ارسال به دیگران پرینت

به صفر رسیدن نگرانی متقاضیان تور کربلا تاسوعا عاشورا با خرید پکیج از لحظه آخر

از شلوغ‌ترین ایام در کربلا می‌توان به عاشورا و تاسوعای حسینی اشاره کرد. در این ایام به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به کربلا و همچنین حضور زوار عراقی نیز در کربلا برنامه‌های ارائه شده توسط کاروان‌ها به زائران تلاش بیشتری لازم دارد، برای همین ممکن است بعضی از تور‌ها مسئولیت خود را انجام ندهند و مسافران خود را در طی سفر با مشکل مواجه کنند. تور ارزان کربلا صرفاً به معنای کاروان گروهی نیست، بلکه شما می‌توانید پکیج‌های مسافرتی انفرادی، زمینی و هوایی را برای سفر انتخاب کنید که هرکدام از این روش‌ها مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند.

به صفر رسیدن نگرانی متقاضیان تور کربلا تاسوعا عاشورا با خرید پکیج از لحظه آخر

از شلوغ‌ترین ایام در کربلا می‌توان به عاشورا و تاسوعای حسینی اشاره کرد. در این ایام به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به کربلا و همچنین حضور زوار عراقی نیز در کربلا برنامه‌های ارائه شده توسط کاروان‌ها به زائران تلاش بیشتری لازم دارد، برای همین ممکن است بعضی از تور‌ها مسئولیت خود را انجام ندهند و مسافران خود را در طی سفر با مشکل مواجه کنند. تور ارزان کربلا صرفاً به معنای کاروان گروهی نیست، بلکه شما می‌توانید پکیج‌های مسافرتی انفرادی، زمینی و هوایی را برای سفر انتخاب کنید که هرکدام از این روش‌ها مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند.

به صفر رسیدن نگرانی متقاضیان تور کربلا تاسوعا عاشورا با خرید پکیج از لحظه آخر

تور تاسوعا و عاشورا کربلا

برای سفر به کربلا زمان تاسوعا و عاشورای حسینی می‌بایستی تور کربلا خود را در دهه اول محرم رزرو کنید. تور کربلا در تاسوعا و عاشورای حسینی ابتدا به شهر نجف می‌رسد و بعد از آن به سمت کربلا حرکت می‌کند. این تور‌ها را می‌توانید هم از آژانس‌های معتبر مسافربری که زیر نظر سازمان حج و زیارت هستند تهیه کنید و هم از کاروان‌های آزاد بر که به صورت‌های مختلف زمینی و هوایی به کربلا می‌روند بخرید. همچنین شما با استفاده از پکیج‌های مسافرتی لحظه آخر دیگر نگران تورهای مسافرتی کربلا در ایام شلوغ نباشید.

تور زمینی کربلا

تور کربلا به‌صورت زمینی توری ارزان، اما پردردسر است. تقریباً هر شهری که پایانه اتوبوس‌رانی دارد، می‌تواند تور زمینی به سمت کربلا را برگزار کند. همین‌طور که می‌دانید قیمت این تور‌های زمینی بسیار پایین‌تر از تورهای هوایی است، اما دردسر‌های بسیاری را به همراه دارد؛ مثلاً یکی از این دردسرها در ایام پیک سفر خروج از مرز است و یا طولانی‌بودن مسیر سفر مخصوصاً اگر از شرق ایران قصد سفر به کربلا را داشته باشید. درنتیجه پیشنهاد می‌کنیم، اگر قصد سفر به کربلا را به همراه سالمندان و کودکان خود دارید حتماًً از تورهای هوایی به‌جای زمینی بهره ببرید.

تور ریلی کربلا

یک سؤال پرتکرار در بین مسافران که بیشتر پرسیده می‌شود این است که آیا تور ارزان کربلا به‌صورت ریلی نیز برگزار می‌شود؟ باید بدانید که تورهای ریلی کربلا به سمت اهواز حرکت می‌کنند و بعد از آن در اهواز مسافران سوار اتوبوس‌های کربلا شده و ادامه سفر را به‌صورت زمینی طی می‌کنند. باتوجه‌به اینکه مقصد این قطار‌ها اهواز و خرمشهر است فقط شهرهایی مانند تهران و مشهد می‌توانند از تورهای ریلی کربلا استفاده کنند.

تور هوایی کربلا

شما با رزرو تورهای هوایی بازهم ترانسفر زمینی دارید؛ زیرا تور‌های هوایی کربلا در این شهر نمی‌نشینند. در اصل مقصد هواپیماها از ایران به نجف است و بعد از رسیدن به نجف یک قسمت از مسیر را تا کربلا با اتوبوس طی می‌کنید که اگر رزرو از سایت لحظه آخر باشد، ترانسفر زمینی هنگام رسیدن به نجف نیز برایتان هماهنگ شده است. ایرلاین‌های مختلفی مثل ایران‌ایر، آسمان، آتا و قشم ایر همه‌روزه مسافران زیادی از تهران به نجف می‌برند؛ اما اگر مبدأ شما شهر دیگری غیر از پایتخت است زمان‌های پرواز شما به نجف محدود‌تر می‌شود. باید این نکته را در نظر داشت که هزینه رزرو تور‌های هوایی کربلا دو الی سه برابر بیشتر نسبت به مسیر‌های زمینی است.

تور هوایی کربلا

۶ مبدأ تور هوایی کربلا

امکان رزرو تور ارزان کربلا از شهرهای مختلفی از جمله مشهد و اصفهان و... وجود دارد که برخی از آن‌ها در جدول زیر آمده است؛ اما لازم است بدانید که ممکن است تایم پرواز‌ها یا ایرلاین‌هایی که به سمت نجف می‌روند برخی فصول تغییر کنند؛ برای همین پیشنهاد می‌کنیم که قبل رزرو حتماً اطلاعات لازم را نسبت به پکیج موردنظر خود کسب کنید.

شهر

روز حرکت

ایرلاین

کرج

شنبه هر هفته

تابان

مشهد

همه‌روزه

سپهران، عراقی

تهران

همه‌روزه

آسمان، ایران‌ایر، آتا

رشت

پنج‌شنبه هر هفته

پویا

اصفهان

همه‌روزه

عراقی، وارش، آتا

شیراز

سه الی چهار روز در هفته

آسمان، پارس

قیمت تور کربلا

باتوجه‌به نوع سفر شما قیمت‌ تور‌های کربلا متفاوت است، مثلاً در تور‌های زمینی هزینه رزرو‌ تور ارزان‌تر از تورهای هوایی است؛ نکته قابل‌توجه در قیمت تورهای هوایی زمان سفر است. کربلا برخلاف دیگر مقاصد در ایران و دنیا فصول مختلف تأثیری بر قیمت تور آن ندارد؛ زیرا در همه فصول تقاضا سفر به این شهر وجود دارد. با اینکه در تابستان این تقاضا مقدار کمی افزایش می‌یابد؛ اما تأثیر چندانی بر قیمت تور کربلا ندارد، ولی اعیاد و مناسبت‌های مذهبی تأثیر به سزایی در قیمت‌ و هزینه سفر به کربلا دارند، مثلاً در ماه‌های محرم و صفر تقاضا به‌شدت افزایش‌یافته و به طبع آن تورها نیز دارای قیمت‌های بیشتری می‌شوند.

بهترین زمان رزرو تور کربلا

دلیل اصلی سفر به کربلا زیارت امکان مقدس موجود در آن شهر است؛ به همین دلیل تقاضا سفر به شهر‌های کربلا و نجف در ایامی مانند تاسوعا و عاشورا، عید فطر، ولادت امام حسین، عید غدیر و... افزایش می‌یابد و به‌خاطر این موضوع امکان رزرو تورهای ارزان لحظه آخری را ندارید. بهترین زمان برای رزرو بلیت در مناسبت‌های خاص حتماً دو هفته الی یک ماه قبل سفر است؛ اما اگر در سایر روزهای سال قصد سفر به این شهر را دارید می‌توانید روز قبل از سفر نیز بلیت خود را تهیه کنید.

خدمات آژانس مسافرتی به مسافران تور کربلا

با رزرو تورهای معتبر کربلا از آژانس‌های مسافربری، خدماتی را نیز دریافت می‌کنید که در ادامه بیان شده است.

  1. رزرو هتل فول‌برد

  2. رزرو بلیت پرواز یا اتوبوس

  3. صدور بیمه‌نامه مسافرتی

  4. رزرو بلیت قطار تا مقصد اهواز و بعد رزرو اتوبوس

  5. پشتیبانی سفر

  6. داشتن تور لیدر در صورت رزرو تور گروهی

هتل‌های نزدیک حرم

هنگام رزرو تور کربلا در تاسوعا و عاشورا و دیگر مناسبت‌های مذهبی حتماً از فاصله هتل تا حرم اطمینان حاصل کنید؛ زیرا در دهه اول و دوم محرم کربلا به‌شدت شلوغ است و حجم جمعیت به اوج خود می‌‌رسد. در این ایام امکان تردد با خودرو به سمت حرم‌ها غیرممکن می‌شود؛ به همین دلیل انتخاب هتل نزدیک به حرم برای شما بسیار مفید است، زیرا با پای پیاده هم می‌توانید به حرم بروید و در شلوغی ترافیک گیر نمی‌کنید و به‌راحتی به زیارت می‌روید.

هتل‌های نزدیک حرم

سخن پایانی

شهر کربلا به‌عنوان یک شهر زیارتی که طرف‌داران زیادی دارد در همه فصول پذیرای زائران زیادی است. تورهای مختلف کربلا در تمام فصول آماده ارائه خدمات به مسافران کربلا هستند. آژانس‌های مسافربری با پکیج‌های مختلف انفرادی، کاروان هوایی و زمینی خدماتی در اختیار زائرین قرار داده و آن‌ها می‌توانند با استفاده از انواع تور ارزان کربلا به این شهر سفرکرده و زیارت کنند. در مناسبت‌های مختلف مثل عاشورا و تاسوعای حسینی که جمعیت زیادی در کربلا جمع می‌شوند، مسافران نیز می‌توانند با تورهای سایت لحظه آخر یک سفر بدون دغدغه را تجربه کنند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه