ارسال به دیگران پرینت

مراسم بزرگداشت شهید نصرالله

همبستگی جهانی با مقاومت | نگاهی به مراسم بزرگداشت شهید نصرالله!

در روز جمعه 13 مهرماه، مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران، شاهد یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین مراسم بزرگداشت در سال‌های اخیر بود.

همبستگی جهانی با مقاومت | نگاهی به مراسم بزرگداشت شهید نصرالله!

مراسم باشکوه بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و یارانش

در روز جمعه 13 مهرماه، مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران، شاهد یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین مراسم بزرگداشت در سال‌های اخیر بود. این مراسم به یادبود شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان شهیدش که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، برگزار شد.

از ساعت 10:30 صبح، سیل جمعیت مشتاق به سمت مصلای تهران سرازیر شد. مردم از ساعات اولیه صبح در خیابان‌ها و اطراف مصلی تجمع کرده بودند تا در مراسم نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب شرکت کنند. اتوبان‌ها و خیابان‌های منتهی به مصلا، ساعت‌ها قبل از شروع مراسم، مملو از جمعیت مشتاق بود و ترافیک سنگینی را به همراه داشت. حجم ورودی به مصلا به حدی بود که مردم برای دقایقی در صف‌های طولانی منتظر می‌ماندند تا وارد شوند.

برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب | 2 ساعت مانده به شروع مراسم بزرگداشت سید حسن نصرالله! +ویدئو

این حضور گسترده و پرشور مردم نشان از ارادت و عشق فراوان آنها به سید حسن نصرالله و آرمان‌های مقاومت داشت. نه تنها صحن اصلی مصلا، بلکه متروها و خیابان‌های اطراف نیز مملو از جمعیت بود. خانواده‌ها نیز به همراه فرزندانشان در این مراسم حضور داشتند تا یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند.

مراسم با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد. مداحان اهل بیت با نوای حزین خود، فضای معنوی خاصی را در مصلا ایجاد کرده بودند. در این مراسم، مقامات بلندپایه کشور از جمله سران قوای سه‌گانه، فرماندهان نظامی و انتظامی، و دیگر مسئولان کشوری حضور داشتند. همچنین، جمع کثیری از مردم از اقشار مختلف جامعه در این مراسم شرکت کردند.

در طول مراسم، شعارهایی همچون «لبیک یا حسین»، «هیهات من الذله»، «لعنت الله علی اسرائیل»، «لبیک یا نصرالله»، «حیدر حیدر» و «خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون» فضای مصلا را پر کرده بود. این شعارها نشان از نفرت مردم از رژیم صهیونیستی و حمایت آنها از مقاومت اسلامی بود.

مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله، یک رویداد تاریخی و بی‌نظیر بود که نشان از جایگاه والای این شهید در دل مردم ایران و منطقه داشت. این مراسم همچنین پیام روشنی به رژیم صهیونیستی داد که مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت و پیروزی از آن خواهد بود.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه