ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه اخبار گوناگون امروز ۲ شهریور اعم از سیاسی ،اقتصادی ، ورزشی ، اجتماعی را در این مطلب میخوانید .

جمع بندی اخبار مهم در ۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

جمع بندی اخبار مهم در ۲ شهریور ماه ۱۴۰۳

خلاصه اخبار گوناگون امروز ۲ شهریور اعم از سیاسی ،اقتصادی ، ورزشی ، اجتماعی را در این مطلب میخوانید .

حمایت ویژه رسانه‌ها از جوکر زنان

علاوه بر مردم و منتقدان، رسانه‌های مختلف با گرایش‌های سیاسی متفاوت و بعضا مخالف نیز از پخش جوکر زنان حمایت کردند. پدیده این روزهای نمایش خانگی ظاهرا با فشارهای غیر رسمی و غیرحرفه‌ای در مرز توقیف و تعطیلی است.

جوکر

آخرین هدیه دولت سیزدهم به مردم: نوشابه انرژی‌زا!

در حالی که مطابق ابلاغیه وزارت بهداشت در مورد کالاهای آسیب رسان به سلامت، تبلیغ هر نوع نوشابه از جمله نوشابه انرژی زا ممنوع است؛ این کالا به پای ثابت برنامه‌های تلویزیون تبدیل شده که با حمایت دولت سیزدهم به عنوان حامی تیم ملی و تیم اعزامی به المپیک نیز توانسته تبلیغات خود را ضمانت کند و با توقف پخش مواجه نشود! 

وزارت بهداشت با سکوت و همراهی خود، نه تنها با «سلامت» مردم معامله کرده بلکه قانون و بخشنامه ابلاغی خود را نیز نادیده گرفته است. سکوت وزارت فرهنگ به عنوان متولی تبلیغات در کشور نیز در مکمل همراهی دولت سیزدهم در «معامله بر سر سلامت مردم» است!

مطابق فهرست اعلامی وزارت بهداشت در ابتدای هر سال برای ممنوعیت‌های تبلیغاتی، «انواع نوشابه گازدار طعم دار رنگی، طعم دار بی رنگ، میوه ای و کولا با /یا بدون قند / شیرین کننده جایگزین ( زیرو، لایت، کم کالری)» همچنین انواع نوشابه‌های انرژی‌زا در لیست ممنوعیت‌ها قرار دارند و تبلیغ آنها در هر رسانه‌ای از جمله صداوسیما ممنوع است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: استعفا نکردم، قراردادم تمام شده است 

محسن کاوه:

 بحث استعفا از تیم ملی مطرح نیست و همکاری من تا المپیک پاریس بوده و فعلا قصد دارم استراحت کنم. 

حالا باتوجه به در پیش بودن مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی، شواهد نشان می‌دهد پژمان درستکار برای هدایت تیم ملی محتمل‌ترین گزینه است.

شنیده شدن صدای چند انفجار در حمص سوریه

منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار شدید در شهر حمص و حومه آن در سوریه خبر دادند.

این منابع همچنین گزارش دادند که پدافند هوایی سوریه با موشکهای متخاصم در اطراف حماه مقابله کرده است.

شریفی زارچی در رابطه با تبرئه‌ی نیلوفر حامدی و الهه محمدی

تبرئه‌ی نیلوفر حامدی و الهه محمدی، توقف حکم شروین حاجی‌پور و آزادی مجید توکلی گام‌های خوبی بود؛ چشم به راه سایرین هستیم‌‌

 رییس کمیته‌ی علمی بین‌المللی المپیاد جهانی کامپیوتر:

 وفاق ممکن نیست مگر با مشارکت همه‌ی مردم، مگر با مدارا و پذیرش تکثر و شنیدن صدای ناراضیان. آزادی آن‌ها که به خاطر «گفتن» محکوم شده‌اند موجب تقویت وفاق است.

تبرئه‌ی نیلوفر حامدی و الهه محمدی، توقف حکم شروین حاجی‌پور و آزادی مجید توکلی گام‌های خوبی بود. چشم به راه سایرین هستیم‌‌.

هفته بعد هوا گرم‌تر خواهد شد!

اصغری، کارشناس هواشناسی:

گرمای هوا ادامه خواهد داشت.

هفته آینده، هفته گرمی خواهد بود.

حداکثر دمای تهران در هفته آینده می‌تواند به ۴۰ درجه برسد.

در مسیرهای منتهی به شمال کشور رگبار و رعدوبرق خواهیم داشت.

 همچنان در جنوب فارس، هرمزگان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان به شکل نقطه‌ای و محلی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

استادیومی که گروگان گرفته شده | دیدار ذوب آهن - هوادار بدون تماشاگر شد

ذوب‌آهن در شرایطی امروز در مشهد از هوادار پذیرایی می‌کند که ورزشگاه فولادشهر اصفهان با وجود شرایط مناسب قرار است میزبان بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان باشد و به همین خاطر مسئولان فدراسیون درخواست کردند اولین بازی خانگی سبزپوشان اصفهانی در شهر دیگری برگزار شود.

در چنین شرایطی مسئولان ذوب‌آهن شهر مشهد را به عنوان میزبان انتخاب کردند و قرار شد بازی با هوادار عصر جمعه در ورزشگاه امام رضا برگزار شود.

نکته قابل توجه درباره این مسئله عدم حضور تماشاگران است؛ با وجود اینکه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال منعی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه مشهد در جریان بازی ذوب‌آهن و هوادار ندارند، اما شورای تامین استان خراسان و شهر مشهد اجازه ورود تماشاگران را نمی‌دهد!

پیش از این هم مدیران فدراسیون فوتبال با گلایه از آستان قدس گفته بودند که یا اجازه برگزاری بازی در استادیوم امام رضا(ع) را نمی‌دهند و یا برای در اختیار قراردادن این ورزشگاه مبلغ هنگفتی را به عنوان اجاره می‌خواهند.

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه