ارسال به دیگران پرینت

انتقاد آذری‌جهرمی از وضعیت ورزشگاه‌ها

انتقاد آذری‌جهرمی به مدیران ورزش کشور | بجای مصاحبه به فکر حل مشکل باشید!

آذری جهرمی در توییتی به انتقاد از نحوه مدیریت بحران در خصوص ورزشگاه امام رضا و عدم برگزاری مسابقات در این ورزشگاه پرداخت.

انتقاد آذری‌جهرمی به مدیران ورزش کشور | بجای مصاحبه به فکر حل مشکل باشید!

انتقاد آذری‌جهرمی به مدیران ورزش کشور

آذری‌جهرمی در توییتی به انتقاد از نحوه مدیریت بحران در خصوص ورزشگاه امام رضا و عدم برگزاری مسابقات در این ورزشگاه پرداخت.

وی با اشاره به تیترهای منفی در این رابطه، گفت: "اگر کسی حتی اندکی از رسانه‌ها سر در بیاورد، می‌داند که این تیترهای منفی چه تأثیر مخربی بر روح و روان مخاطب می‌گذارد. وقتی تیتر خبر اینقدر مخرب است، تصور کنید خود اتفاق چه تأثیری خواهد گذاشت."

آذری‌جهرمی با اشاره به امکانات بالای ورزشگاه امام رضا، گفت: "با توجه به وجود ورزشگاهی مدرن و مجهز مثل امام رضا، نباید نگرانی‌ای در مورد برگزاری مسابقات وجود داشته باشد. این ورزشگاه تمام استانداردهای لازم را دارد."

وی همچنین به مدیران ورزش کشور انتقاد کرد و گفت: "به جای اینکه مدیران ورزش برای حل مشکل به مشهد بروند و با مسئولان ورزشگاه مذاکره کنند، در مصاحبه‌ها به گلایه می‌پردازند. این کار نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه اوضاع را بدتر می‌کند. حتی خبرهایی مبنی بر مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه منتشر شده است که به گفته من، مانع برگزاری مسابقات نیست. کمی تدبیر و احترام کافی بود تا این مشکل حل شود."

روایت آذری جهرمی از همکاری انتخاباتی‌اش با ظریف | آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در دولت حسن روحانی

در پایان، آذری‌جهرمی خطاب به مدیران ورزش گفت: "آقایان مدیر! به جای مصاحبه، به فکر حل مشکل باشید. قبل از اینکه دیر شود، دست به کار شوید."

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه