ارسال به دیگران پرینت

استارلینک | ماهواره قابل حمل استارلینک

دیش قابل حمل استارلینک مینی، سراسر آمریکا را تحت پوشش قرار داد! | نگاهی به قیمت و عملکرد اینترنت ماهواره‌ای جدید

اسپیس ایکس که پیش‌تر از رونمایی استارلینک مینی خبر داده بود، حالا اینترنت ماهواره‌ای قابل حمل خود را در سراسر ایالات متحده در دسترس کاربران قرار داده است.

دیش قابل حمل استارلینک مینی، سراسر آمریکا را تحت پوشش قرار داد! |  نگاهی به قیمت و عملکرد اینترنت ماهواره‌ای جدید

دیش قابل حمل استارلینک مینی، سراسر آمریکا را تحت پوشش قرار داد!

نگاهی به قیمت و عملکرد اینترنت ماهواره‌ای جدید

اسپیس ایکس که پیش‌تر از رونمایی استارلینک مینی خبر داده بود، حالا اینترنت ماهواره‌ای قابل حمل خود را در سراسر ایالات متحده در دسترس کاربران قرار داده است. استارلینک مینی که به‌دلیل اندازه کوچک و وزن کم خود به‌راحتی قابل حمل است، انقلابی در دسترسی به اینترنت پرسرعت در مکان‌های مختلف ایجاد کرده است.

پرتاب ماهواره‌های جدید استارلینک | اینترنت ماهواره‌ای روی گوشی‌های عادی

اسپیس ایکس چند هفته پیش استارلینک مینی را معرفی کرد. حالا استارلینک مینی که در واقع یک دیش قابل حمل برای اینترنت ماهواره‌ای استارلینک است، در دسترس تمام کاربران ایالات‌متحده قرار گرفته و گزارش‌هایی درباره عملکرد آن منتشر شده است. اواخر ماه ژوئن، اسپیس ایکس استارلینک‌ مینی را که به‌دلیل اندازه کوچک خود در یک کوله‌پشتی جا می‌شود، برای کاربران منتخب ارائه کرد. در ابتدا، استارلینک ‌مینی فقط برای مشترکین فعلی Residential (منطقه‌ای) ایالات‌متحده در دسترس بود، اما اکنون، تنها چند هفته پس از راه‌اندازی، برای طیف گسترده‌تری از کاربران در دسترس قرار گرفته است.

 

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه