ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل با شیشه قلیان

پایان تلخ یک رابطه با قتل توسط شیشه قلیان | قتل هولناک با شیشه قلیان: دختر جوان به ارتکاب جنایت اعتراف کرد

در تاریخ بیستم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، جسد مردی جوان درون خودرویی در پارکینگ ساختمانی واقع در غرب تهران توسط همسایه‌ها کشف و به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

پایان تلخ یک رابطه با قتل توسط شیشه قلیان | قتل هولناک با شیشه قلیان: دختر جوان به ارتکاب جنایت اعتراف کرد

قتل با شیشه قلیان

در تاریخ بیستم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، جسد مردی جوان درون خودرویی در پارکینگ ساختمانی واقع در غرب تهران توسط همسایه‌ها کشف و به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه، مشخص شد که این مرد حدوداً ۲۵ ساله به دلایل نامشخصی جان باخته است. جسد برای بررسی‌های بیشتر و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

متخصصان پزشکی قانونی پس از نمونه‌برداری و انجام آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی، اعلام کردند که مرد جوان بر اثر ضربه‌ای سخت به سر دچار ضربه مغزی شده و احتمالاً به قتل رسیده است. در پی این کشف، تیمی از کارآگاهان مجرب اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند. آنها با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مقتول دریافتند که وی پیش از رسیدن به پارکینگ، در حالت عادی نبوده و به سختی رانندگی می‌کرده است.

قتل انتقام‌جویانه: مردی پدرزنش را کشت و به مادرزن و همسرش شلیک کرد

تحقیقات بیشتر نشان داد که مرد جوان پیش از فوت با زن جوانی که سابقاً با او در ارتباط بوده، ملاقات کرده است. با کسب مجوزهای قضایی، کارآگاهان موفق به بازداشت این زن در عملیات ویژه‌ای شدند. زن جوان در جریان تحقیقات با ابراز پشیمانی، به ارتکاب قتل اعتراف کرد و توضیح داد که پس از درگیری بر سر موضوع ازدواج، در لحظه‌ای از کنترل خارج شده و با شیشه قلیان به سر مقتول ضربه زده است.

متهم افزود که پس از درگیری، مرد جوان با خودروی خود به سمت خانه حرکت کرده و او ساعاتی بعد از فوت وی مطلع شده است. او به دلیل ترس، این موضوع را با کسی در میان نگذاشته بود. متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده، به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد و روند رسیدگی به پرونده در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

منبع : همشهری آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه