ارسال به دیگران پرینت

ماشین های جنگی طالبان | خرج و مخارج طالبان

میلیون‌ها دلار خرج و مخارج ماشین های جنگی طالبان | آمار عجیب احمد مسعود در مورد طالبان فاش کرد

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان، اعلام کرده است که طالبان حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار سرباز دارد و ماهانه ۲۲۰ میلیون دلار برای نگهداری و تغذیه آن‌ها نیاز دارد، که سالانه به ۲.۲ میلیارد دلار می‌رسد.

میلیون‌ها دلار خرج و مخارج ماشین های جنگی طالبان | آمار عجیب احمد مسعود در مورد طالبان فاش کرد

هزینه های ماشین جنگی  طالبان

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان، اعلام کرده است که طالبان حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار سرباز دارد و ماهانه ۲۲۰ میلیون دلار برای نگهداری و تغذیه آن‌ها نیاز دارد، که سالانه به ۲.۲ میلیارد دلار می‌رسد. رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان می‌گوید: بر اساس آمار خود طالبان، آن‌ها تقریباً ۲۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ سرباز دارند. برای تغذیه و نگهداری این سربازان، آن‌ها به حدود ۲۲۰ میلیون دلار در ماه نیاز دارند.

احمد مسعود گفته: این رقم تقریباً به ۲.۲ میلیارد دلار در سال می‌رسد، اما درآمد داخلی سالانه آن‌ها چیزی در حدود ۳ میلیارد دلار است، باز هم طبق اعداد خودشان. این بدان معناست که آن‌ها فقط چند صد میلیون دلار برای مردم افغانستان دارند. چگونه می‌توانند با این بودجه مردمی را تغذیه یا نگه دارند یا اداره کنند؟

وی افزود: طالبان بیشتر درآمد داخلی خود را صرف سرکوب مردم، دست نخورده نگه داشتن رژیم و تغذیه ماشین جنگی خود می‌کنند.به گفته او دنیا به اندازه کافی سختگیرانه با آن‌ها برخورد نکرده و هیچ نوع تحریم معناداری را برای آن‌ها اعمال نکرده اند. آن‌ها با دادن میلیون‌ها دلار در هفته به طالبان کمک کرده اند تا رژیم ظالمانه خود را حفظ کنند.

منبع : رویداد ۲۴
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه