ارسال به دیگران پرینت

خطبه رهبر در نماز جمعه

رهبر انقلاب مصمم بر دفاع از مظلومان | دشمن لبنان دشمن ایران است! +ویدئو

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در خطبه‌های نماز جمعه تهران که به زبان عربی ایراد فرمودند، به بزرگداشت مقام شامخ شهید سید حسن نصرالله پرداختند.

رهبر انقلاب مصمم بر دفاع از مظلومان | دشمن لبنان دشمن ایران است! +ویدئو

دشمن ملت ایران همان دشمن ملت‌های عراق و لبنان و مصر و یمن است!

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در خطبه‌های نماز جمعه تهران که به زبان عربی ایراد فرمودند، به بزرگداشت مقام شامخ شهید سید حسن نصرالله پرداختند. ایشان با تأکید بر جاودانگی اندیشه‌ها و آرمان‌های این شهید والامقام، فرمودند:

"اگرچه جسم سید حسن نصرالله از میان ما رفته است، اما شخصیت واقعی او، روح بلندش، راهی که در پیش گرفت و صدای رسایش همچنان در میان ما زنده است و خواهد ماند. او پرچم بلند مقاومت در برابر ستمگران و غارتگران جهانی بود. او با شجاعت از مظلومان دفاع می‌کرد و به مبارزان و حق‌طلبان امید و انگیزه می‌بخشید. محبوبیت و تأثیرگذاری او فراتر از مرزهای لبنان، ایران و کشورهای عربی گسترده شد و شهادت ایشان بر این محبوبیت افزوده است."

همبستگی جهانی با مقاومت | نگاهی به مراسم بزرگداشت شهید نصرالله!

ایشان همچنین د رادامه سخنان خود در خطبه نماز جمعه فرمودند: " دشمن ملت ایران همان دشمن ملت‌های عراق و لبنان و مصر و یمن است. ما باید کمربند دفاع و استقلال‌طلبی را در همۀ کشورهای اسلامی محکم ببندیم."

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه