ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۱۱ مرداد

خلاصه اخبار نیم روزی ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ | در ۱۱ مرداد چه گذشت ؟

خلاصه اخبار گوناگون ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ را در پایگاه خبری ۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ | در ۱۱ مرداد چه گذشت ؟

خلاصه اخبار

خلاصه اخبار گوناگون ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ را در پایگاه خبری ۵۵ آنلاین میخوانید .

ریزش شدید قیمت حواله خودروهای وارداتی طبق پیشبینی؛ نیسان سیلفی ۳۵۰ میلیونی به ۱۸۵ میلیون رسید!

حواله فیات ۵۰۰ زیر ۵۰ میلیون تومان و حواله تویوتا کرولا ۱۲۰۰ بنزینی حدودا ۱۰۰ میلیون تومان اعلام میشود که باز هم خریداری ندارد.خودروهایی مثل ونوسیا وی آنلاین و جتا VS7 عملا هیچ حاشیه بازاری ندارند و قیمت شرکت و بازار آزاد آن ها یکسان است.

اوضاع برای بی ام کارز حتی بدتر هم است و بستیون T77 هم اکنون در بازار آزاد حدودا ۱۰۰ میلیون تومان زیر قیمت شرکت ، اعلام موجودی میشود.خودروی زوتی DL5 نیز زیر قیمت کارخانه در بازار آزاد خرید و فروش میشود.

حواله خودروهای چینی گمنام همانند بیژینگ X55 دیار خودرو نیز هیچ گونه ارزش خرید حتی به صورت رایگان را هم ندارند و فقط خرید حواله تویوتا و نیسان و هوندا و سوزوکی ارزش خرید آن هم فقط به قیمت منطقی دارند و توصیه به خرید حواله خودروهای چینی ( به استثنای خودروهای تاپ چین مثل هونگچی H5 و هاوال H6 و ...) نداریم.

پروژه جهانی استفاده از خودروهای برقی در حال شکست است؟/ گزینه‌های جدید برای جایگزینی بنزین

با توجه به مشکلات موجود در حوزه خودروهای برقی، برخی از خودروسازان جهانی و شرکت‌های خصوصی، مشغول کار برای پیدا کردن جایگزین بنزین هستند.

برخی از خودروسازان و دولت‌ها در حال تلاش برای تولید سوخت جایگزین همچون هیدروژن برای خودرو هستند؛ اما برخی دیگر روی دو نوع سوخت جدید همچون سوخت‌های الکترونیکی (e-Fuels) و سوخت‌های زیستی (Bio Fuels) که هر دو  مصنوعی هستند، کار می‌کنند. شرکت خودروسازی پورشه به عنوان یکی از معروف‌ترین خودروسازان جهانی در حال کار بر روی این سوخت‌ها بوده تا بتواند به عنوان جایگزین بنزین در محصولات خود استفاده کند.

خاص‌ترین ورزشکار المپیک پاریس

یوسف دیکچ، تیرانداز ۵۱ ساله ترکیه‌ای بدون لنز و بدون محافظ گوش و چشم، در رقابت‌های تیراندازی تپانچه ۱۰ متر موفق به کسب مدال نقره در بخش تیمی شد!

 

حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران به ایستگاه ۴۰ رسید

چهلمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز یکشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

پای یک مدیر فدراسیون به پرونده فساد باز شد!

ماجرای پرونده فساد در فوتبال و اتفاقاتی که در باشگاه مس کرمان در سال‌های گذشته افتاده هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند و احضار نفرات جدید نشان می‌دهد که ابعاد این پرونده هر روز گسترده‌تر می‌شود.

این بار پای یکی از مدیران اجرایی بلندپایه فدراسیون فوتبال نیز به این پرونده باز شده است و او هم به دادسرا احضار شده تا درباره نقش خود در این پرونده و اتفاقاتی که افتاده پاسخگو باشد.

 

جهش ۴۲ درصدی ورود گردشگران ایرانی به ترکیه

 آمار‌های جدید وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه از جهش ۴۲ درصدی ورود گردشگران ایرانی به این کشور در نیمه نخست سال جاری میلادی خبر می‌دهد.

بر اساس آمار‌هایی که روز چهارشنبه ۱۰ مرداد در سایت وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه منتشر شده، طی شش ماه نخست سال جاری میلادی بیش از یک میلیون و ۴۴۲ هزار گردشگر ایرانی به این کشور سفر کرده اند.

 

پایان محدودیت‌های تردد در تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از پایان اعمال محدودیت‌های  تردد مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه خبر داد.

 

گزینه های نهایی وزارت صمت مشخص شدند؟!

حسین علایی، حسین سلاح ورزی، خداداد غریب پور، میثم سعیدی و سعید زرندی گزینه های نهایی و پیشنهادی شورای راهبری به رییس جمهور برای وزارت صمت هستند.

کشف جسد دختر جوان در سرویس بهداشتی مسجد 

 جسد یک دختر جوان شامگاه سه‌شنبه در سرویس بهداشتی مسجد یکی از روستاهای بخش کجور نوشهر پیدا شد و پلیس ۱۱۰ در جریان این واقعه قرار گرفت.

مأموران پلیس کلانتری ۱۳ شهر پول مرکز بخش کجور و مقام قضایی در مکان کشف این جسد حاضر شدند و پس از تشکیل پرونده‌ و سیر مراحل قانونی، به منظور تشخیص علت مرگ این دختر، جسد به پزشکی قانونی نوشهر انتقال داده شد.

میثم اکبری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب کجور در گزارشی به رسانه‌ها با تأیید این حادثه گفت:

تحقیقات درباره علت مرگ این دختر جوان در حال انجام است. شواهد بررسی صحنه حاکی از آن است که متوفی با خوردن قرص برنج خودکشی کرده، البته جواب قطعی این حادثه با انجام کالبدشکافی و نتیجه پاسخ سم‌شناسی مشخص خواهد شد.

اگرچه علت وقوع این حادثه تا این لحظه مشخص نیست، با توجه به تحقیقاتی که از خانواده متوفی صورت گرفته، به نظر می‌رسد انگیزه وی اختلافات خانوادگی بوده است.طبق شنیده‌ها، این دختر جوان پیش از مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

هفتمین شماره یک خارجی در پرسپولیس

بعد از کلی جاروجنجال و طرح انواع و اقسام اسامی، به‌نظر می‌رسد پرسپولیس سرانجام جانشین علیرضا بیرانوند را پیدا کرده و با یک دروازه‌بان ۲۸ساله الجزایری به اسم الکسیس گندوز به توافق نهایی دست یافته است. به این ترتیب او هفتمین دروازه‌بان خارجی تاریخ پرسپولیس خواهد بود؛ پستی که نیروهای وارداتی در آن گاهی توقعات را برآورده کرده‌اند و گاهی نه. اصلا تیتر دیگر این مطلب می‌توانست «هندوانه دربسته» باشد.

این مدت خیلی اسم برای دروازه پرسپولیس مطرح شد اما به‌نظر می‌رسد کار جذب گندوز الجزایری به پایان رسیده؛ گلری که قضاوت‌های متفاوتی در موردش وجود دارد و درمجموع به‌نظر می‌رسد متوسط رو به بالا باشد. خیلی زود روشن خواهد شد او خرید خوبی برای پرسپولیس بوده یا نه؛ مخصوصا که این مسئله با توجه به جدایی علیرضا بیرانوند، برای هواداران کمی هم جنبه حیثیتی پیدا کرده است.

پروازها در تهران برقرار است

روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر ممنوعیت پروازی در تهران به دلیل مراسم تشییع شهید «اسماعیل هنیه» را تکذیب می‌کنیم و هیچ‌گونه محدودیتی برای برقراری پروازهای ورودی و خروجی  فرودگاه‌ مهرآباد نداریم.

 

محیط‌بان سیاهکل جراحت خود را پذیرفت اما به خرس شلیک نکرد

یک محیط‌بان در سیاهکل هنگام گشت زنی در منطقه دیلمان مورد حمله یک خرس قهوه‌ای قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

غلامرضا حیدری، محیط‌بان سیاهکل مسلح بود ولی از اسلحه استفاده نکرد تا خرس و توله‌هایش آسیبی نبینند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه