ارسال به دیگران پرینت

بهترین زمان سفر به سنگاپور از نظر آب‌وهوا و هزینه‌ها

کشور سنگاپور یکی از کوچک‌ترین کشورها در قاره آسیا به حساب می‌آید. اگر بر روی نقشه این کشور را ببینید همانند یک شهر کوچک در کشور مالزی است. سنگاپور در واقع دولت شهری است که در شمال خط استوا قرار گرفته است. با سفر به این کشور کوچک می‌توانید از انواعی از موزه‌ها، باغ‌هایی زیبا و مراکز خرید جذاب دیدن کنید. همچنین تفریحات کشور سنگاپور لحظات لذت‌بخشی را برای شما به وجود می‌آورد.

بهترین زمان سفر به سنگاپور از نظر آب‌وهوا و هزینه‌ها

کشور سنگاپور یکی از کوچک‌ترین کشورها در قاره آسیا به حساب می‌آید. اگر بر روی نقشه این کشور را ببینید همانند یک شهر کوچک در کشور مالزی است. سنگاپور در واقع دولت شهری است که در شمال خط استوا قرار گرفته است. با سفر به این کشور کوچک می‌توانید از انواعی از موزه‌ها، باغ‌هایی زیبا و مراکز خرید جذاب دیدن کنید. همچنین تفریحات کشور سنگاپور لحظات لذت‌بخشی را برای شما به وجود می‌آورد.

اگر می­خواهید بدانید در چه زمانی به این شهر سفر کنید که آب‌وهوای معتدل و مناسبی در آن حکم‌فرما باشد یا ارزان‌ترین فصل سفر به سنگاپور کی است، این مقاله را از دست ندهید.

بهترین زمان برای سفر به سنگاپور از نظر آب‌وهوا

کشور سنگاپور در نزدیک خط استوا قرار دارد. به همین دلیل آب‌وهوای آن گرم و شرجی است. اگر می‌خواهید زمانی به سراغ تور سنگاپور بروید که آب‌وهوای بسیار مطبوع و مناسبی را تجربه کنید، به شما فصل بهار را پیشنهاد می‌کنیم. این فصل بهترین زمان برای گشت‌وگذار در کشور سنگاپور یا بازدید از جاذبه‌های طبیعی آن است.

هوای کشور سنگاپور در فصل بهار کمی گرم است؛ اما آن‌چنان مرطوب و شرجی نیست که شما را اذیت کند. میانگین دما در این فصل در حدود ۲۶ الی ۳۲ درجه است. ممکن است در فصل بهار باران‌های موسمی ببارد. به همین دلیل بهتر است که قبل از انتخاب تاریخ سفرتان، وضعیت آب‌وهوای این کشور را در چند روز آینده بررسی کنید.

3-2

اگر این فصل را برای سفر به سنگاپور انتخاب کردید، می‌توانید تفریحات زیر را در این کشور امتحان کنید:

  • قایق‌سواری و جت اسکی
  • شرکت در جشنواره جاز
  • شرکت در فستیوال بین‌المللی فیلم سنگاپور
  • بازدید از جنگل‌های بارانی لومینا
  • امتحان کردن چرخ و فلک معروف سنگاپور
  • شرکت در جشن‌های شبانه جذاب سنگاپور

ارزان‌ترین زمان برای سفر به سنگاپور

اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید و کمترین قیمت را بابت تور بپردازید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در فصل پاییز به سنگاپور بروید. در این فصل میزان تقاضا برای سفر به سنگاپور کاهش پیدا می‌کند و همین موضوع باعث کاهش قیمت بلیط و هتل‌های کشور سنگاپور می‌شود.

با شروع فصل پاییز، میزان بارندگی در کشور سنگاپور افزایش چشمگیری پیدا می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که مسافران تمایلی به سفر به این کشور پیدا نکنند. میانگین دمای فصل پاییز سنگاپور بین ۲۴ الی ۳۲ درجه است؛ اما رطوبت هوا بسیار بالا می‌رود.

3-3

اگر تصمیم گرفتید که در فصل پاییز به سنگاپور سفر کنید، می‌توانید به دیدن مسابقه اتومبیل سواری جایزه بزرگ بروید یا موج‌سواری را در این کشور امتحان کنید.

بهترین زمان برای خرید در سنگاپور

اگر عاشق بازار گردی و خرید هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در فصل تابستان به سراغ بلیط سنگاپور بروید. در این فصل مراکز خرید این شهر جشنواره‌های مختلفی را برگزار می‌کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند محصولات مورد نظرشان را با تخفیف خریداری کنند.

با سفر به این کشور می‌توانید انواعی از برندهای بین‌المللی را پیدا کنید. جشنواره خرید در کشور سنگاپور از ماه مه تا جولای (اواسط اردیبهشت تا اواسط خردادماه) ادامه دارد. علاوه بر مراکز خرید، بوتیک‌ها و مغازه‌های کشور سنگاپور نیز تخفیفات جذابی را بر روی اجناس خود اعمال می‌کنند.

دمای هوای کشور سنگاپور در فصل تابستان به طور میانگین بین ۲۶ تا ۳۲ درجه است. اما باید بدانید که آب‌وهوای این کشور در تابستان بسیار گرم و شرجی می­شود و بهتر است که صبح زود یا بعد از غروب آفتاب برای گشت‌وگذار در شهر، از هتل خود خارج شوید.

در ادامه تفریحاتی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید در فصل تابستان در سنگاپور امتحان کنید:

  • تله کابین سواری
  • بازدید از باغ گیاه‌شناسی سنگاپور
  • شرکت در فستیوال غذای سنگاپور

بهترین روش برای سفر به سنگاپور

اگر می‌خواهید به راحت­ترین شکل ممکن، خدمات مورد نیازتان برای سفر به کشور سنگاپور را دریافت کنید، بهترین راه برای شما خرید تور سنگاپور است. با خرید تور سنگاپور خدمات زیر به شما ارائه می‌شود:

  • بلیط هواپیما
  • هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی‌زبان
  • بیمه مسافرتی

درواقع اکثر هزینه‌های سفر به این کشور را با خرید تور سنگاپور پرداخت خواهید کرد و برای گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر دستتان باز است تا هر طور که دلتان می‌خواهد، برنامه‌ریزی کنید.

در اکثر مواقع تور سنگاپور به همراه تور کوالالامپور (کشور مالزی) برگزار می‌شود. بدین شکل که شما با خرید یک‌ تور، هم از کشور سنگاپور و هم از کشور مالزی دیدن می‌کنید. تورهای این کشور معمولاً به شکل تورهای ۴ روزه، 5 روزه یا 8 روزه اجرا می‌شود.

چگونه ارزان‌ترین تور سنگاپور را پیدا کنیم؟

اگر به دنبال ارزان‌ترین تور سنگاپور هستید، باید به عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت خدمات گردشگری در سنگاپور توجه کنید. این عوامل شامل موارد زیر می‌شود:

  • زمان خرید
  • تعداد ستاره‌های هتل
  • ایرلاین و کلاس پروازی

همان‌طور که در بخش‌های پیشین گفتیم، اگر در فصل پاییز یا زمستان به سراغ تورهای سنگاپور بروید، می‌توانید قیمت کمتری را بابت خرید آن می­پردازید.

از طرفی هرچه تعداد ستاره‌هایِ هتلِ رزرو شده در تور سنگاپور کم‌تر باشد، هزینه اقامت در آن پایین‌تر و درنتیجه هزینه نهایی آن تور کاهش پیدا می‌کند.

اگر به سراغ تورهایی بروید که از ایرلاین‌های داخلی ارزان­قیمت استفاده می­کنند یا کلاس پروازی آن­ها اکونومی است، می‌توانید با پرداخت هزینه کم‌تر به این کشور زیبا سفر کنید.

سریع‌ترین راه برای سفر به کشور سنگاپور

اگر می‌خواهید در تعطیلات بعدی خود به کشور سنگاپور سفر کنید؛ اما توری در آن زمان به این کشور برگزار نمی‌شود یا اکثر تورها ترکیبی است و شما می‌خواهید فقط به کشور سنگاپور بروید، بهترین راه برای شما این است که به سراغ خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در کشور سنگاپور بروید.

به شما وب‌سایتی را پیشنهاد می‌کنیم که در آن انواعی از بلیط هواپیما ایرلاین­های مختلف در یک صفحه و یک‌جا به شما نمایش داده می‌شود و به‌راحتی می‌توانید با مقایسه خدمات و قیمت آن‌ها، بهترین بلیط را پیدا کنید. بلیط هواپیمایی سنگاپور در اکثر مواقع توسط ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود و شما می‌توانید به سراغ پروازهایی با ۱ توقف یا ۲ توقف و بیشتر بروید. پرواز تهران به سنگاپور در سریع‌ترین حالت خود حدود ۱۲ ساعت طول می‌کشد.

همچنین برای رزرو هتل در سنگاپور بهتر است از وب‌سایتی استفاده کنید که انواعی از هتل­های این کشور را در یک صفحه به شما نمایش می‌دهد تا بتوانید با مقایسه امکانات، خدمات و قیمت هر هتل به سراغ بهترین آن بروید. هتل­های کشور سنگاپور شامل هتل‌های بدون ستاره تا ۵ ستاره می‌شود.

جمع‌بندی

سنگاپور یکی از کوچک‌ترین کشورهای آسیا به حساب می‌آید. این کشور در نزدیکی خط استوا قرار دارد و آب‌وهوای گرم و شرجی دارد. بهترین زمان ازنظر آب‌وهوا برای سفر به این کشور فصل بهار است. از طرفی ارزان‌ترین زمان برای سفر به این کشور فصل پاییز و زمستان است. به طور معمول تور­های سنگاپور به همراه تور کوالالامپور برگزار می‌شود؛ بدین شکل که شما با خرید یک ‌تور هم از کشور مالزی و هم از سنگاپور دیدن خواهید کرد. اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن به سنگاپور سفر کنید، بهتر است که خودتان برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل سنگاپور اقدام کنید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه