ارسال به دیگران پرینت

تجربه ای خاص از خرید برندهای اورجینال با فروشگاه اینترنتی تگموند

امروزه با قدرت گرفتن خرید‌های اینترنتی و زیاد شدن فروشگاه‌های اینترنتی رقابت بر سر ارائه خدمات و محصولات خوب و باکیفیت بالا گرفته است. البته در این میان هستند فروشگاه‌های اینترنتی که از نا آگاهی خریداران نسبت به اجناس، برندها و نحوه خرید اینترنتی اجناس نامرغوب و بی‌کیفیت را به مشتریان ارسال می‌کنند و اعتماد آن‌ها را از خرید آنلاین سلب می‌کنند.

تجربه ای خاص از خرید برندهای اورجینال با فروشگاه اینترنتی تگموند

امروزه با قدرت گرفتن خرید‌های اینترنتی و زیاد شدن فروشگاه‌های اینترنتی رقابت بر سر ارائه خدمات و محصولات خوب و باکیفیت بالا گرفته است. البته در این میان هستند فروشگاه‌های اینترنتی که از نا آگاهی خریداران نسبت به اجناس، برندها و نحوه خرید اینترنتی اجناس نامرغوب و بی‌کیفیت را به مشتریان ارسال می‌کنند و اعتماد آن‌ها را از خرید آنلاین سلب می‌کنند.

در این میان تگموند یک فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک است که محصولات متنوعی از برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت و پشتیبانی ارائه می‌کند و اولویت خود را ارائه محصولات اورجینال و کسب رضایت مشتری قرار داده است.

اگر طرفدار خرید اینترنتی هستید اما هنوز فروشگاهی برای خرید لباس و پوشاک خود پیدا نکرده‌اید که اعتماد شما را جلب کند با ما همراه باشید. در ادامه بیشتر درباره مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی تگموند و تجربه خرید از این فروشگاه صحبت خواهیم کرد.

ارائه محصولات اورجینال

تگموند به دلیل ارائه محصولات اورجینال با برندهای معتبر شناخته شده است. تگموند تنها محصولات برند را در فروشگاه خود به فروش می‌رساند و هیچ محصول بدون برند یا متفرقه‌ای در این وبسایت وجود ندارد. فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید کفش پاشنه بلند از تگموند باشید یا بوت بخواهید، تگموند برای همه نیازهای شما پاسخ‌هایی درخور دارد و تجربه‌ای عالی از خرید به شما هدیه خواهد کرد.

محصولات موجود در تگموند ضمانت اصالت برند و کالا دارند و در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توانید با پشتیبانی این وبسایت در تماس باشید. توجه داشته باشید که حین خرید محصولات، شرایط اختصاصی هر محصول را هم مطالعه کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

تنوع بالای محصولات

این فروشگاه طیف گسترده‌ای از محصولات را در دسته بندی‌های مختلف مانند پوشاک، انواع کیف، انواع کفش کالج، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با خیالی آسوده محصولات مورد نظرتان برای تکمیل استایل و داشتن یک ظاهر عالی را از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.

در این فروشگاه برای هر سلیقه و نیازی پاسخی وجود دارد. چرا که بیش از 100 برند محصولات مختلفی را به فروش می‌رسانند که برخی از محصولات آن از خارج از کشور تامین می‌شود و به دست مشتری می‌رسد.

قیمت مناسب

با توجه به این که برخی محصولا تگموند از نمایندگی برندهای خارج از کشور تهیه می‌شوند و هزینه ارسال و ... آن‌ها دلاری است، قیمت محصولات تگموند در مقایسه با سایر فروشگاه‌های آنلاین، به طور کلی مناسب ارزیابی شده و ضمانت اصالت کالا ارزش خرید از تگموند را چندین مرتبه بالا می‌برد.

در این فروشگاه طیف گسترده‌ای از انواع لباس برند، انواع صندل زنانه جدید، کیف و کفش چرم، محصولات ورزشی و آرایشی از برندهای مطرح و باکیفیت با قیمت مناسب یافت می‌شود.

کیفیت خوب محصولات

فروشگاه اینترنتی تگموند به دلیل ارائه محصولات اورجینال با برندهای معتبر و کیفیت بالا، در بین مشتریان خود شهرت دارد و به خاطر سود بیشتر حاضر نیست که اعتبار خود را در نظر مشتریان زیر سوال ببرد. مشتری در این فروشگاه اولویت بالایی دارد و همواره تگموند در تلاش است تا محصولاتی باکیفیت را به دست مشتریان خود برساند و رضایت آن‌ها را جلب نماید.

این فروشگاه طیف گسترده ای از محصولات را در دسته بندی‌های مختلف با قیمت مناسب ارائه می‌دهد و خدمات پس از فروش مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در مجموع، تگموند یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد و دارای درگاه پرداخت و نماد اعتماد الکترونیک برای خرید محصولات با کیفیت خوب و قیمت مناسب است.

خدمات پس از فروش مطلوب

تگموند خدمات پس از فروش مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت به آن رسیدگی می‌کند.

خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی تگموند شامل مرجوع کردن کالا، تعویض کالا (برخی کالاهایی که از نمایندگی‌های اصلی برند در خارج از کشور تهیه می‌شوند ممکن است امکان مرجوعی نداشته باشند)، خدمات گارانتی و پشتیبانی مشتری است.

شما می‌توانید از طریق وب سایت، تماس تلفنی، ایمیل، تلگرام و اینستاگرام تگموند از این خدمات استفاده کنید و مشکلتان را با کمک مشاورین این مجموعه حل کنید.

چند مورد نکاتی که باید درباره خدمات پس از فروش تگموند به خاطر داشته باشید عبارتند از؛ سالم بودن کالای مرجوعی (به غیر از مواردی که با مشکل به دست شما رسیده و فروشگاه آن را تایید می‌کند)، پرداخت هزینه ی ارسال کالای مرجوعی، هماهنگی قبلی برای تعویض کالا و اطلاع از مدت زمان گارانتی هر محصول است.

سهولت استفاده از وب سایت و اپ تگموند

وب سایت تگموند رابط کاربری آسانی دارد و شما به راحتی می‌توانید محصولات مورد نظر خود را پیدا و سفارش خود را ثبت کنید. در صفحه اول وبسایت فروشگاه اینترنتی تگموند می‌توانید دسته بندی‌های مختلف این فروشگاه را به همراه تخفیفات مهم برند ببینید و به راحتی به دسته بندی مورد نظرتان برای خرید دسترسی داشته باشید.

علاوه‌بر این تگموند دارای یک اپلیکیشن موبایل هم هست که به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات مختلف را در کنار یکدیگر ست کنید و در صورت تمایل خریدتان را نهایی کنید. این ویژگی اپ به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که چقدر محصولات مورنظرتان با یکدیگر همخوانی دارند.

ارسال سریع سفارشات

تگموند سفارشات را در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رساند. در این فروشگاه محصولات به دو صورت ارسال با پست و پیک (فعلا فقط شهر تهران) ارسال می‌شوند و شما می‌توانید در صورتی که در تهران هستید، برخی سفارشتان را که آیکون ارسال فوری دارند را زیر 3 ساعت تحویل بگیرید.

سخن پایانی

تگموند یک بستر آنلاین فروش محصولات مد و پوشاک از برندهای مطرح ایرانی و خارجی است که خدمات خوب و قابل قبولی را در کنار ضمانت اصالت کالا و خدمات مرجوعی (برای برخی کالاها امکان مرجوعی وجود ندارد) ارائه می‌کند که باعث می‌شود در میان خریداران از محبوبیت خوبی برخوردار باشد.

این فروشگاه اینترنتی دارای درگاه پرداخت آنلاین و نماد اعتماد الکترونیک است که خیال مشتریان را از بابت امنیت خرید و قانونی بودن فعالیت فروشگاه راحت می‌کند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر طرفدار خرید اینترنتی و محصولات برندهای خارجی و ایرانی هستید، حتما سری به وبسایت تگموند بزنید و محصولات دسته بندی‌های مختلف آن را ببینید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه