ارسال به دیگران پرینت

مترو تهران | ساعت کار مترو | نقشه مترو تهران

ساعت کار مترو تهران تغییر کرد | ساعت شروع کار مترو تهران از فردا

با توجه به نیازهای متغیر شهروندان و افزایش تقاضای حمل و نقل عمومی، تغییر ساعت کار مترو به عنوان یکی از اقدامات مهم در بهبود خدمات حمل و نقل شهری در نظر گرفته شده است. این تغییرات می‌توانند به کاهش ازدحام در ساعات پیک، افزایش رضایت مسافران و بهره‌وری بیشتر از زیرساخت‌های موجود کمک کنند. در ادامه، جزئیات بیشتری در مورد زمان‌بندی جدید و دلایل اجرای آن ارائه خواهد شد.

ساعت کار مترو تهران تغییر کرد |  ساعت شروع کار مترو تهران از فردا

ساعت کار مترو تهران از فردا

با توجه به نیازهای متغیر شهروندان و افزایش تقاضای حمل و نقل عمومی، تغییر ساعت کار مترو به عنوان یکی از اقدامات مهم در بهبود خدمات حمل و نقل شهری در نظر گرفته شده است. این تغییرات می‌توانند به کاهش ازدحام در ساعات پیک، افزایش رضایت مسافران و بهره‌وری بیشتر از زیرساخت‌های موجود کمک کنند. در ادامه، جزئیات بیشتری در مورد زمان‌بندی جدید و دلایل اجرای آن ارائه خواهد شد.شرکت مترو تهران اعلام کرد: به دلیل تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا، ساعت فعالیت خطوط متروی تهران و حومه در روز یکشنبه از ساعت 5 و 30 دقیقه صبح آغاز و تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت.شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه ای اعلام کرد که فردا یکشنبه ۷ مرداد مترو ساعت ۵:۳۰ کار خود را آغاز می‌کند.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه ای به شهروندان تهرانی اعلام کرد: با توجه به اعلام تعطیلی تمام مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور در روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ به دلیل تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا، ساعت فعالیت خطوط متروی تهران و حومه در این روز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.گفتنی است، ساعت فعالیت متروی تهران از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روزهای اداری به علت تغییر ساعت ادارات یک ساعت زودتر و از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح است که با توجه به تعطیلی فردا ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳)، ساعت فعالیت مترو در این روز، طبق روال همان ساعت ۵:۳۰ صبح خواهد بود.

منبع : نور نیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه