ارسال به دیگران پرینت

شهدای حادثه دمشق | انفجار در دمشق | حادثه تروریستی

هیچ کدام از شهدای حادثه دمشق ایرانی نیستند | انفجار مهیب در دمشق

با وجود ادعای منابع صهیونیستی درباره شهادت نیروهای ایرانی در جریان حمله به دمشق، منابع محلی خبر دادند که هیچ یک از این شهدا، ایرانی نیستند.

هیچ کدام از شهدای حادثه دمشق ایرانی نیستند | انفجار مهیب در دمشق

هیچ‌ کدام از شهدای حادثه دمشق ایرانی نیستند

با وجود ادعای منابع صهیونیستی درباره شهادت نیروهای ایرانی در جریان حمله به دمشق، منابع محلی خبر دادند که هیچ یک از این شهدا، ایرانی نیستند.منابع محلی به خبرنگار فارس گفته‌اند هیچ کدام از شهدای حمله‌ جنگنده‌های اسرائیلی به ساختمانی در دمشق ایرانی نبودند.

در چند روز گذشته اخبار نادرستی از شهادت سردار قاآنی نیز در رسانه‌های عبری و غربی منتشر شد که توسط معاون سپاه قدس تکذیب شد.

منابع خبری شامگاه امروز سه‌شنبه گزارش دادند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه «المزه» دمشق را بمباران کرده‌اند.منابع سوری خبر دادند که رژیم صهیونیستی با چهار موشک، یک ساختمان را در منطقه المزه هدف قرار داده است.

وزارت دفاع سوریه هم به صورت رسمی بیانیه‌ای منتشر کرد و خبر داد که رژیم صهیونیستی با سه موشک از سمت جولان اشغالی به دمشق حمله کرده است. وزارت دفاع سوریه گفت: دشمن یکی از ساختمان‌های مسکونی و تجاری را در منطقه پرجمعیت «المزه» دمشق هدف قرار داد که در پی آن هفت غیرنظامی از جمله کودکان و زنان به شهادت رسیدند و ۱۱ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.این نهاد سوری خبر داد که خسارت‌های مادی به ساختمان‌های اطراف این منطقه وارد شده است و تلاش برای نجات کسانی که در زیر آوار گرفتار مانده‌اند، همچنان ادامه دارد.

منبع : فارس
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه