ارسال به دیگران پرینت

کولر گازی | ارزان‌ترین کولر گازی

ارزان‌ترین کولر گازی

در گرم‌ترین روزهای سال هستیم و ساکنین بسیاری از خانه‌ها در این فصل، قصد دارند تا کولر خود را تعویض کنند. در کشور ما، کولرهای آبی، گازی و سیستم‌های تهویه مطبوع، رایج‌ترین مدل‌های سرمایش هستند.

ارزان‌ترین کولر گازی

ارزان‌ترین کولر گازی

در گرم‌ترین روزهای سال هستیم و ساکنین بسیاری از خانه‌ها در این فصل، قصد دارند تا کولر خود را تعویض کنند. در کشور ما، کولرهای آبی، گازی و سیستم‌های تهویه مطبوع، رایج‌ترین مدل‌های سرمایش هستند؛ همچنین کولرهای گازی به خاطر سرمای بیشتر و امکان کار در مناطق شرجی، مناطق بیشتری از ایران را پوشش می‌دهد. 

اگر می‌خواهید برای خانه، محل کار یا مغازه خود یک کولر گازی نو بخرید و از هوای مطبوع آن لذت ببرید، احتمالا قیمت بالای این کالا باعث شده کمی دست نگه دارید. در این مطلب انواع مدل‌های کولر ارزان را بررسی کرده و یک مسیر معتبر و مطمئن را برای خرید کولر گازی قسطی معرفی می‌کنیم.

مزایای کولر گازی نسبت به کولر آبی

اگر هنوز هم شک دارید که چرا باید کولر گازی را در مقایسه با کولر آبی انتخاب کرد، حتما این دلایل را بررسی کنید:

  • قدرت خنک‌کنندگی کولر گازی بیشتر است و می‌تواند فضاهای بزرگ‌تری را خنک کند. معمولا وقتی وارد یک محیط گرم می‌شوید که کولر آبی دارد، بعد از روشن کردن آن باید چند دقیقه منتظر بمانید؛ در حالی که کولر گازی زیر یک دقیقه کل محیط را با هوای خنک (با دمای پایین‌تر) پر می‌کند. به همین دلیل است که فضاهای کاری و اداری معمولا کولرهای گازی دارند.
  • مصرف آب در کولرهای گازی کمتر است و اگر در شهرهای کم‌آب و خشک زندگی می‌کنید استفاده از این مدل‌ها به نفع شما خواهد بود. کولر گازی با قطعی احتمالی آب از کار نمی‌افتد.
  • کولرهای آبی نیاز بیشتری به تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای دارند؛ در حالی که کولر گازی با یک بار نصب می‌تواند تا ماه‌ها استفاده شود و حتی سال بعد هم به خوبی کار کند.
  • کولر گازی بر خلاف کولر آبی، رطوبت را در فضا بالا نمی‌برد و هوا را خشک نگه می‌دارد. اگر در خانه شما افرادی هستند که به رطوبت حساس‌اند یا بیماری خاصی دارند، بهتر است کولر گازی نصب کنید.

۶ مدل کولر گازی به ترتیب قیمت

در بازار فعلی ایران کولرهای گازی قیمت‌های مختلفی دارند که بسته به قدرت موتور و میزان پوشش فضا می‌تواند از ۱۰ تا ۷۰ یا ۸۰ میلیون تومان باشد. در این قسمت ۶ مدل از کولرهای گازی بازار را برای شما فهرست کرده‌ایم که جز گزینه‌های نسبتا اقتصادی محسوب می‌شوند. این فهرست به ترتیب قیمت نوشته شده:

  • کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S12000 Platinium ا General Gold Air Conditioner GG-S1200 Platinium

این مدل با ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی دستگاه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای بودجه اقتصادی است. این کولر جنرال گلد عملکرد سرمایشی و گرمایشی، رادیاتور مسی دو لایه، فیلتر هوا و یک موتور بزرگ دارد که پوشش سرمایش آن را بالا می‌برد؛ همچنین پرتاب باد در این مدل چهار طرفه است و باعث می‌شود که فضا خیلی سریع خنک شود.

قیمت: ۱۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان

images_1721562009_669cf3990ee1e.webp

 

  • کولر گازی گری مدل GREE GWH18QD ا GREE Air Conditioner GWH18QD

یک کولر گازی دیگر از برند گری که با ظرفیت‌های مختلف به فروش می‌رود و ظرفیت ‍۱۸۰۰۰ آن در طیف اقتصادی قرار می‌گیرد. این دستگاه تصفیه هوا از برند گری (Gree) کم‌مصرف بوده و با یک نمایشگر دیجیتال، همیشه دمای خانه را به شما نشان می‌دهد.

قیمت: ۱۳.۶۰۰.۰۰۰

  • کولر گازی 24000 جنرال گلد مدل GG-S24000 Platinum ا General Air Conditioner GG-S24000 Platinum

این کولر با گاز R410a، می‌تواند در گرم‌ترین روزهای تابستان دمای خانه شما را خنک و مطبوع نگه دارد. فیلتر هوا آلودگی‌ها و ذرات غبار را از فضا می‌گیرد و پرتاب چهار طرفه باد، تمام محیط را به صورت یک‌دست تحت تاثیر قرار می‌دهد. درست مثل دیگر مدل‌های جنرال گلد، GG-S24000 هم ۵ سال گارانتی کمپرسور دارد.

قیمت: ۲۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان

  • کولر گازی ایران رادیاتور معتدل T1 24000 ا Iran Radiator IAC-24CH/XA/A Air Conditioner

برند آشنای ایران رادیاتور، سال‌ها است که با وسایل سرمایشی و گرمایشی خود، در خانه ما ایرانی‌ها حضور دارد. این کولر گازی با ظرفیت ۲۴۰۰۰، یکی از قدرتمندترین‌ها در این طیف قیمت است و امکان گرمایش نیز دارد. نوع کمپرسور این دستگاه روتاری GMCC توشیبا بوده و رده مصرف انرژی آن A است. 

قیمت: ۲۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان

  • کولر گازی ایوولی 24000 مدل گلدن EVCID-24K-MD-1 ا Evvoli EVCID-24K-MD-1 R410A 24000 Air Conditioner golden

برند ایوولی تعدادی از باکیفیت‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین کولرهای گازی را در بازار ایران دارد که مدل  EVCID-24K-MD-1 یکی از آن‌ها است. این کولر قابلیت زمان‌بندی و روشن شدن به صورت خودکار را دارد تا هوا بیش از حد گرم یا سرد نشود. سرعت باد در این کولر ۱۵ متر است و این یعنی کل خانه در چند ثانیه از هوای مطبوع پر خواهد شد.

قیمت: ۲۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

  • کولر گازی ایوولی 30000 ا Evvoli EVT3 | 30K-MD

در رده قیمتی نسبتا اقتصادی، این کولر گران‌ترین است و دلیل آن را نیز می‌توانیم در ویژگی‌ها و قدرت بالای آن ببینیم. ظرفیت این کولر ۳۰۰۰۰ است و با کمپرسور روتاری و پرتاب باد چهار جهت، فضاهایی تا ۷۵ متر را به راحتی خنک می‌کند.

قیمت: ۳۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

در ازکی‌وام، کولر گازی مورد نظرتان را اقساطی بخرید

قصد خرید کولر گازی دارید اما قیمت بالای این کالا شما را پشیمان کرده است؟ در ازکی‌وام می‌توانید از ۱۰ تا ۷۵ میلیون تومان اعتبار بگیرید و هر مدل کولری را به صورت قسطی و با بارگذاری مدارک شخصی، شغلی و البته یک برگ چک صیادی خریداری کنید. 

از بابت بازپرداخت نیز خیالتان راحت؛ زیرا شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ خود ۱۲ یا ۱۸ ماه مبلغ وام‌تان را بازپرداخت کنید.

پس همین الان در ازکی‌وام ثبت‌نام کرده و انواع کالا قسطی را بررسی و خریداری کنید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه