ارسال به دیگران پرینت

عروس هلندی | قفس عروس هلندی

چه قفسی برای عروس هلندیم مناسبه؟ | این نکات را در انتخاب قفس مناسب برای عروس هلندی رعایت کنید +ویدئو

انتخاب قفس مناسب برای عروس هلندی شما بسیار مهم است. قفس باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا پرنده به راحتی در آن پرواز کند و بال هایش را باز کند. همچنین باید دارای میله های افقی و عمودی کافی برای پرنده برای بالا رفتن باشد. قفس باید دارای کف باشد.

چه  قفسی برای عروس هلندیم مناسبه؟ | این نکات را در انتخاب قفس مناسب برای عروس هلندی رعایت کنید +ویدئو

این نکات را در انتخاب قفس مناسب برای عروس هلندی رعایت کنید

 

انتخاب قفس مناسب برای عروس هلندی شما بسیار مهم است. قفس باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا پرنده به راحتی در آن پرواز کند و بال هایش را باز کند. همچنین باید دارای میله های افقی و عمودی کافی برای پرنده برای بالا رفتن باشد. قفس باید دارای کف باشد. که به راحتی تمیز می شود و اسباب بازی ها، نشیمن گاه ها و ظروف غذا و آب زیادی را در خود جای می دهد.

در اینجا چند نکته برای انتخاب قفس مناسب عروس هلندی آورده شده است:

* اندازه: حداقل قفس برای یک عروس هلندی باید 18 اینچ باشد. بلند، 12 اینچ عرض و 24 اینچ عمق. با این حال، هر چه قفس بزرگتر باشد، بهتر است.

* شکل: قفس های مستطیلی بهترین هستند برای عروس هلندی، زیرا به آنها فضای بیشتری برای پرواز می دهد. قفس های گرد باید از آنها اجتناب شود، زیرا می توانند باعث اضطراب در پرندگان شوند.

دومین پرنده محبوب دنیا را بیشتر بشناس! | همه چیز درباره غذای عروس هلندی

* میله ها: میله های قفس باید به اندازه کافی نزدیک به هم باشند تا پرنده نتواند از آنها فرار کند، اما به اندازه ای که نتواند پاهایش را در آنها گیر کند. فاصله ایده آل میله ها بین 3/4 تا 1 اینچ است.

* کف: کف قفس باید جامد باشد و به راحتی تمیز شود. از کف سیم اجتناب کنید، زیرا می تواند پاهای پرنده را زخمی کند.

* اسباب بازی ها، نشیمن گاه ها و ظروف: قفس باید دارای اسباب بازی ها، نشیمن گاه ها و ظروف غذا و آب زیادی باشد. اسباب بازی ها باید از مواد مختلف ساخته شوند تا پرنده را سرگرم کنند. نشیمن گاه ها باید در اندازه های مختلف باشند تا پرنده بتواند پاهای خود را دراز کند. ظروف غذا و آب باید به راحتی تمیز شوند.

منبع : نجفی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه