ارسال به دیگران پرینت

پیاده‌روی اربعین

آماده‌باش کامل دستگاه‌های امدادی برای اربعین | زائران با خیال راحت عازم شوند

سازمان مدیریت بحران کشور برای برگزاری ایمن مراسم پیاده‌روی اربعین، تمام دستگاه‌های امدادی را در حالت آماده‌باش قرار داده است.

آماده‌باش کامل دستگاه‌های امدادی برای اربعین | زائران با خیال راحت عازم شوند

همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری ایمن مراسم اربعین

سازمان مدیریت بحران کشور برای برگزاری ایمن مراسم پیاده‌روی اربعین، تمام دستگاه‌های امدادی را در حالت آماده‌باش قرار داده است. حسین ظفری، سخنگوی این سازمان، با اعلام این خبر گفت: "قرارگاه اربعین" در وزارت کشور تشکیل شده تا هماهنگی لازم برای برگزاری این مراسم بزرگ انجام شود.

ظفری افزود: علاوه بر برقراری امنیت، امدادرسانی و خدمات‌رسانی به زائران نیز در اولویت است. به همین دلیل، سازمان‌هایی مانند هلال احمر، اورژانس، راهداری و پلیس از یک ماه قبل تا یک ماه بعد از اربعین در حالت آماده‌باش کامل هستند.

خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف راه‌اندازی شد | تسهیل سفرهای اربعین با قیمت ۲٫۶ میلیون تومان

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌ها در استان‌های مرزی، گفت: در استان‌هایی مانند ایلام، خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان که تردد زائران از آن‌ها بیشتر است، اقدامات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

ظفری همچنین به مهم‌ترین حوادثی که برای زائران رخ می‌دهد اشاره کرد و گفت: تصادفات جاده‌ای و گرمازدگی از جمله رایج‌ترین حوادث هستند. به همین دلیل، توصیه می‌شود زائران در داخل کشور با دقت رانندگی کنند و در عراق از وسایل نقلیه مطمئن استفاده کنند. همچنین باید نکات ایمنی را برای جلوگیری از گرمازدگی رعایت کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران در پایان تاکید کرد که این سازمان تمام تلاش خود را برای برگزاری ایمن و آرام مراسم اربعین به کار خواهد بست و به دستگاه‌های مختلف نیز توصیه‌های لازم را ارائه داده است.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مشکلات ملت و مردم گرفتار رو رفع کنید.نمیخواد اربعین رو ایمن کنیدو برق و آب مردم کشاورز رو قطع کنید.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه