ارسال به دیگران پرینت

رپورتاژ آگهی؛

واردات ته لنجی به صورت تضمینی با وانیکس

بهترین روش واردات با کمترین هزینه، واردات ته لنجی است که البته در این مسیر باید از کمک و راهنمایی یک شرکت بازرگانی قوی بهره بگیرید. توجه داشته باشید بدون دانش لازم و ارتباطات کافی ممکن است نه تنها به سود دست پیدا نکنید، بلکه سرمایه خود را نیز از دست بدهید. تیم وانیکس در این پروسه پرسود و البته خاص کنار شما خواهد بود.

واردات ته لنجی به صورت تضمینی با وانیکس

با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، به طور حتم شما نیز برای کسب سود بیشتر راه‌های مختلفی را در نظر گرفته و سعی کرده‌اید مسیر شغلی خود را تغییر دهید. در صورتی که سرمایه کمی برای شروع کسب و کار دارید، می‌توانید واردات را امتحان کنید. شاید بر این تصور باشید که آغاز روند واردات به سرمایه اولیه زیادی نیاز دارد. در حالی که اینطور نیست و واردات نیز به روش‌های مختلفی قابل انجام است. برای مثال بهترین روش واردات با کمترین هزینه، واردات ته لنجی است که البته در این مسیر باید از کمک و راهنمایی یک شرکت بازرگانی قوی بهره بگیرید. توجه داشته باشید بدون دانش لازم و ارتباطات کافی ممکن است نه تنها به سود دست پیدا نکنید، بلکه سرمایه خود را نیز از دست بدهید. تیم وانیکس در این پروسه پرسود و البته خاص کنار شما خواهد بود.

واردات ته لنجی چه نوع وارداتی است؟

همان‌طور که از نام این روش واردات مشخص است، شما به عنوان یک فرد سرمایه‌گذار یا تاجر می‌توانید کالاهایی را از طریق لنج به بنادر ایران وارد کنید. در واقع این روش واردات توسط ملوانان و تحت خواسته تاجران انجام می‌شود، به طوری که کالای مورد نظر تاجران توسط لنج ملوانان به ایران وارد شده و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

واردات ته لنجی در واقع روشی برای کمک مالی به افرادی است که در مناطق محروم، جنوبی و مرزنشین ایران ساکن هستند. با این کار ملوانان می‌توانند پول خوبی دریافت کنند، اما به هر حال سود اصلی شامل حال بازرگانانی می‌شود که برای این نوع از واردات سرمایه‌گذاری می‌کنند.

شما نیز می‌توانید به یکی از همین بازرگانان تبدیل شوید، فقط کافی است از مشاوران وانیکس به طور دقیق کمک و راهنمایی بگیرید. سپس با توجه به بازار هدف یا نوع کسب و کاری که دارید بهترین محصول را انتخاب و برای واردات آن دست به کار شوید.

واردات ته لنجی بهترین روش برای کسب سود بیشتر

در صورتی که به دنبال روشی برای کسب سود بیشتر هستید اما کارت بازرگانی در دست ندارید و با امور واردات آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم از کارشناسان حرفه‌ای در مورد واردات ته لنجی بدون دردسر و آسان پرس و جو کنید. در حال حاضر بهترین روش برای کسب سود بیشتر و سریع واردات ته لنجی است.

این روش واردات با مزایای زیادی همراه است و شما تنها کالاهایی را نمی‌توانید وارد ایران کنید که به طور کلی واردات آنها غیرقانونی و ممنوع است. در غیر این صورت شما برای واردات انواع محصولات از کشورهای همسایه که با لنج به آنها رفت و آمد می‌شود، هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت.

در بیشتر موارد واردات خوراکی‌ها و مواد غذایی خارجی از سایر کشورها روش مناسبی برای کسب سود زیاد است. البته که پوشاک و سایر کالاها را نیز می‌توانید از همین طریق وارد ایران کنید و برای فروش آنها دست به کار شوید. در ضمن شما می‌توانید برخی از محصولات را با برند خارجی و قیمت مناسب به ایران وارد کنید و از فروش آنها سود خوبی به جیب بزنید.

واردات ته لنجی قانونی است؟

پاسخ به پرسش بالا مثبت است. حتی با اینکه واردات ته لنجی باید توسط ملوانان و برای سوددهی به آنها انجام شود، اما بازرگانان در این روند سود خوبی کسب می‌کنند، باز هم واردات ته لنجی جزء روش‌های قانونی واردات محسوب می‌شود. این روش واردات شاید شبیه به قاچاق باشد، اما به طور دقیق تحت نظر مسئولان دولتی قابل انجام است.

به عبارت دیگر واردات ته لنجی براساس قوانین و مقررات اداره واردات و بازرگانی کشور ایران انجام می‌شود. ملوانان می‌توانند با لنج خود در حواشی خلیج فارس بگردند و طی مسافرت‌هایی که دارند، برخی از محصولات یا کالاها را به عنوان مصرف شخصی خود در لنجشان قرار دهند.

با این کار آنها می‌توانند حجم بالایی از برخی از محصولات را به راحتی وارد کنند و سپس در اختیار بازرگانان قرار دهند. در ادامه نیز بازرگانان برای فروش این محصولات دست به کار می‌شوند و بازار را در دست می‌گیرند. به طور کلی شاید این نوع از واردات خیلی به قوانین اصلی پایبند نباشد اما غیرقانونی و قاچاق نیز نخواهد بود.

مراقب سرمایه خود باشید

شاید این روش واردات با دردسرهایی که سایر مسیرهای وارداتی با آنها روبرو هستند، مواجه نباشد اما عاری از هر گونه خطر و آسیب نخواهد بود. بنابراین اگر در روش واردات ته لنجی دانش و آگاهی کافی ندارید، توصیه می‌کنیم بدون کمک و راهنمایی افراد خبره هرگز دست به چنین کاری نزنید؛ زیرا ممکن است نه تنها سودی به دست نیاورید بلکه سرمایه خود را نیز از دست بدهید.

برای اینکه سود خوبی کسب کنید و با چالش‌های کمتری روبرو شوید، می‌توانید از تیم بازرگانی حرفه‌ای همانند وانیکس کمک بگیرید. این تیم قوی در تمام طول مسیر واردات ته لنجی از خرید کالا تا تحویل آن درب انبار مقصد شما حضور فعالی دارد و اجازه نمی‌دهد هیچ اتفاقی خارج از برنامه‌ریزی رخ دهد.

با انتخاب وانیکس به طور حتم نه تنها سرمایه اولیه شما حفظ می‌شود، بلکه رسیدن به سود نیز قطعی خواهد بود. این تیم قوی به دلیل ارتباطات خاص و ویژه‌ای که دارد، می‌تواند به راحتی کالاهای مورد نظر شما را از طریق لنج به ایران وارد کند و در اختیارتان قرار دهد.

واردات ته لنجی بیشتر از کدام کشورها انجام می‌شود؟

کشورهایی که در حواشی منطقه خلیج فارس قرار دارند، بهترین مبدا برای واردات ته لنجی هستند. برای مثال یکی از بهترین کشورها، امارات است که ملوانان می‌توانند حجم مشخصی از انواع محصولات را از طریق لنج خود وارد ایران کنند. با این کار در واقع شما تحریم‌ها را دور می‌زنید و بدون دردسر به سود خوبی دست پیدا می‌کنید.

البته واردات ته لنجی نیز با دردسرهای خاص خود روبرو است که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت و ریسک‌هایی به همراه دارد. سعی کنید به سراغ شرکت بازرگانی بروید که در این زمینه تجربه و سابقه کافی داشته باشد و بتواند در امر ترخیص کالا، واردات بدون دردسر، حمل تا انبار مقصد، انتخاب بهترین تامین‌کننده و سایر موارد در کنار شما باشد.

به عبارت دیگر تیمی همانند شرکت بازرگانی وانیکس بعد از عقد قرارداد رسمی با شما، تمام مراحل واردات ته لنجی را برعهده می‌گیرد و در مقابل به شما چک تضمین ارائه می‌دهد تا در صورت بروز اتفاقات غیر موجه، پاسخگو خسارات وارده باشد. بدین ترتیب برای واردات از کشور امارات به صورت ته لنجی می‌توانید از همین تیم کمک بگیرید.

بهترین شرکت مجری واردات ته لنجی

بدون شک متوجه شدید که برای واردات ته لنجی از دبی علاوه بر داشتن ارتباطات ویژه با ملوانان، باید با قوانین و مقررات واردات نیز آشنایی کامل داشته باشید. از این رو هر کسی نمی‌تواند این روش وارداتی را به خوبی و با نتیجه مثبت به انجام رساند.

شما نیز به عنوان یک تاجر سرمایه‌گذار باید از شرکت‌های مجری این روش از واردات، کمک و راهنمایی بگیرید. تیم وانیکس از جمله بهترین و متخصص‌ترین شرکت‌های حاضر در امر واردات ته لنجی است که به کلیه امور مربوطه آگاهی دارد. این شرکت با در نظر گرفتن سود شما، از سرمایه اولیه‌تان پشتیبانی می‌کند.

در نهایت اینکه با انتخاب بهترین و باسابقه‌ترین شرکت مجری واردات ته لنجی شما نیز می‌توانید به یکی از بازرگانان ثروتمند فعلی تبدیل شوید.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه