ارسال به دیگران پرینت

دولت چهاردهم | فاطمه مهاجرانی

وعده سخنگوی دولت درباره رفع ممنوع‌الکاری بازیگران| وفاق ملی در مسیر تحقق

در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت هنرمندان ممنوع‌الکار، به ویژه سینماگران زن که در سال‌های اخیر با مشکلاتی مواجه شده‌اند، مهاجرانی اظهار داشت که دولت به دنبال ایجاد وفاق ملی در این زمینه است. 

وعده سخنگوی دولت درباره رفع ممنوع‌الکاری بازیگران|  وفاق ملی در مسیر تحقق

سخنگوی دولت فاطمه مهاجرانی 

در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت هنرمندان ممنوع‌الکار، به ویژه سینماگران زن که در سال‌های اخیر با مشکلاتی مواجه شده‌اند، مهاجرانی اظهار داشت که دولت به دنبال ایجاد وفاق ملی در این زمینه است. فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در نخستین حضور رسمی خود به عنوان سخنگوی دولت چهاردهم، عصر روز هفتم شهریورماه در آیین نکوداشت زنده‌یاد امین تارخ و رونمایی از گنجینه آثار این بازیگر و همچنین گنجینه مازیار میری (کارگردان سینما) در موزه سینما حضور یافت. این حضور در حالی انجام شد که حکم انتصاب او به عنوان سخنگوی دولت همان روز صبح منتشر شده بود.

مهاجرانی در این مراسم خطاب به هنرمندان حاضر تأکید کرد که نقش هنرمندان در زندگی مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است. او بیان کرد که هنر، نوعی پیوستگی و عشق را به جامعه می‌بخشد و این نقش حیاتی در ارتباطات اجتماعی نباید نادیده گرفته شود.در حاشیه این مراسم، مهاجرانی به رویکرد دولت نسبت به هنر و سینما پرداخت و تأکید کرد که هنر، صدای اصیل جامعه است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود. او بیان کرد که دولت حامی هنر و هنرمندان است و سینما به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای به تصویر کشیدن واقعیت‌ها و آرزوهای مردم، مورد حمایت دولت قرار خواهد گرفت.

در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت هنرمندان ممنوع‌الکار، به ویژه سینماگران زن که در سال‌های اخیر با مشکلاتی مواجه شده‌اند، مهاجرانی اظهار داشت که دولت به دنبال ایجاد وفاق ملی در این زمینه است. او همچنین تأکید کرد که نگاه دولت، تعامل حداکثری و تخصص‌گرایی در حوزه‌های هنری است تا بتوان با حفظ منافع کشور و حرمت هنرمندان، مسائل موجود را حل و فصل کرد.

منبع : سینما اعتماد
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه