ارسال به دیگران پرینت

وضعیت آب و هوا | هواشناسی تهران

هشدار هواشناسی وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در تهران | باد شدید از چهارشنبه تا جمعه در تهران

وضعیت آب و هوای تهران از چهارشنبه تا جمعه را در این مطلب مورد بررسی قرار میدهیم .

هشدار هواشناسی وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در تهران | باد شدید از چهارشنبه تا جمعه در تهران

وضعیت آب و هوای تهران

وضعیت آب و هوای تهران از چهارشنبه تا جمعه را در این مطلب مورد بررسی قرار میدهیم .بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران غالباً صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. در ارتفاعات استان نیز افزایش ابر دور از انتظار نیست.

از روز چهارشنبه تا جمعه (۱۱ تا ۱۳ مهر) در برخی نقاط، به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی استان، احتمال وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، و انتقال گرد و غبار از استان‌های همجوار وجود دارد که ممکن است منجر به کاهش کیفیت هوا شود. همچنین، در روزهای جمعه و شنبه (۱۳ و ۱۴ مهر) در ارتفاعات استان احتمال بارش‌های پراکنده و رعد و برق وجود دارد.طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، افزایش دما و در روزهای جمعه و شنبه، کاهش دما پیش‌بینی شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که توچال با دمای ۲- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

پیش‌بینی وضعیت دمای تهران برای فردا (۱۱ مهر) نشان می‌دهد که آسمان صاف خواهد بود و در بعضی ساعات وزش باد افزایش می‌یابد. حداقل دما ۱۸ و حداکثر دما ۲۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. همچنین، برای پنجشنبه (۱۲ مهر)، آسمان صاف و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

منبع : فرارو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه