ارسال به دیگران پرینت

توهین فیاضی به خاتمی و شریعتی

توهین جدید فیاضی به بزرگان | بودجه کلان مصباح زیر سوال

در ویدئویی که اخیراً منتشر شده، غلامرضا فیاضی، یکی از اعضای موسسه مصباح، با لحنی تند و تحریک‌آمیز به شخصیت‌های برجسته‌ای همچون سید محمد خاتمی، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی و مرحوم دکتر علی شریعتی توهین کرده است.

توهین جدید فیاضی به بزرگان | بودجه کلان مصباح زیر سوال

فیاضی: خاتمی شیعه نیست و شریعتی ملعون است؛ بودجه کلان مصباح زیر ذره‌بین

در ویدئویی که اخیراً منتشر شده، غلامرضا فیاضی، یکی از اعضای موسسه مصباح، با لحنی تند و تحریک‌آمیز به شخصیت‌های برجسته‌ای همچون سید محمد خاتمی، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی و مرحوم دکتر علی شریعتی توهین کرده است. وی در این ویدئو، خاتمی را شیعه ندانسته و شریعتی را ملعون خوانده است.

رئیس جامعه مدرسین: موسسه امام خمینی در فقدان آیت الله مصباح باید نیرو‌هایی را تربیت کنند که در مراکز و نهاد‌های مختلف مشغول به فعالیت شوند

این اظهارات جنجالی در حالی مطرح می‌شود که موسسه مصباح امسال بودجه‌ای بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان دریافت کرده است. این موضوع باعث شده تا بسیاری از منتقدان، نسبت به نحوه هزینه شدن این بودجه کلان و ارتباط آن با اظهارات تند فیاضی ابراز نگرانی کنند.

انتشار این ویدئو و اظهارات فیاضی، واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی و میان فعالان سیاسی و اجتماعی برانگیخته است. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، این اظهارات را توهین‌آمیز و خلاف اخلاق اسلامی دانسته و خواستار پیگیری قانونی این موضوع شده‌اند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه