ارسال به دیگران پرینت

با تغییر نگرش و ذهنم به سرعت پولدار شدم

باورهای ذهن بر همه ابعاد زندگی تاثیر میگذارد یکی از بزرگترین تاثیرات آن بر درآمد و ثروتمند شدن است، اگر باورهایمان را بر فراوانی متمرکز کنیم قطعا پول به زندگی جریان میابد، همانطور که من با تغییر باورهایم وارد حوزه گز شدم و ثروت به زندگیم جریان یافت

با تغییر نگرش و ذهنم به سرعت پولدار شدم

باورهای ذهن بر همه ابعاد زندگی تاثیر میگذارد یکی از بزرگترین تاثیرات آن بر درآمد و ثروتمند شدن است، اگر باورهایمان را بر فراوانی متمرکز کنیم قطعا پول به زندگی جریان میابد، همانطور که من با تغییر باورهایم وارد حوزه گز شدم و ثروت به زندگیم جریان یافت

گز انگبین

از جمله درختان بسیار پر خاصیت درخت گز انگبین می باشد که در مناطق مختلف ایران یافت می شود که به آن گون انگبین نیز می گویند انگبین ماده ای می باشد که از فعالیت بعضی حشرات یا در اثر واکنش گیاهی در برابر عوامل حرارتی محیط بر روی درخت ایجاد می شود و ترشحاتی گیاهی با طعم شیرین است انگبین دارای مصارف دارویی می باشد و هم چنین خاصیت شیرین کنندگی نیز دارد. انگبین دارای خواص بسیار زیادی می باشد از جمله: ملین بودن، جلوگیری از یبوست و بواسیر، درمان ناباروری، تقویت اعصاب، تقویت قوای جسمانی، درمان سرماخوردگی، نرم کننده سینه، تسکین سرفه، درمان تنگی نفس، تقویت دستگاه گوارش، تقویت کبد، درمان زخم معده، درمان بی خوابی، جلوگیری از سکته قلبی، جلوگیری از سرطان، جلوگیری از مسمومیت غذایی، کنترل دیابت علاوه بر خواص ذکر شده دارای ویتامین ها و مواد معدنی چون ویتامین دی، ویتامین های گروه ب، ویتامین آ، کلسیم می باشد.

2-1

گز آردی

در تولید گز آردی مدل مغز پسته از هیچ گونه مواد غیر طبیعی استفاده نمی شود و فقط مواد افزودنی طبیعی مانند گلاب، بیدمشک، زعفران و غیره را به این محصول اضافه می کنند که طعم عالی تری دارد  این محصول دارای مواد آلی و پروتئین است که برای سلامتی ضروری است.

در این محصول آجیل های استفاده می شود که سرشار از ویتامین و املاح معدنی هستند.

گز ایرانی به دلیل طعم شیرین و دلنشینی دارد علاوه بر این که در ایران شهردار در سطح جهان هم به شهرت جهانی رسیده است. این محصول به دلیل خاصیت های رفع یبوست و تب و صفرا متقاضیان زیادی دارد که یک داروی طبیعی و گیاهی هم به شمار می رود زیرا در این محصول مقادیر زیادی از محصولات گیاهی ارزشمند مانند گلاب، بیدمشک، عسل استفاده شده است که خاصیت بی شماری برای درمان بیماریهای زیادی دارند.

2-2

گز بدون مغز

امروزه پخش عمده گز بدون مغز درجه یک از بازار خوبی برخوردار است لذا این محصول را در بسته بندی های متنوع و اشکال متفاوت ارائه کرده اند.

خرید عمده این محصول خوش طعم به نفع مشتری است زیرا اگر بخواهد همین محصول را به صورت بسته بندی تکی در بازار داخلی خریداری کند از هزینه نهایی بالاتری نسبت به خرید عمده این محصول برخوردار است.

گز آرد باکیفیت به دندان ها نمی کشید و بعد از گذشت چند روز هم نرم می ماند و طعم عالی دارد این محصول باکیفیت را به کشور های متقاضی این محصول ایرانی صادر می کنند. همان طور که می دانید یکی گز بدون مغز در تهیه های قدیمی یک سری طرز تهیه های متفاوتی داشت ولی امروزه طرز تهیه این خوراکی شیرینی خوشمزه به طور قابل توجهی دسخوش تغییرات زیادی شده است.

2-3

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه