ارسال به دیگران پرینت

دخترکشی در تهران | دخترکشی در جنوب تهران

دخترکشی بی پایان در جنوب تهران | دخترم آبروی مرا برده بود! | دختر جوان به خاطر استقلال طلبی کشته شد

در یک رویداد تکان‌دهنده، دادگاه تهران شاهد اعترافات هولناک مردی بود که دختر جوان خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده است.

دخترکشی بی پایان در جنوب تهران | دخترم آبروی مرا برده بود! | دختر جوان به خاطر استقلال طلبی کشته شد

جنایتی هولناک به نام ناموس؛ پدری دخترش را به خاطر استقلال‌طلبی کشت

در یک رویداد تکان‌دهنده، دادگاه تهران شاهد اعترافات هولناک مردی بود که دختر جوان خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده است. این پدر که از تصمیم دخترش برای زندگی مستقل به شدت خشمگین شده بود، با ضربات چاقو به زندگی او پایان داد.

شهرام، مرد میانسال ساکن جنوب تهران، یک سال پیش با مراجعه به پلیس از قتل دخترش، نازی، خبر داد. او در ابتدا مدعی بود از عامل این جنایت بی‌خبر است و جسد دخترش را هنگام سر زدن به خانه‌اش پیدا کرده است. اما تحقیقات پلیس و اعترافات متناقض او، راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

دخترکشی در اردبیل فقط برای صحنه سازی! | قتل دلخراش دختر خردسال به دست پدر بی رحم +جزئیات

در دادگاه، شهرام به جرم قتل دخترش اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات شدید بر سر تصمیم نازی برای زندگی مستقل عنوان کرد. او در اظهاراتش گفت: "دخترم می‌گفت می‌خواهد مستقل زندگی کند و به خانه من برنمی‌گردد. سر این موضوع جروبحث کردیم و من که خیلی عصبانی شده بودم با ضربات چاقو دخترم را زدم. وقتی جان داد پلیس را خبر کردم."

این جنایت دلخراش، یک بار دیگر زنگ خطر را برای خشونت‌های خانوادگی و کنترل‌گری بر زنان به صدا درآورد. تصمیم یک دختر جوان برای داشتن زندگی مستقل، به بهای جانش تمام شد و این تراژدی، جامعه را به شدت شوکه کرده است.

پلیس با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات متوجه شد شهرام و دخترش نازی درگیری‌های شدیدی با هم داشتند. این موضوع را مادر نازی به ماموران گزارش کرد و گفت: دخترم مدتی قبل از همسرش که تازه عقد کرده بودند، جدا شد و از آن به بعد شوهرم درباره او سختگیری بیشتری می‌کرد. آنها به همین دلیل درگیری شدیدی با هم داشتند.

این در حالی بود که ماموران متوجه شدند نازی به دست یک آشنا کشته شده است، چون فردی به زور وارد خانه نشده و درگیری‌ای نیز رخ نداده بود. به این ترتیب، شهرام بازداشت شد. او که خود را در تله اطلاعاتی ماموران می‌دید، لب به اعتراف گشود و گفت: نازی یک سال قبل با جوانی به نام نیما نامزد کرد. آنها عقد‌کرده هم بودند اما مدتی بعد جدا شدند. رفتار نازی بعد از جدایی عوض شد. او دیگر حاضر نبود به حرف‌هایم گوش بدهد و می‌خواست تنها زندگی کند. متوجه شدم دخترم با فردی در فضای مجازی آشنا و عاشق او شده است و به همین دلیل هم می‌خواست تنها زندگی کند تا مزاحمی نداشته باشد. او کارهایی می‌کرد که آبروی من را برده بود.

این مرد در ادامه گفت: مدتی بود که دخترم خانه ما را ترک کرده بود و من از او خبر نداشتم. این موضوع را از همه پنهان کرده بودم تا اینکه متوجه شدم چند کوچه پایین‌تر از خانه من برای خودش خانه‌ای اجاره کرده و چند ماه است آنجا زندگی می‌کند. آدرس دخترم را پیدا کردم و به خانه او رفتم. به نازی گفتم بهتر است برگردد و خانه را پس بدهد. قبول نکرد و گفت می‌خواهد مستقل زندگی کند و به خانه من برنمی‌گردد. سر این موضوع جروبحث کردیم و من که خیلی عصبانی شده بودم با ضربات چاقو دخترم را زدم. وقتی جان داد پلیس را خبر کردم.

بعد از گفته‌های متهم و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران رفت. در جلسه رسیدگی مادر مقتول اعلام گذشت کرد و پدرش که متهم پرونده بود یک بار آنچه را اتفاق افتاده بود شرح داد و گفت: من دخترم را دوست داشتم اما نتوانستم خودم را در برابر کارهایی که او می‌کرد کنترل کنم. من درخواست بخشش از دادگاه دارم و پشیمان هستم.

با پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم را به شش سال حبس به لحاظ جنبه عمومی جرم محکوم کردند.

 

منبع : اقتصادآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه