ارسال به دیگران پرینت

فرمانده کل سپاه

سرلشکر سلامی: شلیک موشک‌ها به اسرائیل شادی مردم ایران را در پی داشت، با وجود بوی جنگ | ایرانی ها از هیچ دشمنی نمیترسند

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، در مراسم افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی گفت: ملت ایران به دلیل بزرگی و شجاعت خود از جنگ نمی‌ترسد و این ترس نداشتن، دشمنان را از جنگیدن با ایران بازداشته است.

سرلشکر سلامی: شلیک موشک‌ها به اسرائیل شادی مردم ایران را در پی داشت، با وجود بوی جنگ | ایرانی ها از هیچ دشمنی نمیترسند

صحبت های فرمانده سپاه کل پاسداران

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، در مراسم افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی گفت: ملت ایران به دلیل بزرگی و شجاعت خود از جنگ نمی‌ترسد و این ترس نداشتن، دشمنان را از جنگیدن با ایران بازداشته است.سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران می‌گوید وقتی ملتی اینقدر بزرگ می‌شود و قوی که از جنگ نمیترسد همین عاملی می‌شود که دشمن با او نجنگد.

 فرمانده کل سپاه در آیین افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی گفت: شهدا ایران و اسلام را تا ابد در مقابل هر تهاجمی بیمه کردند. ما که اینجا امروز آرام نشسته‌ایم و سرافرازانه سخن می‌گوییم از هیچ چیز نمی‌ترسیم.
سرلشکر سلامی افزود: شهدا ترس از قدرت‌ها را به کل از بین بردند، هیچکس امروز در ایران از هیچ دشمنی با هیچ درجه‌ای از قدرت نمی‌ترسد.
وی ادامه داد: آن شب که موشک‌ها به سمت اسرائیل نشانه رفت و قلب استکبار را مجروح کرد مردم ایران شادمانه در خیابان‌ها چراغ ماشین‌ها را روشن کرده بودند و شادی می‌کردند با اینکه بوی جنگ به مشام می‌رسید.
فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: وقتی ملتی اینقدر بزرگ می‌شود و قوی که از جنگ نمیترسد همین عاملی می‌شود که دشمن با او نجنگد.
وی خاطرنشان کرد: این مفهومی که به نام بازدارندگی مطرح می‌کنند چیزی مربوط به سلاح‌ها نیست، دشمن سلاح‌های قوی‌تری دارد بازدارندگی مربوط به قلب‌هاست.
منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مردم ایران هشت سال جنایت جنگ عراق را تجربه کردند در هیچ شرایطی خواهان جنگ نیستیم درود بر صلح طلب وصلح جو صلخ وآرامش تنها آرزوی هر ایرانی است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه