپرداخت.

این بانک ها وام ۲۰۰ میلیون تومانی می دهند | شرایط دریافت وام چیست؟

این بانک ها وام ۲۰۰ میلیون تومانی می دهند

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی از چند بانک ایرانی از جمله بانک تجارت، بانک ملی، بانک صادرات، بانک دی، بانک کشاورزی و بانک ملت را توضیح می‌دهد. هر بانک شرایط خاص خود را دارد، مانند نوع حساب، مدت سپرده‌گذاری، نرخ بهره و دوره بازپرداخت. 

پرداخت وام ۸۰۰ میلیونی مسکن چه شد؟

طرح پویای بانک تجارت

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح پویای بانک تجارت به کسانی که حساب کوتاه‌مدت عادی یا جاری با خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۹ ماهه دارند، اعطا می‌شود. همچنین ۵درصد سود برای مبلغ سپرده‌ی شما پرداخت می‌شود. برای ضمانت این وام بانک تجارت داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی مقرر شده است. در این طرح نیاز به ۲ تا ۹ ماه میانگین حساب است.

کارت اعتباری بانک ملی 

سقف کارت اعتباری برای عموم جامعه  ۲  میلیارد ریال است. بانک ملی هم با توجه به بخشنامه بانک مرکزی پرداخت وام در قالب کارت اعتباری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به عموم افراد جامعه که واجد شرایط باشند را در دستور کار شعب خود در سراسر کشور قرار داده است. این تسهیلات با نرخ ۲۳ درصد و بازپرداخت تا سقف ۳۶ ماهه خواهد بود.

طرح تبسم بانک صادرات

 وام ۲۰۰ میلیونی طرح تبسم بانک صادرات به اشخاصی پرداخت می‌شود که دارای سپرده قرض الحسنه باشند و البته سپرده آن‌ها تا پایان بازپرداخت وام نزد بانک مسدود خواهد شد. وام طرح تبسم قرض الحسنه بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماه اعلام شده است. میزان اقساط این تسهیلات بانک صادرات در صورتی که تمام ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن هم ۶۰ ماه تعیین شود، ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود.

وام خرید کالا بانک دی

بانک دی اقدام به ارائه ی وام خرید کالا که همان وام کارت اعتباری است به متقاضیان کرده است. که تنها باید ار فروشگاه های طرف قرارداد با بانک دی خرید نمایند.وام خرید کالا تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۲۳% طبق مصوبه ی بانک مرکزی بوده و گیرنده ی وام باید ۳ ضامن رسمی با کسر از حقوق داشته باشد. حساب سپرده ی لازم برای دریافت این وام، قرض الحسنه بوده و ۱۵ درصد از مبلغ وام نیز نزد بانک مسدود می شود. مدت زمانی که سپرده نزد بانک بدون سود مسدود می ماند ۶۰ ماه است.
وام گیرنده برای دریافت وام خرید کالا باید جهت تشکیل پرونده و آبونمان کارت اعتباری ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت نماید. ضمناً وام گیرنده نباید قسط معوقه و چک برگشتی داشته باشد.

وام طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی

متقاضی دریافت این وام حتما باید خانم بوده و بالای ۱۸ سال سن داشته باشد.
وام بانوی ایرانی نیاز به ۴ تا ۶ ماه سپرده گذاری دارد و نرخ کارمزد این وام ۲۳ درصد می باشد. مدت باز پرداخت این طرح ۲۴ ماهه یا ۳۶ ماهه است و تعیین کننده  نوع و تعداد ضامنین شعب بانک کشاورزی است.

طرح رشد بانک ملت

طرح رشد بانک ملت ۱۴۰۳ یک طرح تسهیلاتی است که با استفاده از آن مشتریان بانک ملت می توانند تا ۴ برابر میانگین حساب خود وام دریافت کرده و طی ۶۰ ماه آن را بازپرداخت نمایند. برای دریافت این وام نیاز به ماندگاری سپرده از ۳ تا ۶ ماه است و سود این طرح نیز بین ۱ تا ۲۳ درصد در نظر گرفته شده است.

منبع : اقتصادآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه