ارسال به دیگران پرینت

سگ وحشی | سگ وحشی ممنوعه

داشتن این سگ ها توی کل جهان ممنوعه! | معرفی ۴ سگ وحشی ممنوعه در دنیا

نژادهای سگ زیادی در جهان وجود دارند، اما برخی از آنها به دلیل تهاجمی یا خطرناک بودن در برخی کشورها ممنوع هستند.

داشتن این سگ ها توی کل جهان ممنوعه! | معرفی ۴ سگ وحشی ممنوعه در دنیا

معرفی ۴ سگ وحشی ممنوعه در دنیا

 

نژادهای سگ زیادی در جهان وجود دارند، اما برخی از آنها به دلیل تهاجمی یا خطرناک بودن در برخی کشورها ممنوع هستند. در اینجا چهار نژاد سگ که معمولاً در سراسر جهان ممنوع هستند، آورده شده است:

* پیت بول تریر آمریکایی: پیت بول تریرها به دلیل قدرتمند بودن شناخته شده اند. سگ‌های عضلانی و فک‌های قوی آنها که می‌توانند باعث آسیب‌های جدی شوند. آنها همچنین به دلیل تهاجمی بودن در برابر سگ‌های دیگر و گاهی اوقات انسان‌ها شناخته می‌شوند.

* توسا اینو: توسا اینوها سگ‌های بزرگ و قدرتمندی هستند که بومی ژاپن هستند. آنها به دلیل وفاداری به صاحبان خود شناخته شده اند، اما می توانند با غریبه ها تهاجمی باشند. آنها همچنین نیاز به آموزش و اجتماعی شدن زیادی دارند تا سگ های خوب خانوادگی باشند.

* دوبرمن پینچر: دوبرمن پینچرها سگ های باهوش و آموزش دیده ای هستند که اغلب به عنوان سگ های نگهبان استفاده می شوند. آنها همچنین می توانند همراهان خانوادگی خوبی باشند، اما نیاز به آموزش و اجتماعی شدن زیادی دارند تا از تهاجمی شدن آنها جلوگیری شود.

* روتوایلر: روتوایلرها سگ های بزرگ و قدرتمندی هستند که بومی آلمان هستند. آنها به دلیل وفاداری به صاحبان خود شناخته شده اند، اما می توانند با غریبه ها تهاجمی باشند. آنها همچنین نیاز به آموزش و اجتماعی شدن زیادی دارند تا سگ های خوب خانوادگی باشند.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه