ارسال به دیگران پرینت

مرکز خرید تهران | مراکز خرید تهران برای پاییز

بهترین بازارهای تهران برای خرید لباس پاییزی | پالتو، کاپشن، سویشرت؛ هر آنچه برای پاییز می‌خواهید اینجا پیدا می‌شود!

با شروع فصل سرما، نیاز به لباس‌های گرم و راحت بیشتر احساس می‌شود.

بهترین بازارهای تهران برای خرید لباس پاییزی | پالتو، کاپشن، سویشرت؛ هر آنچه برای پاییز می‌خواهید اینجا پیدا می‌شود!

پالتو، کاپشن، سویشرت؛ هر آنچه برای پاییز می‌خواهی اینجا پیدا می‌شود!

 با شروع فصل سرما، نیاز به لباس‌های گرم و راحت بیشتر احساس می‌شود. بازارهای تهران، انواع لباس‌های پاییزی را با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ارائه می‌دهند تا بتوانید استایل پاییزی خود را کامل کنید.

شنبه ۱۳ مهرماه روز تهران است. به همین مناسبت در نظر داریم بهترین بازارهای تهران را در این مطلب به شما معرفی کنیم تا جذاب‌ترین لباس‌ها را در پادشاه فصل‌ها داشته باشید.

پاساژ گلدیس

گلدیس

 

پاساژ گلدیس فلکه دوم صادقیه یکی از مقاصد محبوب برای خرید لباس در غرب تهران به خصوص در فصل پاییز است. این پاساژ با تنوع بالای برندها، قیمت‌های متنوع و فضایی مناسب برای خرید، گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال لباس‌های پاییزی هستند. قبل از خرید در گلدیس، بهتر است به فصل فروش، مقایسه قیمت‌ها، جنس لباس، سایز و ترکیب رنگ‌ها توجه کنید. همچنین، می‌توانید از ترندهای روز و نظرات مشتریان دیگر برای انتخاب بهتر استفاده کنید. با رعایت این نکات، می‌توانید خریدی لذت‌بخش و مطمئن را در پاساژ گلدیس تجربه کنید. نکته مهم در مورد پاساژ گلدیس، دسترسی آسان به آن است. شما به راحتی می‌توانید با اتوبوس بی آر تی، مترو و تاکسی به فلکه دوم صادقیه برسید. در نزدیکی پاساژ گلدیس دکه‌های خوراکی فروشی متعددی دارد که می‌تواند میان وعده دلنشین شما را فراهم کند.

آدرس پاساژ گلدیس

افزایش فشار اجاره بها بر مستاجران؛ اتباع خارجی مقصرند؟ |حاشیه‌نشینی اتباع و تاثیر آن بر بازار مسکن

برای پاساژگردی در گلدیس باید به فلکه دوم صادقیه، نبش خیابان ستارخان بروید.

ساعت کاری پاساژ گلدیس

ساعت کاری پاساژ گلدیس از ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۲۲:۰۰ شب است.

 

مرکز خرید مگامال

799090_2800590--مرکز-خرید-مگامال

اگر به دنبال خرید لباس پاییزی‌های برند و ترند هستید بهتر انتخاب برای شما مرکز خرید مگامال است چراکه با قیمت‌گذاری‌های معقول بهترین اجناس را به فروش می‌رساند. البته این به آن معنی نیست که مگامال لباس‌های میان رده نمی‌فروشد. در برخی از فروشگاه‌های آن در فصل‌های متفاوت مثل پاییز تخفیف‌های ویژه‌ای وجود دارد که خرید را برای شما آسان‌تر می‌کند. مگامال، یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران، با فضایی آرام و خلوت، اینترنت رایگان، پردیس سینمایی و امکانات متنوعی همچون مراکز تفریحی، پارکینگ وسیع و هایپرمارکت بزرگ، تجربه‌ای متفاوت از خرید را ارائه می‌دهد. علاوه بر تنوع بالای محصولات از پوشاک و زیورآلات تا لوازم خانگی و مواد غذایی، این مجموعه با امکاناتی مانند ماشین‌های حمل کودک، پاسخگوی نیاز خانواده‌ها نیز هست. مگامال صرفاً یک مرکز خرید نیست، بلکه فضایی برای تفریح و گذراندن اوقات خوش است.

آدرس مرکز خرید مگامال

آسان‌ترین مسیر دسترسی به مرکز خرید مگامال مترو اکباتان تهران است، بعلاوه می‌توانید در مسیر بزرگراه تهران کرج، به سمت بزرگراه شهید ستاری بروید تا این مرکز خرید را پیدا کنید.

ساعت کاری مرکز خرید مگامال

ساعت کاری مرکز خرید مگامال از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۳:۰۰ شب است.

 

مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم

اگر به دنبال یک مرکز خرید لاکچری با فضایی جذاب و مدرن هستید مرکز خرید پالادیوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مرکز خرید پالادیوم، با وسعتی بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع و موقعیتی ممتاز در خیابان مقدس اردبیلی، تجربه‌ای لوکس از خرید و تفریح را به مشتریان ارائه می‌دهد. این مجموعه علاوه بر بزرگترین فروشگاه اسباب‌بازی خاورمیانه، میزبان ۱۵۰ دفتر اداری، ۲۰۰ فروشگاه برند، ۲۴ رستوران متنوع، هایپرمارکت، کتابفروشی، و یک مرکز ورزشی مجهز با چشم‌اندازی بی‌نظیر از کل شهر است. پالادیوم با ساعت کاری طولانی و دسترسی آسان، مکانی ایده‌آل برای گذراندن اوقات فراغت و خرید محصولات باکیفیت است و زیباترین لباس‌های پاییزی را می‌توانید در آن پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید پالادیوم

برای رفتن به مرکز خرید پالادیوم باید به محله محمودیه تهران  در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، بروید. 

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲:۰۰ شب است، اما کافه‌ها و رستوران‌های آن تا ساعت ۲۳:۰۰ سرویس دهی دارند.

مرکز خرید بام لند

بام لند

اگر به دنبال مرکز خرید و بازاری متفاوت در تهران هستید که پس از خرید لباس‌های پاییزی جذاب کمی هم تفریح کنید بهتر است به مرکز خرید بام لند بروید که فضا و معماری کاملا مدرنی دارد. چیزی که بام لند را متفاوت می‌کند، تلفیق روباز/روبسته بودن آن است. درواقع، بام لند، یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی و خرید در تهران، با چشم‌اندازی زیبا به دریاچه چیتگر، تجربه‌ای متفاوت را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند. این مجموعه علاوه بر مراکز خریدی که میزبان برندهای معتبر داخلی و خارجی است، فضایی باز و دلنشین برای پیاده‌روی و لذت بردن از طبیعت اطراف فراهم کرده است. رستوران‌های متنوع بام لند نیز با منوی گسترده و فضایی رو به دریاچه، لحظاتی خوشمزه و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند. با ساعت کاری طولانی و دسترسی آسان، بام لند انتخابی ایده‌آل برای گذراندن اوقات فراغت و خرید است.

آدرس مرکز خرید بام لند

مرکز خرید بام لند در محله دریاچه شهدای خلیج فارس تهران و در ، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف قرار دارد.

ساعت کاری مرکز خرید بام لند

ساعت کار مرکز خرید بام لند ۸ صبح تا ۲۴:۰۰ شب است.

مرکز خرید سمرقند

سمرقند

مرکز خرید سمرقند، یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید تهران، در جنت آباد جنوبی واقع شده است. این مجموعه با تنوع گسترده‌ای از محصولات از جمله پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و...، پاسخگوی نیازهای مختلف خریداران است. این مرکز خرید با قیمت‌های مناسب ارائه دهنده زیباترین لباس‌های پاییزی است، بعلاوه، شهربازی مجهز برای کودکان، سینما و امکانات رفاهی متنوع، و غیره دارد که سمرقند را به مکانی ایده‌آل برای گذراندن اوقات فراغت و خرید تبدیل کرده است.

آدرس مرکز خرید سمرقند

برای پاساژگردی در سمرقند باید به محله جنب آباد جنوبی تهران و در خیابان جنت آباد جنوبی بروید.

ساعت کاری مرکز خرید سمرقند

ساعت کاری مرکز خرید سمرقند ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب است.

خیابان جمهوری

خیابان جمهوری۹۹

اگر ترجیح می‌دهید به جای پاساژ و مراکز خرید در خیابان‌های بازاری تهران لباس پاییزی بخرید، یکی از بهترین انتخاب‌ها خیابان جمهوری است. درواقع، خیابان جمهوری، با تنوع گسترده لباس‌های زنانه، از جمله مانتو، شلوار، بارانی و پالتو، یکی از مقاصد محبوب برای خرید لباس با قیمت مناسب است. در این خیابان می‌توانید مدل‌های متنوعی از لباس‌های باکیفیت و با قیمت‌های رقابتی پیدا کنید. امسال، مانتوهای بافت، ترنچ کت، کت کوتاه چرم و غیره به عنوان یکی از ترندهای محبوب در بازار مد، با رنگ‌های شاد و متنوعی در مغازه‌های خیابان جمهوری به چشم می‌خورد. با خرید از این مغازه‌ها، علاوه بر تهیه لباس‌های مد روز، از تولیدات داخلی نیز حمایت خواهید کرد.

آدرس خیابان جمهوری

برای رفتن به خیابان جمهوری باید به منطقه ۱۲ تهران بروید. این منطقه  از محله‌های جمالزاده، جمهوری، آذربایجان، فلسطین - انقلاب، شیخ هادی و بهارستان عبور می‌کند.

ساعت کاری خیابان جمهوری

ساعت کاری مغازه‌های متفاوت خیابان جمهوری متغیر بوده و از ۸ صبح تا ۱۲ شب متفاوت است.

میدان هفت تیر

هفت تیر

میدان هفت‌تیر و اطراف آن، به لطف تنوع بالای مدل‌ها و قیمت‌های مناسب، به یکی از مقاصد محبوب برای خرید لباس زنانه، به ویژه مانتو، پالتو و روسری در فصل پاییز تبدیل شده است. در این منطقه، می‌توانید از میان طیف وسیعی از مدل‌ها، از پالتوهای فوتر و توییت گرفته تا بارانی‌های کلاسیک و پالتوهای عروسکی و کت‌های ترند جین و غیره انتخاب کنید. قیمت‌ها نیز با توجه به جنس پارچه، مدل و کیفیت، متفاوت است و برای هر بودجه‌ای گزینه‌هایی وجود دارد. یکی از ویژگی‌های بارز این منطقه، تنوع مدل‌ها برای سلیقه‌های مختلف است؛ از مدل‌های کلاسیک و رسمی تا مدل‌های فانتزی و جوان‌پسند. بنابراین اگر به دنبال خرید لباس باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، میدان هفت‌تیر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آدرس میدان هفت تیر

میدان هفت تیر در منطقه 6 تهران واقع شده‌است و از محله قائم مقام - سنائی عبور می‌کند.

ساعت کاری میدان هفت تیر

ساعت کاری مغازه‌های متفاوت میدان هفت تیر متغیر بوده و از ۸ صبح تا ۱۲ شب متفاوت است.

خیابان گیشا

گیشا

خیابان گیشا و مرکز خرید نصر، با ارائه طیف گسترده‌ای از پالتو با طرح‌های متنوع و قیمت‌های مناسب، یکی از مقاصد محبوب برای خرید لباس در غرب تهران است. در این منطقه، می‌توانید مدل‌های مشابه برندهای معروف را با قیمتی بسیار کمتر پیدا کنید. این پالتوها، که اغلب کپی‌برداری شده از برندهای مطرح هستند، برای افرادی که به دنبال مد روز و قیمت مناسب هستند، گزینه بسیار مناسبی است. با بودجه‌ای بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان، می‌توانید پالتویی زیبا و باکیفیت برای فصل سرد تهیه کنید.

آدرس خیابان گیشا

خیابان گیشا در منطقه 2 تهران واقع شده‌است و از محله کوی نصر عبور می‌کند. این خیابان در نزدیکی خیابان‌های بزرگراه شهید همت واقع شده است.

ساعت کاری خیابان گیشا

ساعت کاری مغازه‌های متفاوت خیابان گیشا متغیر بوده و از ۸ صبح تا ۱۲ شب متفاوت است.

راسته صنف پوشاک در بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران

حال به سراغ بازار بزرگ تهران می‌رویم جایی که ممکن است بتوانید ارزان قیمت‌ترین لباس‌های پاییزی را در آن پیدا کنید. در بازار بزرگ تهران راسته صنف پوشاک کوچه حمام چال است. درواقع، بازار بزرگ تهران و به خصوص راسته جعفری، از دیرباز یکی از مقاصد اصلی خرید لباس در تهران بوده است. با فرا رسیدن فصل پاییز، این بازارها به بهشتی برای علاقه‌مندان به مد و لباس تبدیل می‌شوند. تنوع بی‌نظیر پارچه‌ها، مدل‌ها و قیمت‌ها، از ویژگی‌های بارز این بازارهاست. از پالتوهای کلاسیک و سنتی گرفته تا مدل‌های مدرن و جوان‌پسند، همه و همه را می‌توانید در این بازار پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید پارچه مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و لباسی مطابق سلیقه خود سفارش دهید. نکته جالب توجه این است که با کمی گشت‌وگذار می‌توانید مدل‌های مشابه برندهای معروف را با قیمت‌های بسیار مناسب‌تر پیدا کنید.

آدرس بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران در منطقه ۱۲ قرار داشته و از جنوب به خیابان مولوی و از شمال به خیابان ۱۵ خرداد می‌رسد.

ساعت کاری بازار بزرگ تهران

به‌طورکلی ساعات کاری بازار تهران در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 17 عصر به اتمام می‌رسد و بازار به مرور تعطیل می‌شود؛ البته مغازه‌های خارج تا ساعت 20:00 کار خود را ادامه می‌دهد.

فراموش نکنید که این تنها بخش کوچکی از بازارها و مراکز خرید تهران است؛ تهران به عنوان پایتخت، بی‌شمار پاساژ برای خرید لباس‌های پاییزی دارد و جای جای آن جذاب‌ترین و ترندترین لباس‌ها را می‌فروشد.

منبع : راهنماتو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه