ارسال به دیگران پرینت

لاکچری‌ترین رستوران‌های مشهد که فقط پول دارها میروند

مطمئناً یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات هر سفر، صرف وعده‌غذا در کنار یکدیگر است. سفر به مشهد و تفریحات سیاحتی و زیارتی آن می‌تواند با میل‌کردن وعده‌غذایی در بهترین رستوران‌های این شهر لذت‌بخش‌تر باشد. خوشبختانه در مشهد مقدس، رستوران‌های لاکچری که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند، کم نیستند. در این رستوران‌ها علاوه بر غذای باکیفیت، از رفتار پرسنل، محیط جذاب و متفاوت و همچنین سلامت غذایی که میل می‌کنید، لذت می‌برید.

لاکچری‌ترین رستوران‌های مشهد که فقط پول دارها میروند

مطمئناً یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات هر سفر، صرف وعده‌غذا در کنار یکدیگر است. سفر به مشهد و تفریحات سیاحتی و زیارتی آن می‌تواند با میل‌کردن وعده‌غذایی در بهترین رستوران‌های این شهر لذت‌بخش‌تر باشد. خوشبختانه در مشهد مقدس، رستوران‌های لاکچری که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند، کم نیستند. در این رستوران‌ها علاوه بر غذای باکیفیت، از رفتار پرسنل، محیط جذاب و متفاوت و همچنین سلامت غذایی که میل می‌کنید، لذت می‌برید.

لاکچری‌ترین رستوران‌های مشهد برای تجربه متفاوت طعم غذا

لیست لاکچری‌ترین رستوران‌های مشهد

پس از گشت‌وگذار در کلان‌شهر مشهد بی‌شک هوس میل‌کردن وعده‌غذا در یکی از رستوران‌های لاکچری مشهد را نباید از دست داد. شهر مشهد از نظر دارابودن رستوران‌های لاکچری بسیار غنی است و برای همه سلیقه‌های غذایی حرفی برای گفتن دارد. در نزدیکی بسیاری از هتل‌های مشهد، رستوران‌هایی با سرو وعده‌های غذایی پذیرای مهمانان هستند. از جمله رستوران‌های لاکچری مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران ارکیده سیاه مشهد

در بلوار دستغیب مشهد، رستورانی وجود دارد که به ‌دلیل دارابودن طراحی کلاسیک خود بسیار موردتوجه است. این رستوران با نورپردازی خاص، دیزاین هنرمندانه، خوراک‌ها و ظروف مدرن و شیک خودپذیرای مسافران است. اگر با تور مشهد هوایی به این شهر وارد می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به رستوران متفاوت ارکیده سیاه بزنید.

در این رستوران علاوه بر خوراک‌های اصیل ایرانی، انواع غذاهای بین‌المللی، برگر، پیتزا و پاستاهای متنوعی وجود دارد. نقطه عطف رستوران ارکیده سیاه مشهد نوشیدنی‌های تازه و طبیعی آن است که می‌توانند خستگی سفر را از تن شما بیرون کنند. بسیاری از افراد از کیفیت استیک‌های این رستوران رضایت زیادی دارند.

  • آدرس: ‌ ملک‌آباد، خیابان فرهاد.

رستوران بابا قدرت مشهد

اگر به‌صرف غذا در محیطی با سبک و سیاق سنتی و دلباز علاقه دارید، می‌توانید با میل‌کردن غذا در رستوران بابا قدرت این تجربه را کسب کنید. رستوران بابا قدرت در واقع بخشی از مجموعه گردشگری باباقدرت مشهد است که در سال 1379 افتتاح شده و یکی از بزرگ‌ترین مراکز تأمین‌کننده غذای مراسم و میهمانی‌ها محسوب می‌شود.

ظرفیت این رستوران 500 نفر بوده و همه روزه از ساعت 10 تا 23 آماده ارائه خدمات مشتریان عزیز است. در محوطه بیرونی رستوران باباقدرت فضای باز بسیار بزرگ با حوض و فواره‌هایی وجود دارد که می‌توان در آنجا قدم زد و معماری زیبای ایرانی را مشاهده کرد. غذاهای این رستوران کاملاً سنتی و حلال هستند و به‌ وسیله بهترین آشپزهای مشهد طبخ می‌شوند.

  • آدرس: انتهای بازار امام رضا (علیه‌السلام)، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶.

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد

در منطقه خوش‌آب‌وهوای شاندیز مشهد، رستوران ارم وجود دارد که علاوه بر فضای داخلی شیک و منحصربه‌فرد خود، دارای آلاچیق‌ها و تخت‌های چوبی در محوطه بیرونی است. این آلاچیق‌ها در میان درختان سرسبز شاندیز قرار گرفته‌اند و محیطی باصفا و آرامش‌بخش را برای صرف غذا ایجاد کرده‌اند. جالب است بدانید که این رستوران از جمله قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد محسوب می‌شود و در سال 1362 بنا شده است.

کباب شیشلیک این رستوران یکی از محبوب‌ترین خوراک‌های آن بوده که به‌ طرز ماهرانه‌ای طبخ می‌شود. البته انواع کباب‌های برگ، لقمه، چلوگوشت و جوجه در این رستوران سرو می‌شوند. این رستوران یکی از جاذبه‌های توریستی منطقه شاندیز مشهد است.

  • آدرس: شاندیز، نبش امام رضا 30

رستوران ترنم مشهد

ترنم رستورانی است که به‌ دلیل سرو غذاهای بین‌المللی خود شهرت بالایی در میان توریست‌ها دارد. این رستوران در هتل گلدن پلاس مشهد واقع شده و به ‌دلیل سبک معماری سنتی خود زیبایی بصری زیادی را ایجاد کرده است. طرح‌های اسلیمی و دکوراسیون ایرانی این رستوران به‌ همراه پخش موسیقی زنده از جمله امتیازهای آن محسوب می‌شود. در این رستوران انواع غذاهای سنتی به همراه نان تازه سرو شده و ظرفیتی بالغ بر 80 نفر دارد و از ساعت 12 تا 24 پذیرای افراد است.

  • آدرس: خیابان امام رضا، میدان بسیج، هتل گلدن پالاس

رستوران ترنم مشهد

رستوران پسران کریم مشهد

پسران کریم نام رستورانی در بلوار خیام است که تا حرم مطهر رضوی تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. مواد اولیه استاندارد، نشان سیب سلامت و مواد غذایی حلال از جمله نکات مثبت این رستوران محسوب می‌شود. رستوران پسران کریم مشهد در همه روزهای هفته فعال است و وعده‌ی ناهار و شام را برای مشتریان سرو می‌کند. جالب است بدانید که این رستوران دارای اپلیکیشن برای مشاهده منوی غذایی و سفارش غذا است.

یکی از غذاهای پرطرف‌دار رستوران پسران کریم مشهد، ماهیچه گوسفندی بوده که به ‌دلیل نحوه طبخ خاص خود بسیار شهرت دارد. جالب است بدانید که این رستوران دارای 3 شعبه در مشهد بوده و می‌توانید غذای خود را در آن میل نمایید یا به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

  • آدرس رستوران پسران کریم: مشهد، چهارراه خیام، بلوار دستغیب، خیابان فرهاد.

سخن پایانی

بدون شک تجربه میل‌کردن غذاهای متنوع و جذاب یکی از قسمت‌های لذت‌بخش سفر تور هوایی مشهد شما محسوب می‌شود. در مشهد مقدس رستوران‌های شیک بسیار زیادی وجود دارد که اکثر آن‌ها با محیط و غذاهای سنتی پذیرای شما هستند. کافی است برای رفتن به این رستوران‌های لاکچری، بودجه و سلیقه خود را در نظر بگیرید تا در جوار امام مهربانی‌ها زیباترین خاطره‌ها را برای خود خلق کنید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه