ارسال به دیگران پرینت

سازمان وظیفه عمومی | سازمان وظیفه عمومی فراجا

سازمان وظیفه عمومی: شبهه های مطرح شده برای معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

سازمان وظیفه عمومی فراجا در واکنش به ابهامات درباره معافیت سربازی فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تأکید کرد که مستندات پرونده معافیت بررسی شده و شبهه‌های مطرح شده صحت ندارد.

سازمان وظیفه عمومی: شبهه های مطرح شده برای معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

سازمان وظیفه عمومی: معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد قانونی است

 سازمان وظیفه عمومی فراجا در واکنش به ابهامات درباره معافیت سربازی فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تأکید کرد که مستندات پرونده معافیت بررسی شده و شبهه‌های مطرح شده صحت ندارد. همچنین، پزشکان متخصص در دو مرکز درمانی، بیماری پدر مشمول را تأیید کرده‌اند.

مشمولان خدمت تیرماه سال ۱۴۰۳ فراخوانده شدند

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به ابهامات طرح شده در فضای مجازی و اظهارات برخی از افراد پیرامون موضوع معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویر احمد (سید علی احمدزاده  بدینوسیله)، در راستای تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند، مستندات  پرونده مربوطه، مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، فرآیند رسیدگی به درخواست معافیت کفالت مشمول در سال ۱۴۰۱ مطابق با قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۱۳۹۰/۸/۲۲ مجلس شورای اسلامی طی شده است.

به جهت حساسیت موضوع، وضعیت پزشکی پدر مشمول در دو مرکز درمانی متفاوت، یک مرحله در استان کهگیلویه و بویر احمد و مرحله بعدی در بیمارستان استان همجوار در شیراز مورد بررسی قرار گرفته است. پزشکان متخصص هر دو مرکز درمانی، بیماری پدر مشمول را برابر مقررات و آیین نامه مربوطه مورد تایید قرار داده اند.

بر این اساس نتایج معاینات تخصصی نیز در شورای پزشکی وظیفه عمومی استان طرح و به اتفاق آراء، به تایید رسیده  و در نهایت مراتب مورد تایید اعضاء هیئت رسیدگی کفالت استان قرار گرفته است.

بنابر این شبهه وارد شده در فضای مجازی صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نیست.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه