ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

جمع بندی اخبار مهم در ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

موج بازگشت زائران اربعین

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری:در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران انجام شده است. موج بازگشت زوار اربعین حسینی از کربلای معلی از عصر روز گذشته آغاز شده است.تدابیر لازم برای جابه‌جایی زائران در موج برگشت از مرز مهران انجام شده است، کار جابجایی زوار در پایانه برکت بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

تغییر ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های مرکزی تا پایان هفته جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی:بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی و با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در کشور؛ ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان از روز یکشنبه الی پنجشنبه ساعت ۱۱ خواهد بود.

وقوع ریزگرد و کاهش دید افقی در خراسان رضوی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان ‌رضوی: وقوع ریزگرد‌ها باعث کاهش دید افقی در برخی از شهرهای استان از جمله مشهد شده است. در شمال خراسان رضوی و در حوزه‌های درگز، سرخس و کلات بارش پراکنده گزارش شده است. همچنین بارش باران به صورت پراکنده تا ساعات پایانی شب در حوزه قوچان نیز پیش‌بینی شده است.

در حوزه‌های خواف، تایباد، رشتخوار و مسیر قوچان به مشهد ریزگرد داریم. شدت ریزگردها به شکلی است که در حوزه‌های خواف و تایباد به تندباد تبدیل شده و دید افقی را در جاده‌ها کاهش داده است که نیازمند توجه بیشتر و رعایت اصول ایمنی رانندگان در جاده است.

هشدار جاری شدن سیلاب در ارتفاعات شمالی تهران 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درخصوص خطر صاعقه و بارش تگرگ و سقوط سنگ در ارتفاعات، وزش باد شدید تا خیلی شدید لحظه‌ای امکان آب گرفتگی و جاری شدن روان آب هشدار داد و گفت: پایتخت نشینان امروز و فردا به ارتفاعات شمالی تهران نروند.

بازگشت نیم میلیون زائر اربعین به کشور

رئیس پلیس راهور فراجا:بیش از ۲ میلیون نفر برای زیارت اربعین از مرزهای کشور خارج شده‌اند.تاکنون نیم میلیون نفر از زائران نیز به کشور بازگشته‌اند.پلیس راهور در طول مسیر با تمام توان در خدمت زائران هستند.

ساعت کاری ادارات خوزستان برای فردا کاهش یافت

فعالیت حضوری کارکنان ادارات خوزستان در روز یکشنبه ۲۸ مردادماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ و مابقی ساعت کاری به صورت دور کاری خواهد بود.

بصره گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی جهان شد

رییس مرکز ملی سازمان هواشناسی:امروز هفت شهر عراق در فهرست گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی قرار گرفتند و بصره عراق با دمای ۵۰ درجه سلسیوس، گرم‌ترین ایستگاه اصلی هواشناسی جهان شد.

در فهرست امروز گرم‌ترین ایستگاه‌های اصلی هواشناسی، هفت شهر عراق، شهر آباده ایران و ۲ شهر از عربستان و کویت به چشم می‌خورد.براساس اطلاعات واصله، امروز بیشینه دمای هوا در کربلا به بیش از ۴۸ درجه سلسیوس رسید.

 با تحقیر یاران رونالدو؛ الهلال فاتح سوپرجام عربستان شد

 یک گل رونالدو را با ۴ گل پاسخ دادند؛پیغام صریح الهلال به رونالدو:ما به تو جام نمی‌دهیم! النصر 1 - 4 الهلال

خبر تعطیلی ۲ هفته‌ای واحدهای تولیدی خراسان رضوی تکذیب شد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مرجع هر نوع تصمیم‌گیری و ابلاغ آن برای فعالیت واحدهای صنعتی استانداری است لذا خبر تعطیلی ۲ هفته‌ای واحدهای تولیدی استان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

photo_2024-08-17_20-58-26

مردی که گفته می‌شود قوی‌ ترین مرد جنگ ارتش فرانسه در سال 1917 بود. او در این عکس یک توپ جنگی را به همراه 3 مرد بلند کرده است!

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه