ارسال به دیگران پرینت

زن‌فروشی همسر اول مریم رجوی | فیلم لورفته از زن‌فروشی همسر اول مریم رجوی

فیلم لورفته از زن‌فروشی همسر اول مریم رجوی | مریم رجوی را به عنوان هدیه سازمانی به مسعود رجوی فروخت!+ویدئو

در تاریخ خفت‌بار سازمان مجاهدین خلق، نحوه برکشیدن مریم رجوی بسیار عجیب است.

فیلم لورفته از زن‌فروشی همسر اول مریم رجوی | مریم رجوی را به عنوان هدیه سازمانی به مسعود رجوی فروخت!+ویدئو

در تاریخ خفت‌بار سازمان مجاهدین خلق، نحوه برکشیدن مریم رجوی بسیار عجیب است. ازدواج غیرمنتظره او با مسعود رجوی، حتی اعضای سازمان را نیز در بهت و حیرت فرو برد. عجیب‌تر اینکه قبل از رسمی شدن این پیوند نامبارک، برخی از اعضای رده بالای سازمان از ارتباط غیرشرعی و غیررسمی مریم و مسعود آگاه بودند. تقریباً 8 سال بعد از وصلت مسعود و مریم رجوی، یعنی در روز 7 شهریور 1372، طبق معمول و به ناگاه اعلام شد که شورای ملی مقاومت طی اجلاسی در بغداد، مریم رجوی را به‌عنوان رئیس‌جمهوری ایران برگزیده است. کوتاه زمانی بعد مریم برای انجام «مأموریت به خاطر آزادی و حاکمیت ملی و مردمی و در راستای آزادی خلق و میهن» راهی فرانسه شد، هرچند سه سال بعد به عراق بازگشت.

لو رفتن ماجرای عجیب بین استاد شجریان و مسعود رجوی | شجریان با منافقین چه ارتباطی داشت؟

لحظه تاریخی مراسم تحویل مریم رجوی (قجر عضدانلو) از طرف شوهرش مهدی ابریشم‌چی به مسعود رجوی ‌فیلمی تاریخی از سازمان مجاهدین خلق منتشر شد.

مراسم تحویل دادن مریم رجوی (قجر عضدانلو) از طرف شوهرش مهدی ابریشم‌چی به مسعود رجوی، به عنوان هدیه‌ی سازمانی در فضای مجازی منتشر شد و زن فروشی را نشان می داد.

 در تاریخ خفت‌بار سازمان مجاهدین خلق، نحوه برکشیدن مریم رجوی بسیار عجیب است. ازدواج غیرمنتظره او با مسعود رجوی، حتی اعضای سازمان را نیز در بهت و حیرت فرو برد. عجیب‌تر اینکه قبل از رسمی شدن این پیوند نامبارک، برخی از اعضای رده بالای سازمان از ارتباط غیرشرعی و غیررسمی مریم و مسعود آگاه بودند. مسعود خدابنده سرتیم حفاظت از مریم و مسعود رجوی می‌گوید: «مسعود رجوی و مریم عضدانلو هیچ‌وقت بصورت رسمی ازدواج نکردند. طلاق مریم عضدانلو از مهدی ابریشمچی هم رسمی و شرعی نبود. من به خاطر کارم (حفاظت) به خاطر دارم که مریم قبل از ازدواج با مسعود از وی حامله بود و برخی هم فهمیده بودند. انتقال مریم به بیمارستان برای کورتاژ توسط برادرِ مسعود رجوی (صالح رجوی) انجام شد و من هم حفاظت را به عهده داشتم.» 

 

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ن_ب ارسالی در

      اون شخص که با رجوی دست داد و دیده بوسی کرد اصلاً خیابانی نبود!!!!
      این یه مراسم دیگه و در وقت دیگه س

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه