ارسال به دیگران پرینت

حزب‌الله لبنان | بیانیه حزب‌الله لبنان

کتائب حزب‌الله: اگر جنگ آغاز شود، جهان روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت از دست خواهد داد | پاسخ ما برای حمله به ایران محدود به "اسرائیل" نخواهد بود

مقام امنیتی کتائب حزب‌الله: پاسخ ما به هرگونه هدف قرار دادن کشورمان یا استفاده از سرزمین‌ یا آسمان ما برای حمله به ایران محدود به "اسرائیل" نخواهد بود. اگر جنگ آغاز شود، جهان روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت از دست خواهد داد.

کتائب حزب‌الله: اگر جنگ آغاز شود، جهان روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت از دست خواهد داد | پاسخ ما برای حمله به ایران محدود به "اسرائیل" نخواهد بود

کتائب حزب‌الله: اگر جنگ آغاز شود، جهان روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت از دست خواهد داد

مقام امنیتی کتائب حزب‌الله:  پاسخ ما به هرگونه هدف قرار دادن کشورمان یا استفاده از سرزمین‌ یا آسمان ما برای حمله به ایران محدود به "اسرائیل" نخواهد بود. اگر جنگ آغاز شود، جهان روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت از دست خواهد داد.

یک مقام امنیتی کتائب حزب‌الله گفت: پاسخ ما به هرگونه هدف قرار دادن کشورمان یا استفاده از سرزمین‌ یا آسمان ما برای حمله به ایران محدود به "اسرائیل" نخواهد بود و پایگاه‌ها و منافع واشنگتن در عراق و منطقه را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

برای نجات لبنان به عمل جراحی اصلاحی نیاز داریم

این مقام امنیتی تأکید کرد: ما جنگ انرژی را آغاز نخواهیم کرد، اما اگر آغاز شود، جهان روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت از دست خواهد داد و این چیزی است که ما از پس آن بر می آییم.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه