ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۱۳ مرداد

خلاصه اخبار نیم روزی 13مرداد ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ را در۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی 13مرداد ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ را در۵۵ آنلاین میخوانید .

حذف در مسابقه اول

حسن تفتیان نمانیده دو ۱۰۰ متر ایران در دور مقدماتی، رتبه پنجم گروه خود را به دست آورد و از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

آخرین بازمانده از خانواده بنیان‌گذار هالیوود درگذشت

دانیل سلزنیک تهیه‌کننده که آخرین پیوند مستقیم با یکی از خانواده‌های بنیان‌گذار هالیوود را داشت، درگذشت. دانیل سلزنیک تهیه‌کننده که آخرین پیوند مستقیم با یکی از خانواده‌های بنیان‌گذار هالیوود، در یک آگوست در پردیس خانه کانتری صندوق فیلم و تلویزیون در منطقه وودلند هیلز لس‌آنجلس درگذشت.

سلزنیک در بورلی هیلز به عنوان یک خانواده سلطنتی نمایش بیز بزرگ شد.

رکوردشکنی قیمت برنج طی ۳ سال برنج پاکستانی جایگزین برنج ایرانی شد

 درحالی که سرانه مصرف برنج در کشورهای جهان بین ۷۰ تا ۸۰ کیلو در سال برای هر نفر است، سرانه مصرف برنج برای هر ایرانی بین ۴۰ تا ۵۰ کیلوگرم شده است.از سال ۹۷ افزایش قیمت برنج ایرانی از هر کیلو ۱۰ هزار تومان به بیش از ۲۰ هزار تومان بسیاری از خانوار ایرانی را مجبور به حذف این محصول از سفره و جایگزینی آن با محصولات خارجی کرد.در سه سال اخیر قیمت برنج ایرانی از هر کیلو ۴۰ هزار تومان به بیش از ۱۳۰ هزار تومان افزایش یافته است.برنج پاکستانی در سال ۱۴۰۰ رکورد تورم را با افزایش ۱۱۳ درصدی را شکست. هرکیلو برنج پاکستانی در خرداد ۱۴۰۰ حدود ۱۱ هزار تومان بود که در اسفند ۱۴۰۰ به کیلویی ۲۵ هزار تومان افزایش یافت.برنج تایلندی هم از کیلویی ۷ هزار تومان در خرداد ۱۴۰۰ به کیلویی ۱۵ هزارتومان افزایش یافت.طی ۳ سال قیمت هرکیلو برنج هندی از ۲۱ هزار تومان به حدود ۴۵ هزار تومان افزایش یافت.روند رو به رشد قیمت برنج در سال ۱۴۰۰ ماه به ماه ادامه داشت. طی یکسال برنج ایرانی از ۴۰ هزار تومان به حوالی ۷۰ هزار تومان رسید.

مجوز گران‌فروشان بلیت پروازهای اربعین لغو می‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی:گشت‌های حضوری و برخط ۲۴ ساعته برای رصد نرخ بلیت اعلامی از سوی شرکت‌های هواپیمایی و سایت‌ها راه اندازی شده است و اگر در بازه زمانی ویژه پروازهای اربعین نرخ مصوب رعایت نشود با لغو مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری یا معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی مواجه می‌شوند.

طوفان منطقه سیستان ۱۳۶۲ نفر را راهی مراکز درمانی کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

در پی وقوع طوفان گردوخاک در منطقه سیستان واقع در شمال سیستان و بلوچستان از هشت تا ۱۲ مردادماه، تعداد یک‌هزار و ۳۶۲ نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کرده که از این تعداد ۱۱۱ نفر بستری شدند.

وزیر ورزش: پول خرید VAR این هفته واریز می‌شود

فدراسیون فوتبال باید یک ضمانت‌نامه به شرکت توسعه بدهد که اگر این هفته این کار انجام شود پول برای خرید وی‌ای‌آر واریز می‌شود.

راهکار جدید برای خانه‌دار شدن کارگران و بازنشستگان اعلام شد!

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بهترین و کم هزینه‌ترین راه برای تامین مسکن کارگران و بازنشستگان را ایجاد تعاونی‌های مسکن دانست و گفت: در قالب تعاونی‌های مسکن مسیر خانه سازی و ساخت و ساز سریع‌تر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و کارگران و بازنشستگان با هزینه ارزان‌تر و مناسب تری خانه دار می‌شوند.

تایید مهاجرت «حامی» از ایران
 

 «حامی» خواننده سرشناس پاپ – کلاسیک ایرانی در شرایطی که در تور کنسرت های خود در کانادا به سر می برد، شب گذشته از روی صحنه خبر مهاجرتش از ایران به کانادا راتایید کرد.



مسعود پزشکیان سه‌شنبه وزرایش را به مجلس معرفی می‌کند؟

 

روزنامه اعتماد نوشت:
در روزهایی که توجه و تمرکز بسیاری از ایرانیان معطوف به ترور اسماعیل هنیه در تهران است، رییس‌جمهور منتخب، با صدور احکامی، تکلیف ۲ معاونت مهم دولتش را روشن کرد. ابتدا خبر رسید که محمدجواد ظریف به سمت معاون راهبردی و رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک رییس‌جمهوری منصوب شده و پس از آن رسانه‌ها از صدور حکم محمدجعفر قائم‌پناه برای تصدی عنوان معاون امور اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌ جمهوری خبر دادند.
در عین حال محمدرضا عارف خبر داد که جلسات تعیین و معرفی کابینه در حال انجام است و به زودی از کابینه رونمایی می‌شود

دختر سقوط کرده از وسایل بازی در پارک مادر هشتگرد به کما رفت  
 

رییس شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ گفت : دختر ۱۷ ساله ای براثر سقوط از دستگاه بازی فریز بی شهر بازی پارک مادر هشتگرد مصدوم شد و سطح هوشیاری در وضعیت مطلوب نیست و اکنون در کماست.

سرپرست شهرداری هشتگرد نیز گفت: این شهر بازی توسط پیمانکار اداره می شود و همه دستگاه های گواهی استاندارد دارند و باید کوتاهی افرادی که مقصر بودند مشخص شود. بعد از این اتفاق ناگوار، دستور تعطیلی این دستگاه و سایر دستگاه های بزرگ بازی داده شده است.
 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه