ارسال به دیگران پرینت

رپرتاژ آگهی

معرفی لوکس ترین و زیباترین ماشین چینی موجود در بازار

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با پیشرفت‌های قابل‌توجه در طراحی و تکنولوژی، جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی به دست آورده‌اند. برندهای مختلف با تولید زیباترین ماشین‌ چینی توانسته‌اند توجه خریداران را جلب کنند.

معرفی لوکس ترین و زیباترین ماشین چینی موجود در بازار

معرفی لوکس ترین و زیباترین ماشین چینی موجود در بازار

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی با پیشرفت‌های قابل‌توجه در طراحی و تکنولوژی، جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی به دست آورده‌اند. برندهای مختلف با تولید زیباترین ماشین‌ چینی توانسته‌اند توجه خریداران را جلب کنند. این ماشین‌ها نه تنها از لحاظ ظاهری جذاب هستند، بلکه امکانات فنی قدرتمندی را نیز ارائه می‌دهند. در این مقاله به بررسی چند نمونه از زیباترین خودروهای چینی می‌پردازیم. همچنین برای تصمیم‌گیری بهتر، مشخصات فنی و عملکرد موتور آن‌ها را نیز شرح می‌دهیم.

اکستریم وی ایکس؛ زیباترین ماشین چینی

قسمت جلو اکستریم وی ایکس، شامل جلوپنجره جدید با نوارهای عمودی است. در نمای جانبی، کروم‌کاری‌های مختلف و در بخش عقب، چراغ‌های باریک و درب عمودی قرار دارند. خروجی‌های اگزوز دوگانه و محل جدید مه‌شکن‌ها نیز از تغییرات قابل توجه این خودرو هستند.

اکستریم VX از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 1998 سی‌سی و سیستم توربوشارژ بهره می‌برد. این موتور، قدرتی معادل 261 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاوری 400 نیوتن‌متر در 2000 دور در دقیقه تولید می‌کند. انتقال نیرو به هر چهار چرخ و از طریق جعبه دنده 8 سرعته خودکار صورت می‌گیرد. شتاب 0 تا 100 این ماشین حدود 8.5 ثانیه است. اگر به خرید این ماشین و مدل‌های مشابه آن علاقه دارید، شرایط مدیران خودرو اقساطی را حتما بررسی و با شرایط بسیار ساده و آسان، خودروی موردنظرتان را تهیه کنید.

کی ام سی T۸؛ بهترین ماشین چینی بازار ایران

طراحی کی ام سی T۸ از پیکاپ‌های آمریکایی و تویوتا هایلوکس الهام گرفته شده است و به عنوان بهترین ماشین چینی بازار ایران شناخته می‌شود. این خودرو، جلوپنجره بزرگی دارد. در نمای جانبی، خطوط برجسته و رینگ‌های 18 اینچی قرار گرفته‌اند.

از نظر فنی، KMC T8 به موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو شارژ با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر مجهز است. انتقال نیرو از طریق جعبه دنده 6 سرعته دستی و سیستم دو دیفرانسیل انجام می‌شود. اگر به دنبال خرید این ماشین هستید، شرایط فروش کرمان موتور و امکان پرداخت در اقساط بلند مدت این شرکت را را حتما مدنظرتان قرار دهید.

جی ای سی EMPOW؛ زیباترین ماشین چینی ایران با ظاهر اسپرت

جی‌ای‌سی امپو طراحی اسپرت و ظاهر فست‌بک دارد. شیشه عقب آن به صورت یکپارچه با درب صندوق طراحی شده است و کاپوت کشیده آن به یک جلوپنجره مشکی بزرگ متصل می‌شود. در نمای جانبی، خطوط برجسته و رینگ‌های مشکی‌رنگ قرار دارند. بخش عقب آن با چراغ‌هایی شبیه به مدل‌های تویوتا و خروجی‌های اگزوز دوگانه دوبل طراحی شده است.

جی‌ای‌سی امپو یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر دارد و قدرت 167 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن‌متر را فراهم می‌کند. انتقال نیرو به چرخ‌های جلو توسط جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه انجام می‌شود و شتاب 0 تا 100 کیلومتر آن تنها 7 ثانیه است.

جی ای سی EMPOW؛ زیباترین ماشین چینی ایران با ظاهر اسپرت

فونیکس تیگو ۸ پرومکس؛ از زیباترین ماشین های چینی بازار ایران

فونیکس تیگو 8 پرومکس از لحاظ ظاهر شباهت زیادی به نسخه تک‌دیفرانسیل تیگو 8 پرو دارد. سبک طراحی این ماشین شامل چراغ‌های کشیده، جلوپنجره کهکشانی و ورودی‌های هوای بزرگ در سپرهاست. رینگ‌های 18 اینچی و فرورفتگی اندک بدنه، به این مدل ظاهری متمایز می‌دهند. نمای عقب اتومبیل نیز با چراغ‌های مشابه آئودی و خروجی‌های دوبل اگزوز همراه است. تیگو 8 پرومکس یک موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با قدرت 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر دارد. شتاب 0 تا 100 این خودرو 7.8 ثانیه است و انتقال نیرو به هر چهار چرخ انجام می‌شود.

لاماری ایما؛ لوکس‌ترین و زیباترین خودرو چینی

لاماری ایما نوعی کراس‌اوور جدید چینی است. این ماشین از چراغ‌های LED باریک در جلو استفاده می‌کند. چراغ‌های اصلی، در گوشه‌های سپر قرار دارند و زیر جلوپنجره، یک تورفتگی وجود دارد. طراحی بخش جانبی این خودرو شبیه به کراس‌اوورهای جگوار و نمای عقب آن به مدل‌های پورشه است. لاماری ایما یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر دارد و 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیرو از طریق گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو انجام می‌شود و شتاب 0 تا 100 آن 9.5 ثانیه است.

دیگنیتی پرستیژ؛ زیباترین ماشین شاسی بلند چینی

در طراحی دیگنیتی پرستیژ، رینگ‌های 20 اینچی جدید قرار دارند. مه‌شکن‌های موجود در سپر جلو نسخه پرایم، حذف و ورودی‌های هوا جایگزین آن‌ها شده‌اند. سپر جلو، ورودی‌های هوای بزرگ‌ و طراحی آیرودینامیک‌ دارد و یکی از زیباترین ماشین های چینی ایران به شمار می‌رود. طراحی سپر عقب دیگنیتی پرستیژ به‌روز شده است و دیفیوزر جدید در بین سراگزوزهای دوگانه قرار دارد.

علاوه بر این، عبارت Prestige در بخش پایین سمت راست در صندوق عقب درج شده است. در قسمت عقب، دیفیوزر جدید با اگزوزهای چهارتایی قرار دارد. در این خودرو یک موتور 4 سیلندر 1.97 لیتری توربوشارژ با قدرت 228 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن‌متر قرار دارد. گیربکس 6 سرعته خودکار و شتاب 0 تا 100 آن 10.5 ثانیه است.

دیگنیتی پرستیژ؛ زیباترین ماشین شاسی بلند چینی

زیباترین ماشین چینی؛ کدام یک گزینه بهتری است؟

در این مقاله با لیستی از زیباترین ماشین های چینی در ایران آشنا شدید. مدل‌هایی مانند اکستریم وی ایکس، لاماری ایما، کی ام سی T۸، تیگو 8 پرو مکس و دیگنیتی پرستیژ از جمله زیباترین ماشین‌ های چینی در بازار ایران هستند؛ این ماشین‌ها نه تنها در ظاهر، بلکه از نظر عملکرد و مشخصات فنی نیز گزینه‌های مناسبی به شمار می‌روند. با این حال، توصیه می‌کنیم برای تصمیم‌گیری علاوه بر ظاهر خودرو، به موارد مهمی مانند مشخصات فنی، امکانات ایمنی و مصرف سوخت نیز توجه کنید.

سپند خودرو، با ارائه بهترین ماشین‌های چینی و لوکس، تجربه‌ای متفاوت از خرید خودرو را برای شما فراهم می‌کند. تحویل فوری، سند به نام خریدار، اقساط بلندمدت و تنوع بالا از جمله مزایای خرید از سپند خودرو هستند. برای خرید زیباترین ماشین چینی در ایران با شرایط ویژه اقساط، با کارشناسان سپند خودرو در تماس باشید.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه