ارسال به دیگران پرینت

ستاد | ستاد انتخابات

درخواست ستاد انتخابات | ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری را به روز آخر موکول نکنید!

حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن ثبت نام این و جمع خبرنگاران این شائبه را به وجود آورد که وی قصد ثبت نام در انتخابات را دارد اما صرفا از محل ثبت نام بازدید به عمل آورد.

درخواست ستاد انتخابات | ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری را به روز آخر موکول نکنید!

داوطلبان انتخابات ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند!

رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که داوطلبان برای جلوگیری از مشکلات زمان‌بر بودن فرآیند ثبت‌نام، آن را به روز آخر موکول نکنند.

 محمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور، بعدازظهر جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳، در جریان دومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: امروز دومین روز ثبت‌نام است و بر اساس قانون، ثبت‌نام به مدت ۵ روز پیش‌بینی شده است. آخرین روز ثبت‌نام، ۱۴ خرداد، همزمان با سالروز ارتحال امام است. مهلت نام‌نویسی تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه ادامه دارد و قابل تمدید نیست.

ثبت‌نام ۶ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم | دومین روز از ستاد انتخابات کشور

وی همچنین با اشاره به تعداد مراجعه‌کنندگان به وزارت کشور برای نام‌نویسی داوطلبان گفت: در طول دو روز گذشته، ۳۷ نفر به وزارت کشور مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، ۷ نفر واجد شرایط بوده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان تاکید کرد: درخواست ما از داوطلبان این است که به دلیل زمان‌بر بودن بخشی از فرآیند ثبت‌نام، آن را به روز آخر موکول نکنند.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه