ارسال به دیگران پرینت

وضعیت آب و هوا

افزایش دما در تهران از یکشنبه | پیش‌بینی وزش باد و غبار محلی

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرده است که از روز یکشنبه، ۱۸ شهریور، افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

افزایش دما در تهران از یکشنبه | پیش‌بینی وزش باد و غبار محلی

وضعیت آب و هوا

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرده است که از روز یکشنبه، ۱۸ شهریور، افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز ۱۷ شهریور، آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در ساعات بعد از ظهر تا شب، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در مناطق پرتردد شهری، در برخی ساعات احتمال وجود غبار رقیق محلی و افزایش نسبی برخی آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کوچک‌تر از ۲.۵ میکرون وجود دارد.

در روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۷ و ۱۸ شهریور، در ساعات بعد از ظهر و شب، در ارتفاعات به‌ویژه فیروزکوه، احتمال بارش پراکنده وجود دارد و در بخش‌های جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد نسبتاً شدید با کاهش موقت دید و کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد در ۲۴ ساعت گذشته، گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

همچنین، آسمان تهران برای فردا ۱۸ شهریور، کمی ابری با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد پیش‌بینی شده است، با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد. برای روز دوشنبه، ۱۹ شهریور نیز، آسمان تهران ابری با وزش باد در بعد از ظهر و افزایش باد پیش‌بینی شده است، با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه