ارسال به دیگران پرینت

شانس مدال طلا در المپیک

درستکار: یزدانی شانس مدال طلای المپیک را دارد | از کشتی حمایت کنید!

پژمان درستکار، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران، معتقد است که هر پنج آزادکار اعزامی به المپیک پاریس شانس کسب مدال دارند.

درستکار: یزدانی شانس مدال طلای المپیک را دارد | از کشتی حمایت کنید!

پژمان درستکار: هر ۵ آزادکار ایران شانس مدال در المپیک پاریس دارند!

پژمان درستکار، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران، معتقد است که هر پنج آزادکار اعزامی به المپیک پاریس شانس کسب مدال دارند. او این را در حاشیه حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد و گفت: "وظیفه هر ایرانی است که در انتخابات حاضر شود و به سرنوشت خود رأی دهد. امیدوارم فردی انتخاب شود که مشکلات کشور را حل کند و برای کشور مفید باشد."

درستکار در مورد تیم ملی کشتی آزاد در المپیک پاریس گفت: "تیم بسیار خوب و یکدستی داریم و هر پنج نفر شانس کسب مدال طلا را دارند. من فکر می‌کنم حسن یزدانی شانس زیادی برای کسب مدال طلا دارد. از رسانه‌ها و مردم می‌خواهم که در این مدت کنار تیم باشند تا دوباره افتخارآفرینی کنند."

او در مورد انتظارات از کشتی در المپیک گفت: "کشتی همیشه بار ورزش ایران را به دوش کشیده است. با توجه به شرایط حاکم بر ورزش، فکر می‌کنم المپیک سختی در پیش داریم. اما مطمئنم که کشتی‌گیران باز هم افتخارآفرین خواهند بود. رسانه‌ها باید از نظر روحی و روانی به تیم کمک کنند و حاشیه‌ها را دور نگه دارند تا کشتی بتواند به موفقیت برسد."

مصدومیت یزدانی تمام شد | کابوس حریفان آغاز شد!

درستکار در مورد پیش‌بینی خود از نتایج آزادکاران ایران در المپیک گفت: "هر پنج نفر ما شانس مدال دارند. اگر بخواهم ریزتر صحبت کنم، نگرانم که فشار روحی و روانی روی بچه‌ها زیاد شود."

او در مورد وضعیت کامران قاسم‌پور و بلاتکلیفی او برای انتخاب وزنش گفت: "این سوال را باید از خود او و کادر فنی بپرسید. من در جریان نیستم و نمی‌توانم نظر قطعی بدهم. فکر می‌کنم او در وزن ۹۲ کیلوگرم به کارش ادامه خواهد داد."

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه