ارسال به دیگران پرینت

دیدار استقلال و نساجی مازندران

نبرد رو در رو | دوئل مدیران سابق و کنونی استقلال در قائمشهر

دیدار استقلال و نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، از حساسیت بالایی برخوردار است.

نبرد رو در رو | دوئل مدیران سابق و کنونی استقلال در قائمشهر

دیدار حساس استقلال و نساجی؛ تقابل نکونام و خطیر

دیدار استقلال و نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، از حساسیت بالایی برخوردار است. این بازی نه تنها برای تعیین جایگاه دو تیم در جدول، بلکه برای دو چهره شاخص فوتبال ایران یعنی جواد نکونام، سرمربی استقلال، و علی خطیر، مدیرعامل نساجی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به یاد بیاوریم که در فصل گذشته، استقلال در همین هفته و در همین زمین، مقابل نساجی متوقف شد و صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرد. این تساوی تلخ، باعث شد تا آبی‌پوشان جام قهرمانی را از دست بدهند. به همین دلیل، نکونام به دنبال جبران این شکست و کسب سه امتیاز کامل در این بازی است تا هم به وضعیت تیمش در جدول سر و سامان دهد و هم خاطره تلخ فصل گذشته را از ذهن هواداران پاک کند.

بیانیه باشگاه استقلال درباره شکایت از خطیر و سمیعی چه بود؟| بیانیه باشگاه استقلال

از سوی دیگر، علی خطیر که فصل گذشته مدیرعامل استقلال بود، اکنون در سمت مشابهی در نساجی فعالیت می‌کند و چهره‌هایی مانند منتظر محمد و کوین یامگا را نیز به این تیم آورده است. قطعاً این دو مدیر سابق و کنونی استقلال، تمایل زیادی به پیروزی تیم‌های تحت هدایت خود دارند و این بازی برای هر دوی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در سوی دیگر میدان، پرسپولیس نیز با انگیزه‌ای بالا به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت. سرخ‌پوشان پایتخت آخرین بازی خود در لیگ را با پیروزی مقابل فولاد خوزستان به پایان رساندند و یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، بر اهمیت کسب سه امتیاز در این بازی تأکید کرده است.

نکته جالب توجه در مورد این بازی، میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس است. هرچند این ورزشگاه از آزادی دور است، اما حداقل سرخ‌پوشان نیازی به سفر خارج از تهران نخواهند داشت.

اما بزرگ‌ترین چالش پرسپولیس در این بازی، آلومینیوم اراک است. تیمی که فصل گذشته دو بار موفق شد پرسپولیس را در اراک شکست دهد و به نوعی به گربه‌سیاه سرخ‌پوشان تبدیل شده است. به همین دلیل، پرسپولیس برای شکست این تیم و کسب سه امتیاز، باید با آمادگی کامل وارد زمین شود.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه