ارسال به دیگران پرینت

خوراکی غیر مجاز

خوراکی های غیر مجازی که مجوز بهداشت ندارند | اسامی خوراکی‌های غیرمجاز اعلام شد

سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای تعدادی از فرآورده‌های غذایی را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز اعلام کرد. این محصولات شامل بادام زمینی قاقالیس، کنجد سفید نوبرانه، قاووت چهل گیاه گیاهستان، خرمای کبکاب دیماس و خشت، خرمای مضافتی دیماس، نان بسته‌بندی انان، لوکوم توتوبال، چهارلوز حاج خلیفه رضا تاج نیا و پودر موسیر ژابیس هستند.

خوراکی های غیر مجازی که مجوز بهداشت ندارند | اسامی خوراکی‌های غیرمجاز اعلام شد

نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز

سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای تعدادی از فرآورده‌های غذایی را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز اعلام کرد. این محصولات شامل بادام زمینی قاقالیس، کنجد سفید نوبرانه، قاووت چهل گیاه گیاهستان، خرمای کبکاب دیماس و خشت، خرمای مضافتی دیماس، نان بسته‌بندی انان، لوکوم توتوبال، چهارلوز حاج خلیفه رضا تاج نیا و پودر موسیر ژابیس هستند.سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیر مجاز را اعلام کرد.این اطلاعیه‌ای آمده است: فرآورده غذایی بادام زمینی قاقالیس، کنجد سفید شاهدانه نوبرانه، قاووت چهل گیاه گیاهستان، خرمای کبکاب دیماس، خرمای کبکاب خشت، خرمای مضافتی دیماس را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی همچون فرآورده نان بسته بندی شده با نام تجاری انان، لوکوم با طعم میوه و تزیین نارگیل توتوبال،

چهارلوز حاج خلیفه رضا تاج نیا، پودر موسیر ژابیس از سوی اداره کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو  غیرمجاز شمرده می شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع کنند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

منبع : دنیای اقتصاد
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه