ارسال به دیگران پرینت

حادثه معدن | اهدای اعضای بدن کارگر معدن

اهدای زندگی به بیماران نیازمند با اعضای کارگر قربانی | اهدای اعضای بدن کارگر مصدوم حادثه معدن طبس پس از مرگ مغزی

حادثه معدن طبس یکی از حوادث تلخ و غم‌انگیزی است که بار دیگر اهمیت مسائل ایمنی و شرایط کار در معادن ایران را به نمایش گذاشت. این حادثه که در یکی از معادن زغال‌سنگ شهرستان طبس رخ داد، منجر به مصدومیت تعدادی از کارگران شد. متأسفانه، حوادث معدن در ایران به دلیل شرایط سخت کاری، تجهیزات قدیمی و ناکافی بودن تدابیر ایمنی، سالانه جان بسیاری از کارگران را تهدید می‌کند. در این حادثه نیز یکی از کارگران به نام «میثم معینی» دچار مرگ مغزی شد و پس از آن خانواده‌اش تصمیم گرفتند تا اعضای بدن او را برای نجات جان بیماران نیازمند اهدا کنند.

اهدای زندگی به بیماران نیازمند با اعضای کارگر قربانی | اهدای اعضای بدن کارگر مصدوم حادثه معدن طبس پس از مرگ مغزی

حادثه معدن

حادثه معدن طبس یکی از حوادث تلخ و غم‌انگیزی است که بار دیگر اهمیت مسائل ایمنی و شرایط کار در معادن ایران را به نمایش گذاشت. این حادثه که در یکی از معادن زغال‌سنگ شهرستان طبس رخ داد، منجر به مصدومیت تعدادی از کارگران شد. متأسفانه، حوادث معدن در ایران به دلیل شرایط سخت کاری، تجهیزات قدیمی و ناکافی بودن تدابیر ایمنی، سالانه جان بسیاری از کارگران را تهدید می‌کند. در این حادثه نیز یکی از کارگران به نام «میثم معینی» دچار مرگ مغزی شد و پس از آن خانواده‌اش تصمیم گرفتند تا اعضای بدن او را برای نجات جان بیماران نیازمند اهدا کنند.صبح امروز یکی از کارگران مصدوم حادثه معدن طبس که دچار مرگ مغزی شده بود، برای اهدای اعضای بدن به بیماران نیازمند، به بیمارستانی در یزد منتقل شد. این کارگر به نام «میثم معینی» حدود دو روز در بیمارستان بستری بود، اما متاسفانه بهبود نیافت و در نهایت با رضایت خانواده‌اش، اعضای بدن او برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا خواهد شد.

میثم معینی که از شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی به طبس برای کار مهاجرت کرده بود، قربانی حادثه معدن شد و حالا با اهدای اعضای بدنش زندگی را به دیگران هدیه می‌دهد.

منبع : عصرایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه