ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار | خلاصه اخبار ۱۰ شهریور

خلاصه اخبار نیم روزی ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار گوناگون امروز را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

خلاصه اخبار نیم روزی ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | خلاصه اخبار امروز

خلاصه اخبار

خلاصه اخبار گوناگون امروز را در سایت ۵۵ آنلاین میخوانید .

آتش‌سوزی و اطفاء انبار لاستیک خودرو در شهرکرد

آتش‌سوزی گستردهٔ انبار لاستیک خودرو شهرکرد در ساعات پایانی شب گذشته ۹ شهریورماه شروع شد و عملیات اطفای حریق آن که با تخریب ساختمان همراه بود تا نیمه‌های شب ادامه پیدا کرد.آتش سازی

عکاس: رضا کمالی دهکردی

 

کریستیانو رونالدو در راه قلعه حسن‌خان!

 

با تأخیر در بازسازی ورزشگاه آزادی تهران و نزدیک شدن به موعد اعلام شده برای میزبانی مسابقات لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس و استقلال با چالش‌های جدیدی مواجه شده‌اند.

وعده‌های اولیه برای بازسازی این ورزشگاه تا اواسط شهریورماه محقق نشد و اکنون مدیران ورزشگاه آزادی اعلام کرده‌اند که این ورزشگاه تا پایان آذرماه قادر به میزبانی نخواهد بود.

این تغییر ناگهانی، تیم‌های بزرگ پایتخت را به سمت جستجو برای ورزشگاه‌های جایگزین سوق داده است. در این راستا، ورزشگاه شهدای شهر قدس به عنوان گزینه اصلی مطرح شده است.

چرخ های هواپیما بسته نشد

 

فرود اضطراری پرواز تبریز به تهران

 

پرواز تبریز به تهران هواپیمایی آتا به دلیل بسته نشدن چرخ های هواپیما موقع پرواز فرود اضطراری کرد.این هواپیما مجبور به فرود در فرودگاه تبریز شد.

«خُماری» سه میلیاردی شد

 

«خُماری» با استقبال مخاطبین تئاتر از مرز فروش ۳ میلیارد تومان گذر کرد تا همچنان در صدر پرتماشاگرترین نمایش‌های این روزها باشد.

«خُماری» با بازی مهیار ساعدی و صدرا سبحانیان تا امروز میزبان بیش از ۹۸۰۰ مخاطب بوده و بنظر می‌رسد اقبال ویژه‌ی مردم از این نمایش ادامه خواهد داشت.

 

نجات دو فضانورد گرفتار ناسا در فضا / اسپیس‌ایکس جور بویینگ را می‌کشد

سانی ویلیامز و بوچ ویلمور فضانوردانی که با فضاپیمای استارلاینر بویینگ به ایستگاه فضایی بین‌المللی رفتند و آنجا گیر افتادند،‌ با فضاپیمای اسپیس‌ایکس به زمین برمی‌گردند.

فضاپیمای بویینگ در این ماموریت با مشکلاتی چون نشت هیدروژن مواجه شد و در نتیجه ناسا ریسک نکرد و تصمیم گرفت استارلاینر را بدون سرنشین به زمین برگرداند و در نتیجه فضانوردان آن در ایستگاه فضایی گیر افتادند.

در ماموریت آینده اسپیس‌ایکس نیک هاگ فضانورد ناسا همراه با الکساندر گوربونف فضانورد روس در اواخر سپتامبر به ایستگاه فضایی سفر می‌کنند. در این میان دو فضانورد دیگر که قرار بود به فضا بروند از ماموریت حذف شدند تا جا برای بازگشت فضانوردان گیر افتاده باز شود.

سیم‌کارت مهاجران افغان مسدود شد؟

 

رسانه های افغانستان از مسدود شدن سیم‌کارت مهاجران افغان در ایران خبر می‌دهند

آواپرس مدعی شد:

از چند روز گذشته تعدادی از سیم‌کارت‌های شبکه‌های مخابراتی ایرانسل و همراه اول مهاجرین افغانستانی در ایران بدون اطلاع قبلی مسدود شده و مهاجرین بلاتکلیف سرگردان شده‌اند.این خبرگزاری به نقل از یک مهاجران افغان نوشت که سیم‌کارت‌های مهاجران قانونی نیز در این باره با مشکل مواجه شده است.

 

تمساح خونی به فیلیمو می‌آید

 

فیلم سینمایی تمساح خونی، اولین ساخته جواد عزتی از چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه در سینمای آنلاین فیلیمو اکران می‌شود.

داستان این فیلم را پدرام افشاری به نگارش درآورده و کامران حجازی تهیه کننده این اثر است. جواد عزتی، عباس جمشیدی فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی نیز در این فیلم کمدی- اکشن به ایفای نقش پرداخته‌اند.داستان فیلم حول محور دو شخصیت اصلی به نام‌های هومن (جواد عزتی) و پیمان (عباس جمشیدی‌فر) است که با دردسر بزرگی روبه‌رو شده و کمبود مالی دارند. به همین خاطر، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به قمار روی آورند...تمساح خونی نخستین بار در جشنواره فجر به نمایش درآمد و پرمخاطب‌ترین فیلم این جشنواره بود.

آغاز ساخت مسکن ۲۵ متری

 

صبح امروز طرح مسکن اقتصادی در متراژهای ۲۵ تا ۸۰ متر مربع در ماهدشت کرج کلنگ زنی شد.

مسئول پروژه گفت که واحدها در قالب تعاونی با هزینه متقاضیان ساخته می‌شود و ۴۸ ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

 

۹۶ درصد متقاضیان فرزندخواندگی، خواهانِ کودک سالم زیر ۵ سال هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: درخواست نود درصد خانواده‌های متقاضی برای پذیرش کودک زیر ۵ سال، عامل طولانی شدن مدت انتظار در روند فرزندخواندگی آنهاست.

بزرگی بیش از اندازه هلال ناخن نشانه چیست؟ 

 

هلال ناخن زمانی بزرگ محسوب می شود که یک سوم ناخن (یا مقدار بیشتری از آن) را اشغال کرده باشد.

بزرگی هلال ناخن نشان دهنده ی وجود مشکلات قلبی عروقی، نامنظم بودن ضربان قلب و پایین بودن فشار خون است.

بزرگی هلال ناخن اغلب در ورزشکاران و کسانی دیده می شود که شغل آن ها با فعالیت بدنی همراه است. اما اگر فرد فعالیت ورزشی نداشته باشد، بزرگی هلال ناخن ممکن است به دلیل بالا بودن اضطراب او باشد

 

کارشناسی استاندارد خودرو چه مراحلی باید داشته باشد؟

در کارشناسی استاندارد خودرو، چندین آیتم ضروری باید بررسی شود تا خیال‌تان از بابت سلامت ماشین راحت شود. این آیتم‌ها و مراحل اجرای آن‌ها را در تصویر بالا لیست کرده‌ایم.

 کارشناسی خودرو در کارنامه منطبق بر استاندارد بالاست. اگر قصد خرید و فروش خودرو دارید، می‌توانید کارشناسی خودرویتان را به کارنامه بسپارید تا خیال‌تان از بابت بررسی دقیق و همه‌جانبه خودرو کاملا راحت باشد.

 

خریدار اصلی کالاهای ایرانی/ چین و عراق در صدر

بررسی ها نشان می دهد که طی ۴ ماه نخست امسال بالغ بر ۶۵ درصد صادرات غیرنفتی ایران به مقصد ۵ کشور چین، عراق، امارات، ترکیه و افغانستان بوده است.

پنج مقصد نخست صادرات کالاهای ایرانی، کشورهای چین با ارزش چهار میلیارد و ۷۷۸ میلیون دلار، عراق با ارزش سه میلیارد و ۶۲۲ میلیون دلار، امارات متحده عربی به ارزش دو میلیارد و ۳۶۵ میلیون دلار، ترکیه به ارزش یک میلیارد و ۶۷۹ میلیون دلار و افغانستان به ارزش ۷۰۱ میلیون دلار بوده است.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه