ارسال به دیگران پرینت

شهرک‌ مولتی میلیارد ها | شهرک‌ مولتی میلیارد های ایران

شهرک‌ مولتی میلیارد های ایران؛ بهشت ممنوع برای عامه مردم! | فاصله طبقاتی عمیق؛ شهرک‌هایی که شکاف طبقاتی را عمیق‌تر می‌کنند+ویدئو

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که برخی از شهرک‌های ایران، به نوعی باشگاه اختصاصی برای ثروتمندان شده‌اند؟

 شهرک‌ مولتی میلیارد های ایران؛ بهشت ممنوع برای عامه مردم! | فاصله طبقاتی عمیق؛ شهرک‌هایی که شکاف طبقاتی را عمیق‌تر می‌کنند+ویدئو

شهرک‌های میلیاردی ایران؛ بهشت ممنوع برای عامه مردم!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که برخی از شهرک‌های ایران، به نوعی باشگاه اختصاصی برای ثروتمندان شده‌اند؟ جایی که ورود به آن بدون داشتن ثروتی کلان، تقریباً محال است. در این گزارش، شما را با چند نمونه از این شهرک‌های لوکس و باشکوه آشنا می‌کنیم که ورود به آن‌ها، آرزوی بسیاری از افراد است.

وجود شهرک‌های فوق‌العاده لوکس در کنار مناطق فقیرنشین، یکی از نمودهای بارز فاصله طبقاتی در ایران است. در این گزارش، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چگونه این شهرک‌ها، شکاف طبقاتی را عمیق‌تر کرده و به افزایش نابرابری‌های اجتماعی دامن می‌زنند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهرداد آقائی ارسالی در

      با سلام و احترام فراوان
      بالاخره حکم مردان و زنان ایران که به خاطر ارتکاب لواط ایرانیان لقب دارند سنگسار است اما با مهربانی امام حسین علیه السلام به بردگی کاهش یافته است پس مراقب رفتار خود علیه دین اسلام باشد چون هر شخصی اجازه اجرای احکام قرآن و امام حسین علیه السلام را دارد.
      با تشکر فراوان
      مهرداد آقائی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه