ارسال به دیگران پرینت

آپدیت گوگل ترنسلیت | آپدیت جدید گوگل ترنسلیت

گوگل ترنسلیت ۲ برابر قبل از زبان های جدید پشتیبانی می‌کند | گوگل ترنسلیت در حال حاضر چند زبان را پوشش می‌دهد؟

گوگل ترنسلیت با اضافه کردن ۱۱۰ زبان جدید، گامی بزرگ در جهت شکستن مرزهای زبانی برداشته است.

 گوگل ترنسلیت ۲ برابر قبل از زبان های جدید پشتیبانی می‌کند | گوگل ترنسلیت در حال حاضر چند زبان را پوشش می‌دهد؟

گوگل ترنسلیت، قدرتمندتر از همیشه: پشتیبانی از دو برابر زبان‌ها

گوگل ترنسلیت با اضافه کردن ۱۱۰ زبان جدید، گامی بزرگ در جهت شکستن مرزهای زبانی برداشته است. این سرویس ترجمه محبوب که پیش از این از ۱۳۳ زبان پشتیبانی می‌کرد، حالا با کمک هوش مصنوعی PalM 2، توانایی ترجمه بیش از دو برابر زبان‌ها را پیدا کرده است.

گوگل ترنسلیت، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ترجمه در جهان، با یک به‌روزرسانی بزرگ، قابلیت‌های خود را به شدت افزایش داده است. این پلتفرم حالا از ۱۱۰ زبان جدید پشتیبانی می‌کند که شامل زبان‌های کمتر شناخته شده مانند کانتونی و شاه مکهی پنجابی نیز می‌شود.

انقلاب در حوزه ترجمه ماشینی: گوگل ترنسلیت با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، توانسته است تعداد زبان‌های قابل ترجمه خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد. با اضافه شدن ۱۱۰ زبان جدید، این سرویس حالا به یکی از قدرتمندترین ابزارهای ترجمه در جهان تبدیل شده است.

گوگل با افزودن زبان فارسی به نتایج ترجمه شده، دسترسی به اطلاعات را در سراسر جهان آسان‌تر می‌کند!

آموزش زبان‌ها به گوگل ترنسلیت با هوش مصنوعی

«آیزاک کاسول» در این پست توضیح می‌دهد که PalM 2 به‌ویژه در یادگیری زبان‌هایی که به یکدیگر مرتبط هستند، مانند زبان‌هایی از جمله «اودهی» (Awadhi) و «مرواری» (Marwari) که شبیه به زبان هندی هستند.

او می‌گوید:

«رویکرد ما اولویت‌بندی انواع پرکاربرد هر زبان بوده است. به عنوان مثال، رومی زبانی است که گویش‌های زیادی در سراسر اروپا دارد.»

کاسول در ادامه به زبان کانتونی اشاره می‌کند که جدیداً به گوگل ترنسلیت اضافه شده و می‌گوید که این زبان از مدت‌ها پیش با درخواست زیادی از سوی کاربران همراه بوده است. او همچنین می‌گوید که «حدود یک چهارم زبان‌های جدید از آفریقا آمده‌اند.»

گوگل سال ۲۰۲۲ گفته بود که قصد دارد با کمک هوش مصنوعی ۱۰۰۰ زبان مختلف را به تر‌نسلیت اضافه کند. در حال حاضر، سرویس ترجمه محبوب گوگل از ۲۳۴ زبان جهان پشتیبانی می‌کند.

 

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه