ارسال به دیگران پرینت

فرزانه صادق مالواجرو | وزرای دولت چهاردهم

رای تایید کمیسیون عمران مجلس به «فرزانه صادق مالواجرد» | وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی  فرزانه صادق مالواجرد

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای تایید کمیسیون عمران مجلس به «فرزانه صادق مالواجرد» داده شد .

رای تایید کمیسیون عمران مجلس به «فرزانه صادق مالواجرد» | وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی  فرزانه صادق مالواجرد

وزیر راه و شهر سازی دولت چهاردهم 

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای تایید کمیسیون عمران مجلس به «فرزانه صادق مالواجرد» داده شد .

صبح امروز آخرین جلسه بررسی برنامه های فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی  در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد و پس از بحث و بررسی، برنامه های اعلام شده از سوی این کمیسیون عمران مورد تایید قرار گرفت و این کمیسیون تخصصی رای به این وزیر پیشنهادی دولت  چهاردهم داد.

این مهر تایید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری سه جلسه کارشناسی و بررسی برنامه‌های فرزانه صادق مالواجرد انجام شد و وی توانست در پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس، رأی مثبت کمیسیون عمران را دریافت کند. 

عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح آخرین نشست بررسی برنامه‌های فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و ارزیابی صلاحیت تخصصی وی در کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهادی در این جلسه به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی نمایندگان در جلسات قبل و ابتدای جلسه امروز پاسخ داده و دیدگاه‌های خود را برای مدیریت این وزارت خانه عریض و طویل مطرح کرد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: نمایندگان پس از استماع گزارش و توضیحات وزیر پیشنهادی، جلسه‌ای فوق العاده‌ای تشکیل داده و برنامه‌ها و سوابق و تخصص سه وزیر پیشنهادی مرتبط با کمیسیون عمران شامل وزارتخانه‌های نیرو، کشور و راه و شهرسازی را با حساسیت بررسی کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: پس از بحث و بررسی میان نمایندگان رأی گیری صورت گرفته و برنامه‌های هر سه وزیر پیشنهادی مورد تأیید قرار گرفت.

وی توضیح داد: کمیسیون عمران به لحاظ تخصصی برنامه‌ها را بررسی کرده و وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت خانه راه و شهرسازی باید رأی اعتماد نهایی خود را در صحن علنی مجلس کسب کند. امیدواریم نتیجه نهایی به نفع مردم و حاصل آن آبادانی کشورمان باشد.
 
 
تایید وزیرپیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون کشاورزی
 
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: نتیجه جمع بندی نهایی کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی مثبت بود.

سمیه رفیعی ادامه داد: نتیجه جمع بندی نهایی کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی مثبت بود و از آنها اعلام حمایت کرد.

 

 

منبع : صاحب خبر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه